• Welkom op Camp Springwood!
    Camp Springwood staat over heel de wereld bekend als het meest effectieve kamp tegen homoseksualiteit. 75% van de kinderen komen terug compleet genezen van deze ziekte en als uw kind geen vooruitgang toont krijgt u 100% van uw geld terug.
    Schrijf uw kind nu in voor zomerkamp in Camp Springwood!


    25 kinderen worden ook dit jaar weer naar Camp Springwood gestuurd. Dit ‘Straight Camp’ maakt gebruik van verschillende manieren en activiteiten om kinderen van hun homoseksualiteit te genezen. (Waaronder team-building, therapie en andere activiteiten.)

    Deze RPG volgt de zomer van deze kinderen en hun begeleiders. Voor wie het niet doorhad, ik denk dus niet echt dat homoseksualiteit een ziekte is, zo werkt dat kamp gewoon.


    Regels en waarschuwingen:
    - Schelden en 16+ mag
    - Gelieve stukjes te schrijven van drie regels of meer
    - Respecteer de andere spelers
    - Bestuur alleen je eigen karakters

    Inschrijven als kampeerder mag nog steeds. Je mag ook meerdere rollen aanmaken. De rollen of aanpassingen op je rollen geef je door aan:
    Escritura, Ludwig of Peacekeeper.




    Rollen
    Begeleiders:
    Patrick Hathaway – Escritura
    Hailey Miller - Ludwig
    Felix Patterson - Peacekeeper
    Cassia Sterling - Escritura

    Zaal 1:
    Noah Jay Lopez - Ry
    Catherine Noah Adams - Rooba
    Jade "Skyler" Bright - HurtedHeart
    Elske - nikkiemalfoy
    Aislyn Paige Valentina - Talisman

    Zaal 2:
    Sasha Anderson Ripley - Cosette
    Matthew Rowan Harris - Ludwig
    Alexis Ruby Avery - Ry
    Ranaela Maeve Bones - Marethyu
    Danny Alex Ryder - Dracy

    Zaal 3:
    Jace Dream Duval - Escritura
    Julian Dan Forli - Merwin
    Taylor Ferris - Faberyayo
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart
    Raine Yuliane Highfort - xMelodious

    Zaal 4:
    Maya Dahlia Myra Borisovaena - Mortenson
    Bijou Rosine Virgine Mignon Deferière - Rajah
    Annabelle Codnis - xEPONINEx
    Quinn del Luna - FreckledEmo

    Mededeling aan alle kampeerders:
    Iedereen zal op zijn/haar bed een brief vinden.
    Hierin staat dat jullie verplicht tweemaal per week therapie moeten volgen.
    Als je gaat, mag je zelf kiezen welke begeleider je kiest.
    (Als deze begeleider het er mee eens is.)

    [ bericht aangepast op 7 april 2012 - 12:37 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Because it's awesome *O*]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Assistent, ik miste je!


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Matthew
    "We doen het in een glas thee. Je proeft het zoute niet meer als we er suiker bij doen. We geven iedereen thee en bij Patrick en Sasha doen we het erin. De rest moeten we ook afleiden."
    Ze rommelt nog wat in haar tas en haalt een strip met pillen eruit. "Deze doen we bij de andere. Ze zijn bijna zoals mofine maar iets sterker. Men kan niet goed meer functioneren. Het enige wat we moeten doen is de pillen fijn crushen."
    "Ben je er zeker van dat Sasha en Patrick theedrinkers zijn?" vraag ik.

    Escritura schreef:
    [Er komen nog twee personen bij [Één uit het rollentopic en één die het over PB heeft aangevraagt. *O* The RPG is popular. (cat)]

    [Everybody just wants to read about Patje and Sasha doing the big nasty. It's like a soap, you're instantly hooked]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Hailey
    "Goed. Ik denk dat ons uur er wel op zit. Normaal had het langer geduurd, 't spijt me. Zijn er nog dingen die je wilt vragen of weten?" vraag ik aan Rani. "En weet dat je mij kan vertrouwen, oké?"

    Ludwig schreef:
    Matthew
    "We doen het in een glas thee. Je proeft het zoute niet meer als we er suiker bij doen. We geven iedereen thee en bij Patrick en Sasha doen we het erin. De rest moeten we ook afleiden."
    Ze rommelt nog wat in haar tas en haalt een strip met pillen eruit. "Deze doen we bij de andere. Ze zijn bijna zoals mofine maar iets sterker. Men kan niet goed meer functioneren. Het enige wat we moeten doen is de pillen fijn crushen."
    "Ben je er zeker van dat Sasha en Patrick theedrinkers zijn?" vraag ik.

    [ bericht aangepast op 7 april 2012 - 12:00 ]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Mignon

    "Ben je er zeker van dat Sasha en Patrick theedrinkers zijn?"
    Ik kijk hem bedenkelijk aan. Mijn theorie is goed maar de praktijk faalt keer op keer bij mij. Het is dat ze hier geen drank schenken, dan lukt het mijn wel.
    "Cola?" vraag ik.
    "Drinken ze dat? Weet jij niet iets. Jij bent ook een man."


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Rani
    'Is goed en nee, niet echt iets. Of trouwens, toch wel: Is die pap noodzakelijk? Het is echt smerig.' Tja, ik was niet zo'n fan van pap. Het smaakte vies en het voelde echt rottig in je mond - en de begeleiders hadden tosti's, wat echt heel gemeen was.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Matthew
    "Cola?" vraag ik.
    "Drinken ze dat? Weet jij niets. Jij bent ook een man."
    "Ik ben geen echte man," zeg ik lachend. "Maar cola zal wel goed zijn, dat is geloof ik het meest zoete dat ze zouden drinken. Hoewel ik Patrick wel thee zie drinken."

    Hailey
    Ik lach om haar vraag.
    "Die pap is gewoon voor de eerste week. Daar komt nog verandering in. Het is gewoon een manier om jullie te laten zien wie 'de baas' is. Maar als je liever iets anders eet, kom je na het ontbijt naar mij toe en dan ga ik wel iets beters halen in de keuken," zeg ik.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Rani
    Vrolijk klapte ik in mijn handen. 'Tosti's zijn heilig!' grijnsde ik. 'Echt waar hoor, pap smaakt naar lijm met houtsnippers. En voor je het vraagt: nee, dat heb ik nog nooit gegeten maar het lijkt me echt heel goor.'


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Hailey
    Ik lach zachtjes.
    "Ik kan het wel begrijpen, hoor. Maargoed, je weet nu dat je bij mij terecht kunt. En ik wil het nog één keer herhalen: als je hierover wilt praten, zorg dan echt dat er geen begeleiders in de buurt zijn."

    [Let's go drug them.]

    [Pff, wat een mietje is Hailey zeg (joehoe). *Sasha is waiting in his bed*]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [While we're waiting, send Jace to Sasha? (wbw)]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.