• Welkom op Camp Springwood!
    Camp Springwood staat over heel de wereld bekend als het meest effectieve kamp tegen homoseksualiteit. 75% van de kinderen komen terug compleet genezen van deze ziekte en als uw kind geen vooruitgang toont krijgt u 100% van uw geld terug.
    Schrijf uw kind nu in voor zomerkamp in Camp Springwood!


    25 kinderen worden ook dit jaar weer naar Camp Springwood gestuurd. Dit ‘Straight Camp’ maakt gebruik van verschillende manieren en activiteiten om kinderen van hun homoseksualiteit te genezen. (Waaronder team-building, therapie en andere activiteiten.)

    Deze RPG volgt de zomer van deze kinderen en hun begeleiders. Voor wie het niet doorhad, ik denk dus niet echt dat homoseksualiteit een ziekte is, zo werkt dat kamp gewoon.


    Regels en waarschuwingen:
    - Schelden en 16+ mag
    - Gelieve stukjes te schrijven van drie regels of meer
    - Respecteer de andere spelers
    - Bestuur alleen je eigen karakters

    Inschrijven als kampeerder mag nog steeds. Je mag ook meerdere rollen aanmaken. De rollen of aanpassingen op je rollen geef je door aan:
    Escritura, Ludwig of Peacekeeper.




    Rollen
    Begeleiders:
    Patrick Hathaway – Escritura
    Hailey Miller - Ludwig
    Felix Patterson - Peacekeeper
    Cassia Sterling - Escritura

    Zaal 1:
    Noah Jay Lopez - Ry
    Catherine Noah Adams - Rooba
    Jade "Skyler" Bright - HurtedHeart
    Elske - nikkiemalfoy
    Aislyn Paige Valentina - Talisman

    Zaal 2:
    Sasha Anderson Ripley - Cosette
    Matthew Rowan Harris - Ludwig
    Alexis Ruby Avery - Ry
    Ranaela Maeve Bones - Marethyu
    Danny Alex Ryder - Dracy

    Zaal 3:
    Jace Dream Duval - Escritura
    Julian Dan Forli - Merwin
    Taylor Ferris - Faberyayo
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart
    Raine Yuliane Highfort - xMelodious

    Zaal 4:
    Maya Dahlia Myra Borisovaena - Mortenson
    Bijou Rosine Virgine Mignon Deferière - Rajah
    Annabelle Codnis - xEPONINEx
    Quinn del Luna - FreckledEmo

    Mededeling aan alle kampeerders:
    Iedereen zal op zijn/haar bed een brief vinden.
    Hierin staat dat jullie verplicht tweemaal per week therapie moeten volgen.
    Als je gaat, mag je zelf kiezen welke begeleider je kiest.
    (Als deze begeleider het er mee eens is.)

    [ bericht aangepast op 7 april 2012 - 12:37 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Sasha, you badass. *secretly loves this guy*
    En ik laat Rani's therapieprutje even afgelopen zijn dan nu, mkay? Dan kan ze ook naar het feestje xd]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Escritura schreef:
    (...)

    Het is dag twee. Begin maar dat je karakter aankomt bij het kamp.
    Je word dan naar een slaapzaal verwezen. Straks is er een feest in de cafetaria, waar je vrienden kan maken. :3


    het zelfde voor Raine neem ik aan?

    Marethyu schreef:
    [Sasha, you badass. *secretly loves this guy*
    En ik laat Rani's therapieprutje even afgelopen zijn dan nu, mkay? Dan kan ze ook naar het feestje xd]

    Jup. :3

    Patrick hathaway
    Fijn, zit ik daar weer aan vast. Met de manier waarop alles er aan toe gaat in het kamp dit jaar, heb ik er nog een slecht gevoel over ook. Ik leun achteruit in de stoel en geniet van mijn rust - nu het nog kan.

    Jace Dream Duval
    'Felix en ik hadden een meningsverschil. Maar bekijk het van de positieve kant, je bent de knapste jongen in deze ruimte.'
    Ik voel mijn wangen net zo rood worden als mijn polsen, wat veel zegt. toch geef ik hem een schuchtere glimlach terug. Mijn handen liggen nog steeds in die van hem, omdat hij per se mijn armen wilde bestuderen. Snap ik wel ergens, om te kijken of ik me aan mijn belofte hield.
    'Dankje,' mompel ik. 'Maar doet het geen pijn?'

    [If you're gonna fuck with Jace's feelings, it'll end up véry dramatic. Depression and naive, remember.]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Sorry dat ik zoveel vragen stel xd Maar hoe komen ze aan? Per auto ofzo, en zit er een hek om het kamp? En hoe kom je dan binnen?]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    xMelodious schreef:
    (...)

    het zelfde voor Raine neem ik aan?


    Yup. ^^ En dan worden jullie idnerdaad ook gedrogeerd op het feest.

    Jullie komen aan met de auto en jullie worden vor de poort afgezet. ^^ Dan stuur ik Cassia, de begeleider wel naar jullie beiden.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Rani
    Hailey zei dat ik mocht gaan en dat deed ik. Al snel merkte ik dat iedereen naar het cafetaria ging, dus kon ik niet achterblijven. Vrolijk liep ik die kant op en mijn grijns werd alleen maar breder toen ik merkte dat er een feestje was.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    [Okeee]

    Danny

    De auto waar ik net uit stapte reed langzaam weg.
    Ik keek er nog even naar en loop dan richting de poort die dicht zit.
    Ik kijk ernaar en weet eigenlijk niet wat ik moet doen.
    "Hallo?" Roep ik dan maar om te kijken of er reactie komt.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Raine en Rani? My god, daar ga ik zoveel fouten in maken :'D]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Mignon

    "We moeten de kok straks voor snacks vragen, muziek moeten we ook zelf voor zorgen en er mag géén alcohol zijn. Hij zei niets over drugs. En ga je tas maar inpakken, ik wacht hier wel."
    Dankbaar kijk ik hem aan.
    "Regel jij dat? En laat de glazen niet alleen. Ik deel ze uit."
    Snel draai ik me om en ren ik naar mijn slaapzaal. Uit mijn koffer haal ik een klein rugzakje. Snel stop ik er wat lingerie en kleding in. Het moet genoeg zijn voor drie dagen. Mijn bikini trek ik over mijn huidige lingerie aan en ik doe mijn oorbellen in. Onder ijn sweater trek ik nog een truitje aan. Qua kleding is dit genoeg. Even werp ik een blik op mijn drugs. Ik moet dit ergens anders kwijt. Er gaan wat namen door mijn hoofd maar uit eindelijk besluit ik de makkelijkste oplossing. Ik verstop ze bij Annabelle in de tas. In het rugzakje stop ik mijn pinpas, paspoort, mobiele telefoon en voedsel. Ook mijn toilettas verdwijnt erin. Dit moet genoeg zijn. Zo snel als ik weg was ren ik ook weer terug naar Matthew.
    "Geregeld," grijns ik.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [He doesn't want to fuck with his feelings, just the body (cat). En trouwens, daar had ik al lang aan gedacht and I 'ave zee solution :Y)]

    Sasha

    "Dankje. Maar doet het geen pijn?" vraagt Jace.
    Oh dit gaat geweldig, wat een heerlijk joch.
    "Een beetje," antwoord ik. Ik hoef niet eens te liegen, Felix heeft me flink te grazen gehad. "Misschien helpt het als je er een kusje op geeft?" zeg ik met een klein glimlachje.
    Ondertussen verstrengel ik mijn vingers met die van Jace. Ik wil even op mijn onderlip bijten, maar dat schrikt hem vast af.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Cassia Sterling
    'Hallo?' Ik zit rustig op de veranda als een onbekende stem over eht terrein schalt. Een nieuwe kampeerder! snel sta ik op en loop ik naar hem toe.
    'hallo, ik ben Cassia, één van de begeleiders,' zeg ik met een zachte glimlach. Ik schud mijn rode haren naar achter en steek mijn hand uit naar de nieuwe patient. 'En wie ben jij?'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Raine Yuliane Highfort
    Ik staar naar mijn spiegelling in het autoraam, de omgeving gaat compleet aan mij voorbij maar ik zou blij zijn als ik eindelijk uit kan stappen, weg uit deze muffige auto. De auto remt af, hier had ik op gewacht met mijn ene hand hou ik mijn koffer vast en mijn andere gebruik ik om de deur open te gooien. Met m’n spullen en al spring ik de auto uit, van binnen kook ik van woede maar ik ben vastbesloten om er niets van te laten merken dus ik duw zo beheerst mogelijk de autodeur achter me dicht. Geen emoties had ik me voorgenomen, deze hele zomer geen emoties en dan kon ik hier gewoon weer weg. Ik hoor de auto van mijn ouders wegrijden en voel meteen een zware last van m’n schouders afvallen, bij de poort zie ik een jongen staan hij lijkt mij nog niet opgemerkt te hebben. “Heej jij daar” roep ik en ik vraag me af of hij ook hier moet zijn om te genezen.

    Danny

    "Hallo, ik ben Cassia, één van de begeleiders. En wie ben jij?"
    Cassia steekt haar hand naar me uit.
    "Danny Alex Ryder." Zeg ik en neem de hand aan.
    "Dit is Camp Springwood toch?" Vraag ik voor de zekerheid en neem mijn hand terug.
    Ik kijk achter Cassia naar het terrein, het is groot en ruim.
    "Heej jij daar." Hoor ik achter me, ik kijk om.
    "Ook hallo." Zeg ik droogjes en draai me weer terug.

    [ bericht aangepast op 7 april 2012 - 12:46 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [well for Jace, those two are kind of clsoe together. Not everyone fucks without feeling. :'D
    ... Now I want to know the plan.]

    Jace Dream Duval
    Tegen de tijd dat Sasha's vingers met die van mij verstrengeld zijn, branden mijn wangen een beetje. De jongen geeft me een klein glimlachje, waardoor er ook automatisch één op mijn eigen lippen verschijnt.
    Ach, wat zou het ook. Voorzichtig maar snel - voordat ik me bedenk - druk ik een kusje op de huid naast zijn oog, net naast de rode zwelling.
    Ik ben te nerveus om echt iets over mijn lippen te krijgen, dus blijf ik stil en hou ik zijn hand vast.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.