• Welkom op Camp Springwood!
    Camp Springwood staat over heel de wereld bekend als het meest effectieve kamp tegen homoseksualiteit. 75% van de kinderen komen terug compleet genezen van deze ziekte en als uw kind geen vooruitgang toont krijgt u 100% van uw geld terug.
    Schrijf uw kind nu in voor zomerkamp in Camp Springwood!


    25 kinderen worden ook dit jaar weer naar Camp Springwood gestuurd. Dit ‘Straight Camp’ maakt gebruik van verschillende manieren en activiteiten om kinderen van hun homoseksualiteit te genezen. (Waaronder team-building, therapie en andere activiteiten.)

    Deze RPG volgt de zomer van deze kinderen en hun begeleiders. Voor wie het niet doorhad, ik denk dus niet echt dat homoseksualiteit een ziekte is, zo werkt dat kamp gewoon.


    Regels en waarschuwingen:
    - Schelden en 16+ mag
    - Gelieve stukjes te schrijven van drie regels of meer
    - Respecteer de andere spelers
    - Bestuur alleen je eigen karakters

    Inschrijven als kampeerder mag nog steeds. Je mag ook meerdere rollen aanmaken. De rollen of aanpassingen op je rollen geef je door aan:
    Escritura, Ludwig of Peacekeeper.




    Rollen
    Begeleiders:
    Patrick Hathaway – Escritura
    Hailey Miller - Ludwig
    Felix Patterson - Peacekeeper
    Cassia Sterling - Escritura

    Zaal 1:
    Noah Jay Lopez - Ry
    Catherine Noah Adams - Rooba
    Jade "Skyler" Bright - HurtedHeart
    Elske - nikkiemalfoy
    Aislyn Paige Valentina - Talisman

    Zaal 2:
    Sasha Anderson Ripley - Cosette
    Matthew Rowan Harris - Ludwig
    Alexis Ruby Avery - Ry
    Ranaela Maeve Bones - Marethyu
    Danny Alex Ryder - Dracy

    Zaal 3:
    Jace Dream Duval - Escritura
    Julian Dan Forli - Merwin
    Taylor Ferris - Faberyayo
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart
    Raine Yuliane Highfort - xMelodious

    Zaal 4:
    Maya Dahlia Myra Borisovaena - Mortenson
    Bijou Rosine Virgine Mignon Deferière - Rajah
    Annabelle Codnis - xEPONINEx
    Quinn del Luna - FreckledEmo

    Mededeling aan alle kampeerders:
    Iedereen zal op zijn/haar bed een brief vinden.
    Hierin staat dat jullie verplicht tweemaal per week therapie moeten volgen.
    Als je gaat, mag je zelf kiezen welke begeleider je kiest.
    (Als deze begeleider het er mee eens is.)

    [ bericht aangepast op 7 april 2012 - 12:37 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Julian Dan Forli
    "Ja, prima. Beetje rare dag vandaag." Ik weet niet wat hij ervan had meegekregen, want ik had hem eigenlijk de hele dag nog niet gezien, behalve bij de wandeling.
    Ik trek mijn fotoalbum naar me toe en blader er een beetje in.
    "In ieder geval hebben we één van de begeleiders aan onze kant."


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [Hm, ik ga maar slapen denk ik, bonne nuit!]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Jace Dream duval
    Met een verbaasde blik kijk ik richting Julian. Een begeleider aan onze kant? Patrick zal eht niet zijn, die blijf ik maar horen schreeuwen. Felix ook niet, die had eerder ook een gevecht met iemand buiten. Cassia of Hailey dus.
    'Cassia of Hailey?' vraag ik zachtjes, een sprankje hoop in mijn borst. Misschien kom ik hier goed weg. zonder te moeten veranderen.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Julian Dan Forli
    "Hailey," antwoord ik. "Ze doet het alleen voor het geld. Ik had vanmiddag dus therapie met haar, maar ze gaat niets doen om ons te veranderen."
    Ik kom bij een aantal foto's van mijn ouders en blader snel door.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Jace Dream Duval
    'Mooi. Misschien komen we hier nog weg,' fluister ik. Mijn moeder zal me gewoon terug sturen. Misschien moet ik maar weg gaan bij haar, nooit meer naar huis gaan.

    [Sorry, morgen 9 uur opstaan, bye (cat) (no_chears)]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Julian Dan Forli
    "Tuurlijk. Aan het eind van de zomer," zeg ik. Echt niet dat Patrick of Felix ons eerder laten gaan. En aangezien ik nu live heb meegemaakt hoe ze allebei nogal losse handjes kunnen hebben, denk ik niet dat we de strijd moeten aangaan. Tenminste, ik niet. Ik ben al zo'n watje. En niet iemand die slaat, daar ben ik véél te braaf voor.

    [Okay, tot morgen. :3]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [Nogmaals sorry voor gister]


    Mignon
    "Dus, als ik het goed begrijp, wil je mij net zo hard gebruiken als Patrick?Je hebt meer in je mars dan ik dacht, Mignon."
    Met een klein lachje kijk ik hem aan. Dit soort gedoe hoef ik niet. Alleen een duidelijke 'ja' of 'nee' is al genoeg.
    "Twee voorwaarden."
    Mijn ogen gaan glinsteren. Ik hou van dit spelletje.
    "Ik mag mijn zin met hem doen zonder pottenkijkers en jij helpt me met mijn idee om Felix weg te krijgen. Te nemen of te laten."
    Lachend kijk ik hem aan. Milde voorwaardes. Ik had iets beters van hem verwacht. Felix weg krijgen duurt niet lang daarbij ben ik eerder weg dan Felix. En ik hoef ook niet te zien hoe Sasha zich uitleeft op Patrick. Nee, hij maakt een deal met de verkeerde.
    "Prima," glimlach ik liefjes.
    "We hebben een deal. Verder nog voorwaardes of dingen die ik moet weten?"
    Ik moet het hem nu nog zo leuk mogelijk maken. Wie ik op dit moment drogeer maakt ik niet. Alleen ik mag er plezier van hebben.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Oké, alles eventjes bijgelezen. :3 Waar stuur ik Matthew of Hailey naartoe?]

    Jace Dream duval
    'Tuurlijk. Aan het eind van de zomer,' antwoord Julian. En we zijn hier pas twee dagen! met een zucht laat ik me weer op het bed zakken, waarna ik naar mijn wekker zoek. 17.50, dus straks weer eten - Ik gok op weer spaghetti - en dan is de dag weer bijna voorbij. Goddank. Stilletjes trek ik een paar keer aan het elastiekje rond mijn pols.
    'Wat was al die commotie eigenlijk buiten?' Er was zoveel geschreeuw vandaag, ik word er toch wel een beetje nieuwschierig van.

    Patrick Hathaway
    Vervolgens ging ik alvast naar de cafetaria, om de keuken de inspecteren. De kinderen kregen opgewarmde spaghetti van gisteren, terwijl er voor de begeleiders een stamppot is berreid met achteraf chocolade pudding. Het zag er niet slecht uit - op de spaghetti na dan.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Mooi, nu Sasha nog en operatie Drug Patrick is a go.]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Yeah baby. Maar Sasha moet wel snel komen want ik moet zo sporten...]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Stuur Matthew btw maar naar Mignon en Sasha.]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [goeeedemorgen ik zit in de auto op mijn mobiel, dus ik post niet heel veel dit weekend (cat)]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Matthew
    Mignon zegt dat ze even warm water gaat halen, maar ze blijft wel behoorlijk lang weg. Ik sta recht van haar bed en loop naar buiten. Dan zie ik haar op de veranda, samen met Sasha. Waarschijnlijk heeft ze het plan om Patrick te klooien al uitgelegd.
    Ik loop naar hen toe en zeg glimlachend: "Hi. Mignon, je bleef zo lang weg?"

    [They haven't drugged him yet, have thet? (cat)]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.