• Welkom op Camp Springwood!
    Camp Springwood staat over heel de wereld bekend als het meest effectieve kamp tegen homoseksualiteit. 75% van de kinderen komen terug compleet genezen van deze ziekte en als uw kind geen vooruitgang toont krijgt u 100% van uw geld terug.
    Schrijf uw kind nu in voor zomerkamp in Camp Springwood!


    25 kinderen worden ook dit jaar weer naar Camp Springwood gestuurd. Dit ‘Straight Camp’ maakt gebruik van verschillende manieren en activiteiten om kinderen van hun homoseksualiteit te genezen. (Waaronder team-building, therapie en andere activiteiten.)

    Deze RPG volgt de zomer van deze kinderen en hun begeleiders. Voor wie het niet doorhad, ik denk dus niet echt dat homoseksualiteit een ziekte is, zo werkt dat kamp gewoon.


    Regels en waarschuwingen:
    - Schelden en 16+ mag
    - Gelieve stukjes te schrijven van drie regels of meer
    - Respecteer de andere spelers
    - Bestuur alleen je eigen karakters

    Inschrijven als kampeerder mag nog steeds. Je mag ook meerdere rollen aanmaken. De rollen of aanpassingen op je rollen geef je door aan:
    Escritura, Ludwig of Peacekeeper.




    Rollen
    Begeleiders:
    Patrick Hathaway – Escritura
    Hailey Miller - Ludwig
    Felix Patterson - Peacekeeper
    Cassia Sterling - Escritura

    Zaal 1:
    Noah Jay Lopez - Ry
    Catherine Noah Adams - Rooba
    Jade "Skyler" Bright - HurtedHeart
    Elske - nikkiemalfoy
    Aislyn Paige Valentina - Talisman

    Zaal 2:
    Sasha Anderson Ripley - Cosette
    Matthew Rowan Harris - Ludwig
    Alexis Ruby Avery - Ry
    Ranaela Maeve Bones - Marethyu
    Danny Alex Ryder - Dracy

    Zaal 3:
    Jace Dream Duval - Escritura
    Julian Dan Forli - Merwin
    Taylor Ferris - Faberyayo
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart
    Raine Yuliane Highfort - xMelodious

    Zaal 4:
    Maya Dahlia Myra Borisovaena - Mortenson
    Bijou Rosine Virgine Mignon Deferière - Rajah
    Annabelle Codnis - xEPONINEx
    Quinn del Luna - FreckledEmo

    Mededeling aan alle kampeerders:
    Iedereen zal op zijn/haar bed een brief vinden.
    Hierin staat dat jullie verplicht tweemaal per week therapie moeten volgen.
    Als je gaat, mag je zelf kiezen welke begeleider je kiest.
    (Als deze begeleider het er mee eens is.)

    [ bericht aangepast op 7 april 2012 - 12:37 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [No, we were waiting for Sasha. :3]

    [Hello guys ^^]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    [Ik ben even naar beneden, vijf minuutjes.]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    *O* Indeed, we were waiting.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Sasha

    "Prima. We hebben een deal. Verder nog voorwaardes of dingen die ik moet weten?"
    Dit keer gaan mijn ogen oprecht fonkelen.
    "Waarom stoppen bij Patrick? Er lopen hier nog drie stijve harken rond die ik niet in de weg wil hebben. Heb je niks waardoor ze een half uurtje actief zijn en dan als een blok in slaap vallen? En dan valt de tweede voorwaarde trouwens weg, want dan heb ik Felix waar ik hem hebben wil."
    Het idee van een plat gedrogeerde Felix amuseert me. Ik denk even na over hoe ik de situatie met Patje moet oplossen.
    "Ik heb touw nodig, en plakband," denk ik met opzet luidop. Mignon zal nooit doorhebben waarvoor ik die werkelijk nodig heb. Voor zover zij weet gaat het om een kinky fantasietje. Dan komt er een ventje uit mijn slaapzaal aangelopen.
    "Hi. Mignon, je bleef zo lang weg?"
    Ik antwoord er niet op, mijn plannetje begint een vorm te krijgen die me zeker aanstaat.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Muhaha, if you're dragging down Sasha's Patje, Sasha will drag down every single one of them with it.]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Net alles bijgelezen. Patrick, jij pretverpester D: Ze waren net lekker bezig!]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    [Wilt Rani nog therapie? (cat)]

    [Sure! Ik vroeg me al af waar ik haar heen zou sturen :') Ze zit volgens mij nog in die kamer en anders is ze zojuist op magische wijze terug daarheen geflitst.]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    [Oké, dan vergeten we even dat Hailey Jade en Rani naar de cafetaria heeft gestuurd.(cat)]

    Hailey
    "Sorry dat ik zo lang wegbleef, maar Sasha had iets voor met zijn oog," zeg ik en ik schuif terug aan het bureau. "Patrick zegt dat hij de controle verloren was. Hij wilde er niet verder op ingaan. Maargoed. Rani, ik ga gewoon beginnen met enkele vragen te stellen. Niet te moeilijk, maar als je niet wilt antwoorden, hoeft dat ook niet."

    Mignon

    "Waarom stoppen bij Patrick? Er lopen hier nog drie stijve harken rond die ik niet in de weg wil hebben. Heb je niks waardoor ze een half uurtje actief zijn en dan als een blok in slaap vallen? En dan valt de tweede voorwaarde trouwens weg, want dan heb ik Felix waar ik hem hebben wil. Ik heb touw nodig, en plakband."
    Ik trek mijn wenkbrauwen op. Achter me hoor ik Matthew. Ik lach liefjes en klop naast me op de vloer.
    "Touw en plakband regel je zelf maar," zeg ik kil.
    "Ik drogeer maar één iemand en dat is Patrick. Die hufter moet boeten voor de isoleercel. De rest kan dood vallen maar ik drogeer ze niet. Ze kunnen mij toch niets maken."
    Ik pak het zakje GHB en berg het weer op in mijn bh.
    "Ik wil je best helpen met Felix maar ik blijf graag origineel. Niet het zelfde plannetje op twee mensen. Dat is zwak."


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Rani
    'Best,' bromde ik. Stom mens, ik was bi en dat bleef ik ook. Laat me met rust, joh. Wat dacht ze hiermee te bereiken? Dat ik zou veranderen door een paar stomme vragen? Tss.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Hailey
    "Goed. Heb je broers of zussen, Rani?" vraag ik vriendelijk. Ik vind zo'n dingen wel cruciaal om te weten, omdat ik hun thuissituaties wil kunnen schetsen. Ik moet er zeker van zijn dat als ze blijven wie ze zijn, dat ze nog steeds thuis terecht kunnen. Over Julian ben ik niet zeker of hij thuis zou kunnen terugkomen, maar zijn vrienden steunen hem wel. Anders neem ik wel contact op met zijn ouders.

    Matthew
    Ik ga naast Mignon zitten en luister naar wat ze zegt. Ik grijns. Ze blijft altijd zo origineel mogelijk. Zelf niet high worden, omdat ze dat al geweest is. Felix niet drogeren, omdat ze Patrick al heeft gedrogeerd.
    "We kunnen Felix een soort van kidnappen?" stel ik voor.

    Rani
    'Een broer, Austin, maar hij studeert ergens in Noorwegen. Ik zie hem niet zo vaak.' Austin was aardig en hij deed niet moeilijk over mijn geaardheid, maar hij durfde nooit tegen mijn ouders in te gaan en hij was er sowieso nooit.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.