• Welkom op Camp Springwood!
    Camp Springwood staat over heel de wereld bekend als het meest effectieve kamp tegen homoseksualiteit. 75% van de kinderen komen terug compleet genezen van deze ziekte en als uw kind geen vooruitgang toont krijgt u 100% van uw geld terug.
    Schrijf uw kind nu in voor zomerkamp in Camp Springwood!


    25 kinderen worden ook dit jaar weer naar Camp Springwood gestuurd. Dit ‘Straight Camp’ maakt gebruik van verschillende manieren en activiteiten om kinderen van hun homoseksualiteit te genezen. (Waaronder team-building, therapie en andere activiteiten.)

    Deze RPG volgt de zomer van deze kinderen en hun begeleiders. Voor wie het niet doorhad, ik denk dus niet echt dat homoseksualiteit een ziekte is, zo werkt dat kamp gewoon.


    Regels en waarschuwingen:
    - Schelden en 16+ mag
    - Gelieve stukjes te schrijven van drie regels of meer
    - Respecteer de andere spelers
    - Bestuur alleen je eigen karakters

    Inschrijven als kampeerder mag nog steeds. Je mag ook meerdere rollen aanmaken. De rollen of aanpassingen op je rollen geef je door aan:
    Escritura, Ludwig of Peacekeeper.




    Rollen
    Begeleiders:
    Patrick Hathaway – Escritura
    Hailey Miller - Ludwig
    Felix Patterson - Peacekeeper
    Cassia Sterling - Escritura

    Zaal 1:
    Noah Jay Lopez - Ry
    Catherine Noah Adams - Rooba
    Jade "Skyler" Bright - HurtedHeart
    Elske - nikkiemalfoy
    Aislyn Paige Valentina - Talisman

    Zaal 2:
    Sasha Anderson Ripley - Cosette
    Matthew Rowan Harris - Ludwig
    Alexis Ruby Avery - Ry
    Ranaela Maeve Bones - Marethyu
    Danny Alex Ryder - Dracy

    Zaal 3:
    Jace Dream Duval - Escritura
    Julian Dan Forli - Merwin
    Taylor Ferris - Faberyayo
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart
    Raine Yuliane Highfort - xMelodious

    Zaal 4:
    Maya Dahlia Myra Borisovaena - Mortenson
    Bijou Rosine Virgine Mignon Deferière - Rajah
    Annabelle Codnis - xEPONINEx
    Quinn del Luna - FreckledEmo

    Mededeling aan alle kampeerders:
    Iedereen zal op zijn/haar bed een brief vinden.
    Hierin staat dat jullie verplicht tweemaal per week therapie moeten volgen.
    Als je gaat, mag je zelf kiezen welke begeleider je kiest.
    (Als deze begeleider het er mee eens is.)

    [ bericht aangepast op 7 april 2012 - 12:37 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Matthew
    Mignon trekt me omhoog en samen wandelen we naar de slaapzaal.
    "Oké, dit is het plan," fluistert ze. "Ik drogeer ons geliefde Patje en neem Sasha erin mee. Die jongen is veel te gevaarlijk, je kan hem niet vertrouwen. Daarna ruimen we ze alle twee 'tijdelijk' op. Dan ontsnappen we hier uit dit concentratiekamp en laten we Patrick en Sasha voor wat ze zijn. We zorgen niet dat ze high worden, neem we zorgen ervoor dat ze tijdelijk out gaan."
    Ze kijkt me triomfantelijk aan.
    "Je hebt echt een masterbrein, Mignon. Het enige dat ik nu wil, is hier weggaan. Als ik niet homo was en geen vriendje had, zou ik je nu echt kussen of verliefd op je worden," zeg ik grijnzend.

    Hailey
    "Goed. Als je van dit kamp terugkomt, en stel dat je niet 'genezen' bent, ga je dan bij iemand terecht kunnen, denk je?" vraag ik zo subtiel mogelijk. Ik kan mezelf al voor mijn hoofd slaan dat ik het woord 'genezen' gebruikt heb.

    [Oh well, Sasha wilde toch al niet naar bed met een gedrogeerde Patje, dus dan kunnen ze maar beter beiden plat gedrogeerd worden :'). Heb ik wel voor niks een heel plan bedacht daarnet in mijn bedje -_-]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Cosette schreef:
    [Oh well, Sasha wilde toch al niet naar bed met een gedrogeerde Patje, dus dan kunnen ze maar beter beiden plat gedrogeerd worden :'). Heb ik wel voor niks een heel plan bedacht daarnet in mijn bedje -_-]


    Maar wat is jouw plan dan? o.o -Is het helemaal kwijt nu-


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Rani
    'Ik slaap bij Pippa en dan zoek ik een eigen huis,' glimlachte ik. 'Pippa is... alleen thuis.' Even had ik het haar willen vertellen, maar net op tijd herinnerde ik me weer dat ze een begeleider was, dat ik haar niet meer moest vertellen dan nodig. Het was jammer dat ze aardig was, dan werd het moeilijker om afstand te houden.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    [Sorry -a- maar ik wil even mijn zin doordrijven.]

    Mignon

    "Je hebt echt een masterbrein, Mignon. Het enige dat ik nu wil, is hier weggaan. Als ik niet homo was en geen vriendje had, zou ik je nu echt kussen of verliefd op je worden."
    Lachend kijk ik hem aan.
    "Kussen kan altijd," grinnik ik en ik druk plagerig een klein kusje op zijn wang. Ik schud mijn hoofd en kijk hem triomfantelijk aan. Uit mijn bh haar ik weer het pakje GHB.
    "We moeten er wel mee oppasen," zeg ik zachtjes.
    "Je kan er een olifant mee plat krijgen en doseren is moeilijk."
    Nou maakt het mij niet heel veel uit of Sasha dood is of niet maar ik ben geen moordenaar. Daarbij heb ik al te veel op mijn kerfstok en een leuk strafblad om naar te kijken.
    "We moeten het precies afmeten."
    Uit mijn tas haal ik twee condooms. Even schat ik het lichaams gewicht van beide mannen in en druppel ik een beetje GHB in de condooms. Handig knoop ik ze dicht en ik hou ze voor Matthew's gezicht.
    "Dit moet genoeg zijn om ze zo'n drie uur stil te krijgen."


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Ik had een plan voor Sasha zodat hij niet met drugged Patje naar bed moest, maar gezien ze nu beiden op een andere manier gedrogeerd gaan worden doet het er niet toe.]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Hailey
    "Oké, goed. Dan kan ik het nu wel zeggen. Ik ga je helemaal niet 'veranderen', oké? Je moet trots zijn op wat je bent. Ik ben geen homohater, en ik zit hier alleen maar om wat geld te verdienen. Luister, ik heb het Julian al uitgelegd. Als je erover wilt praten, moet je naar hem gaan. Maar alsjeblieft, Patrick óf Felix óf Cassia mag hier niets van weten," zeg ik. "Ik heb Julian ook al uitgelegd wat je moet doen tijdens hun therapieën. Gewoon niet luisteren naar ze, oké?"

    Matthew
    Ze houdt me twee condooms voor, waarin ze heel precies enkele druppels GHB in doet.
    "Dit moet genoeg zijn om ze zo'n drie uur stil te krijgen," zegt ze. Ik knik en neem de condooms aan.
    "Wanneer en hoe geven we het hen?" vraag ik.

    [ bericht aangepast op 7 april 2012 - 11:22 ]

    Rani
    Mijn mond viel open en ik knipperde een paar keer verbaasd. Na een paar seconden besloot ik echter om haar te geloven en dus te vertrouwen, waarna ik grijnsde. 'Te gek, da's al één minder dan.' Eén begeleider minder om te wantrouwen.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    [(no_chears) But now Patje wont get to strip. and screw Sasha. I has a sad now.]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Sasha

    Terwijl ik de zaal doorkruis, onderweg naar de badkamer ontdoe ik mezelf ook van mijn andere kleren. Ik heb er geen problemen mee dat iemand me naakt ziet, het is maar vlees. In de badkamer bekijk ik mezelf even in de spiegel. Ik durf wedden dat mijn oog morgen blauw ziet. Niet dat dat de eerste keer zou zijn. Ik zucht terwijl ik het warme water laat lopen. Hoe ben ik hier ooit in verzeild geraakt? Waar is de Sasha die hen zonder problemen Patje zou laten drogeren hebben, die de moeite niet gedaan zou hebben ervoor te zorgen dat hem niks overkomt? Wat een rottige timing om gevoelens te ontwikkelen, vieze dingen. Ach, eens ik Patje effectief op eigen houtje mijn bed in gekregen heb, zijn ze wel weg. Dat is me al vaker gebeurd, maar zodra ik heb wat ik wou dan is de spanning er af en blijft er niet veel meer over van enige oprechte interesse. Ik stap onder de douche en probeer nergens aan te denken. Ik spoel heel voorzichtig mijn gezicht af. Oh ja, hier gaat Felix hoe dan ook voor boeten. Ik verneder hem zo hard dat hij hier niet wil blijven. Het is altijd leuker als ze vrijwillig weg gaan omdat ze zich zo hard schamen. Wanneer ik klaar ben, doe ik als gewoonlijk een luchtje op en kies wat kleren uit. Veel speciaals is er niet aan bij mij, ik heb alleen maar zwarte broeken en dan draag ik liefst nog een gewoon t-shirt erbij. Aangekleed ga ik nog even op bed liggen. Hiervoor pak ik ze allemaal terug.

    [ bericht aangepast op 7 april 2012 - 11:31 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Oh, I has an idea. You better watch out, Mignon.]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mignon

    "Wanneer en hoe geven we het hen?"
    Ik bijt even op mijn onderlip en ga op mijn bed zitten. Hoe geven we het. Tijdens het eten is geen goed idee. Beide moeten afgeleid zijn daarbij smaakt dit spul ontzettend zout en werkt het al na vijftien minuten.
    "We doen het in een glas thee," zeg ik zachtjes.
    "Je proeft het zoute niet meer als we er suiker bij doen. We geven iedereen thee en bij Patrick en Sasha doen we het erin. De rest moeten we ook afleiden."
    Weer bijt ik op mijn lip en rommel wat in mijn tas op. Ik moet nog iets anders oplosbaars bij me hebben. Iets verdovends maar wel licht. Morfine. Ik heb nog codeïne. Uit mijn tiolettas tover ik een strip codeïne pillen. Altijd handig een arts als vader. Tiomfantelijk laat ik de pillen aan Matthew zien.
    "Deze doen we bij de andere. Ze zijn bijna zoals mofine maar iets sterker. Men kan niet goed meer functioneren. Het enige wat we moeten doen is de pillen fijn crushen."


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Escritura schreef:
    [(no_chears) But now Patje wont get to strip. and screw Sasha. I has a sad now.]


    Ik had me eigenlijk ook wel verheugd op een geile Patje.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Ik moet gaan eten. Ik laat Sasha wel op het feestje toekomen als ik terug ben.]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Ik moet ook eten, ik antwoord meteen daarna. (cat)]