• Damon Blake

    Ik hijgde heftig terwijl ze bloed uit mijn lichaam zoog. Waarom moest het ook zo vreselijk opwindend en lekker zijn. "Oh.." zei ik zachtjes.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Cassie
    'Wat jij wilt,' glimlach ik waarna ik hem een beetje overeind trek zodat ik er beter bij kan. Ik ga weer met mijn handen door zijn haar en als het weer goed zijn glimlach ik even naar Luca. 'Je kan er weer mee door,' grinnik ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Chèlle Ophelia McFadden

    "Kan je nu weer vrolijk doen?" Vraag ik lief en zet een übervrolijke glimlach op naar Luca, om hem aan het lachen te maken.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Luca Jones
    Ik glimlach licht. "Ja, wat moet ik anders met mijn persoonlijke stylist en clown." grap ik.


    Your make-up is terrible

    Layne Nicolas
    Ik glimlach even kort maar ga er verder niet op in. Maar voel me al een beetje zwakjes worden. Heb ook al bijna de hele dag niks gedronken, op die paar slokjes na. "Heb jij misschien nog een beetje van dat goede kwaliteits bloed voor me? Ik dacht dat ik had maar alles is weg..en ik weet niet waar ik hier kan vinden"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Chèlle Ophelia McFadden

    "Ik ben geen clown!" Zeg ik beledigd.
    "Ik dacht dat ik wel wat meer was!" Speel ik dramatisch.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Luca Jones
    "Opperclown." grinnik ik.


    Your make-up is terrible

    Cassie
    'Hmm, zonder ons zou je hopeloos verloren zijn,' grinnik ik. 'Dus het is maar goed dat wij hier bij je zijn,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Chèlle Ophelia McFadden

    Ik trek een pruillipje en doe net of ik ga huilen.
    "Ik wil geen clown zijn." Gelukkig ben ik een overtuigende actrice, al betwijfel ik of Luca er nog in trapt na al die jaren.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Cirindë
    'Tuurlijk!' ik loop naar mijn bed. 'kom binnen. Wil je vers.. -ik wijs even mijn nek aan- of uit de fles?' vraag ik. 'Allebei toegestaan.'


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Luca Jones
    "Jawel, zeker als je zo acteert." glimlach ik. "Ja, inderdaad. Maar het zou soms ook wel makkelijker zijn zonder jullie." grap ik tegen Cassie.


    Your make-up is terrible

    Layne Nicolas
    "Kan ik vers uit jou krijgen?? een vamp?" Ik kijk haar verbaast met opgetrokken wenkbrouwen aan en glimlach even kort.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Cassie
    Ik grinnik even en geef Luca een por. 'Je zou je dood vervelen zonder ons. Dat weet ik wel bijna zeker,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Chèlle Ophelia McFadden

    "Pf, gemeen hoor." Ik raak nu wel beledigd. Ik draag amper make-up en nog noemt hij me een clown, dat is niet aardig.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Luca Jones
    "Waarschijnlijk wel. Nu zijn jullie beide mijn clowns."


    Your make-up is terrible

    'Jahoor waarom niet??' vraag ik. 'Pijn doet het niet.'


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel