• Welkom op Camp Springwood!
    Camp Springwood staat over heel de wereld bekend als het meest effectieve kamp tegen homoseksualiteit. 75% van de kinderen komen terug compleet genezen van deze ziekte en als uw kind geen vooruitgang toont krijgt u 100% van uw geld terug.
    Schrijf uw kind nu in voor zomerkamp in Camp Springwood!


    25 kinderen worden ook dit jaar weer naar Camp Springwood gestuurd. Dit ‘Straight Camp’ maakt gebruik van verschillende manieren en activiteiten om kinderen van hun homoseksualiteit te genezen. (Waaronder team-building, therapie en andere activiteiten.)

    Deze RPG volgt de zomer van deze kinderen en hun begeleiders. Voor wie het niet doorhad, ik denk dus niet echt dat homoseksualiteit een ziekte is, zo werkt dat kamp gewoon.


    Regels en waarschuwingen:
    - Schelden en 16+ mag
    - Gelieve stukjes te schrijven van drie regels of meer
    - Respecteer de andere spelers
    - Bestuur alleen je eigen karakters

    Inschrijven als kampeerder mag nog steeds. Je mag ook meerdere rollen aanmaken. De rollen of aanpassingen op je rollen geef je door aan:
    Escritura, Ludwig of Peacekeeper.




    Rollen
    Begeleiders:
    Patrick Hathaway – Escritura
    Hailey Miller - Ludwig
    Felix Patterson - Peacekeeper
    Cassia Sterling - Escritura

    Zaal 1:
    Noah Jay Lopez - Ry
    Catherine Noah Adams - Rooba
    Jade "Skyler" Bright - HurtedHeart
    Elske - nikkiemalfoy
    Aislyn Paige Valentina - Talisman

    Zaal 2:
    Sasha Anderson Ripley - Cosette
    Matthew Rowan Harris - Ludwig
    Alexis Ruby Avery - Ry
    Ranaela Maeve Bones - Marethyu
    Danny Alex Ryder - Dracy

    Zaal 3:
    Jace Dream Duval - Escritura
    Julian Dan Forli - Merwin
    Taylor Ferris - Faberyayo
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart
    Raine Yuliane Highfort - xMelodious

    Zaal 4:
    Maya Dahlia Myra Borisovaena - Mortenson
    Bijou Rosine Virgine Mignon Deferière - Rajah
    Annabelle Codnis - xEPONINEx
    Quinn del Luna - FreckledEmo

    Mededeling aan alle kampeerders:
    Iedereen zal op zijn/haar bed een brief vinden.
    Hierin staat dat jullie verplicht tweemaal per week therapie moeten volgen.
    Als je gaat, mag je zelf kiezen welke begeleider je kiest.
    (Als deze begeleider het er mee eens is.)

    [ bericht aangepast op 7 april 2012 - 12:37 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Ik heb de tijd, dit is veel leuker dan wiskunde...]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Okay ^^]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Okay. ^^ *Gaat onbelangrijke Pat-post maken zodat jullie weten waar de arme jongen te vinden is.*


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Patje! *Zit te twijfelen of ze zelf nog een personage gaat aanmaken*
    Ik hou van deze RPG]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Ik ook, second best RPG I ever took part in. Hungergames FTW.]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    [Ö. Dat wil zeggen dat de snoepjes (Julian & Jace) -Heb ik ook nog een leuk plannetje voor- ook gedrogeerd gaan worden? Yeah baby (wbw)]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Patrick Hathaway
    Langzaam sta ik op van de tafel, mijn taken negerend. Ik heb nog steeds een hol gevoel in mijn lichaam, ik kan het niet kwijtraken. Ik twijfel even of ik naar buiten moet gaan, maar loop dan toch het kantoortje naast de keuken in. Er ligt wat post voor de kampeerders, misschien moet ik die uitdelen later.
    Ik haal mijn schouders op en ga achter het bureau zitten. Aan de muur naast me hangen foto's van vorige kampen. Stilletjes bestudeer ik ze. Grote groepen kinderen, bijna allemaal met een grote glimlach op hun gezicht en wallen onder hun ogen. 'Genezen'.
    Toch, hoe langer ik naar de foto's kijk, hoe meer ik mezelf betrap op het verkeerde nadenken. sommige glimlachen lijken niet zo echt. sommige ogen zijn moe en verslagen. ik schud mijn hoofd om de gedachte weg te jagen en kijk naar mijn eigen jaar.
    Ik sta achterin, ik ben enorm veel veranderd sinds toen. Ook ik heb een enorme glimlach op mijn gezicht, mijn arm om één van de vrouwelijke begeleiders. Met een zucht zakt mijn hoofd in mijn handen. Wat een rot jaar was dit.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Rajah schreef:
    [Patje! *Zit te twijfelen of ze zelf nog een personage gaat aanmaken*
    Ik hou van deze RPG]


    I'm really glad people like it! *O*En als je dat wilt, mag dat natuurlijk.

    [/urgh, ik moet de story beginnen aanpassen.]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Als ik er nog eentje aanmaak wordt het een heel braaf jongentje die alle regeltjes opvolgd....Nee, dat kan niet.
    Ja, de Snoepjes worden ook, tot zekere maten, gedrogeerd. Maar Sasha heeft dat als het goed is niet door want dan ligt hij plat:Y)]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Get on with it, this is taking too long D:]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Ik moet wachten op mijn sexy assisent.]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Assistent's back]

    [Yesch! Now get going *O*]

    [ bericht aangepast op 7 april 2012 - 11:58 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Er komen nog twee personen bij [Één uit het rollentopic en één die het over PB heeft aangevraagt. *O* The RPG is popular. (cat)]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.