• Damon Blake

    Ik hijgde heftig terwijl ze bloed uit mijn lichaam zoog. Waarom moest het ook zo vreselijk opwindend en lekker zijn. "Oh.." zei ik zachtjes.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Luca Jones
    Ik zucht. "Jahoor Chèlle." Meisjes... Ik loop met haar mee en ga bij Cassie staan.


    Your make-up is terrible

    Layne Nicolas
    "Oh ik weet mijn kamer. Dat is het probleem niet" Ik slik als ik zie dat hij over zijn nek aait en kijk snel weg. "Oke oke ik doe mee" shit ik moet bloed vinden en snel.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Chèlle Ophelia McFadden

    Vrolijk ga ik met Luca bij Cassie staan.
    "Oh nog een nieuwe! Hoi, ik ben Chèlle!" Stel ik mezelf enthousiast voor aan de nieuwe jongen, duidelijk een mens.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Cassie
    'Yaaay,' grinnik ik als Layne zegt dat hij mee doet.. Ik knik op wat Damon zegt en steek mijn hand uit naar de nieuwe jongen. 'Cassie,' zeg ik glimlachend.

    [ bericht aangepast op 8 april 2012 - 23:54 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Layne Nicolas
    Ik kijk naar Chèlle en Luca. Hoe komen die aan bloed?

    [ bericht aangepast op 8 april 2012 - 23:55 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Jeremy Velez

    Zo stond ik hier alleen en zo was het bomvol. De jongen had zich voorgesteld als Layne Nicolas. Er was een meisje gekomen die vroeg of we meededen aan Truth or Dare. Ze waren hier wel erg vriendelijk! Ik glimlachte onbewust. Niet veel later kwamen er nog een jongen en een meisje bij het meisje staan. Één meisje had zich voorgesteld als Chèlle en de andere als Cassie. 'Jeremy,' zei ik met een glimlach en schudde vriendelijk de hand van het meisje, dat zich net nog voor had gesteld als Cassie. 'Ik wil niet onbeleefd doen, maar ik zou nu graag mijn koffers kwijt willen in me kamer.'

    [ bericht aangepast op 8 april 2012 - 23:56 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Luca Jones
    "Luca." stel ik m ebrommend voor aan de nieuwe. Vandaag weer twee nieuwe.


    Your make-up is terrible

    Damon Blake

    "Nou ik zie dat zij jullie ook wel kunnen helpen. Ik ga weer naar mijn kamer. Dit is me gewoon veel te druk, sorry." Ik loop me om en draai me nog even om. "Als je heel veel dorst hebt kun je ook bij mij langskomen Layne. Ik heb nog wel wat. Kamernummer 18, tweede verdieping." Toen liep ik naar mijn kamer. Het zal niet lang duren voordat hij bij me is.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Chèlle Ophelia McFadden

    "Let niet op Luca, normaal is hij niet zo hoor." Glimlach ik naar de nieuwe en kijk dan naar Luca.
    "Wil je weer naar boven, de rest komt ook zo, toch Cassie?"


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Cassie
    'Welk kamer nummer heb je?' vraag ik aan Jeremy. Dan kijk ik Damon een beetje fronsend na en kijk dan naar Layne. Vervolgens kijk ik naar Luca. 'Is Layne een vampier?' mime ik naar hem. 'Eh tuurlijk,' zeg ik dan tegen Chèlle.

    [ bericht aangepast op 8 april 2012 - 23:58 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    Ik knik naar Cassie. "Ja, ik wil weer naar boven." zeg ik tegen Chèlle. Ik voel me nu net een klein kind.


    Your make-up is terrible

    Chèlle Ophelia McFadden

    "Kom je dan zo met de rest? Dan ga ik onze vrolijke noot hier vergezellen." Ik grinnik en duw hem weer richting de trap.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Jeremy Velez

    Ook al stond ik nog met al me spullen hier in de gang. Ik begon het hier nu al leuk te vinden. De andere jongens had zich al brommend voorgesteld als Luca. Chèlle verontschuldigde zich daarvoor. Ik glimlachte maar. 'Welk kamer nummer heb je?' vroeg Cassie. 'Nummer 14,' antwoordde ik.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Luca Jones
    "Ik ben geen klein kind hoor, Chèlle." mopperde ik terwijl ik alsnog de trap op loop die ze me opduwt. "Ik ben een beetje moe, denk ik."


    Your make-up is terrible

    Chèlle Ophelia McFadden

    "Denk je?" Lach ik.
    "En ik weet wel dat je geen kind bent. Maar ik moet toch voor iemand moeder spelen?" Grinnik ik.
    "En jij hebt mij een oplossing beloofd. Dit is een tijdelijk iets."


    We'll still love each other, forever and always. <3