• Welkom op Camp Springwood!
    Camp Springwood staat over heel de wereld bekend als het meest effectieve kamp tegen homoseksualiteit. 75% van de kinderen komen terug compleet genezen van deze ziekte en als uw kind geen vooruitgang toont krijgt u 100% van uw geld terug.
    Schrijf uw kind nu in voor zomerkamp in Camp Springwood!


    25 kinderen worden ook dit jaar weer naar Camp Springwood gestuurd. Dit ‘Straight Camp’ maakt gebruik van verschillende manieren en activiteiten om kinderen van hun homoseksualiteit te genezen. (Waaronder team-building, therapie en andere activiteiten.)

    Deze RPG volgt de zomer van deze kinderen en hun begeleiders. Voor wie het niet doorhad, ik denk dus niet echt dat homoseksualiteit een ziekte is, zo werkt dat kamp gewoon.


    Regels en waarschuwingen:
    - Schelden en 16+ mag
    - Gelieve stukjes te schrijven van drie regels of meer
    - Respecteer de andere spelers
    - Bestuur alleen je eigen karakters

    Inschrijven als kampeerder mag nog steeds. Je mag ook meerdere rollen aanmaken. De rollen of aanpassingen op je rollen geef je door aan:
    Escritura, Ludwig of Peacekeeper.




    Rollen
    Begeleiders:
    Patrick Hathaway – Escritura
    Hailey Miller - Ludwig
    Felix Patterson - Peacekeeper
    Cassia Sterling - Escritura

    Zaal 1:
    Noah Jay Lopez - Ry
    Catherine Noah Adams - Rooba
    Jade "Skyler" Bright - HurtedHeart
    Elske - nikkiemalfoy
    Aislyn Paige Valentina - Talisman

    Zaal 2:
    Sasha Anderson Ripley - Cosette
    Matthew Rowan Harris - Ludwig
    Alexis Ruby Avery - Ry
    Ranaela Maeve Bones - Marethyu
    Danny Alex Ryder - Dracy

    Zaal 3:
    Jace Dream Duval - Escritura
    Julian Dan Forli - Merwin
    Taylor Ferris - Faberyayo
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart
    Raine Yuliane Highfort - xMelodious

    Zaal 4:
    Maya Dahlia Myra Borisovaena - Mortenson
    Bijou Rosine Virgine Mignon Deferière - Rajah
    Annabelle Codnis - xEPONINEx
    Quinn del Luna - FreckledEmo

    Mededeling aan alle kampeerders:
    Iedereen zal op zijn/haar bed een brief vinden.
    Hierin staat dat jullie verplicht tweemaal per week therapie moeten volgen.
    Als je gaat, mag je zelf kiezen welke begeleider je kiest.
    (Als deze begeleider het er mee eens is.)

    [ bericht aangepast op 7 april 2012 - 12:37 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Oké dan xd]


    El Diablo.

    Ry schreef:
    (...)

    Fuck.
    Moet ze nu gewoon naar het therapie gebouw dan?

    Nee, laat maar, kom naar het feest. :3

    Patrick Hathaway
    Verbaasd keek ik op ton er een jongeman in de deuropening verscheen. Één van de stillere kampeerders - Matthew?
    'Eh, ik heb een vraag. De kampeerders zouden graag een feest organiseren in de cafetaria, en we zouden jou graag als begeleider willen,' zei hij braafjes. Niet dat ik daar zo'n zin in had na vandaag, maar ik herinnerde me nog wat ik gister bij het kampvuur zei. ik kan niet weigeren. Dus knik ik lichtjes.
    'Okay, maar jullie zijn zelf overal voor vrantwoordelijk. Snacks moet je maar met de kok regelen, muziek en andere dingen doe je zelf maar. En geen alcohol, dat spreekt voor zich.'
    Ik twijfel nog of ik één van de andere begeleiders mijn plaats in moet laten nemen, maar besluit er tegen. Cassia en Hailey zouden ze vanalles laten doen en dan word het chaos. En als ik Felix zou halen werd het een gevecht; alweer.

    Jace Dream Duval
    'Gaat wel,' antwoord ik zachtjes, waarna ik aarzelend op de rand van zijn bed ga zitten. Hij ziet er nu niet echt goed uit en heeft duidelijk een paar rake klappen gehad vandaag. Ik werp een blik naar mijn eigen armen. De snijwonden van gister zijn rood en gezwollen, net als de huid er omheen - maar dat laatste komt door het elastiekje. Het doet pijn, wat me kalm houd.
    'Wat is er gebeurt?'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [En waar mag dat dan zijn xd]


    El Diablo.

    Ry schreef:
    [En waar mag dat dan zijn xd]


    Cafetaria. ^^


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Mignon

    "Aye aye, Captain!"
    Lachend kijk ik hem na waarna ik nog twee glazen vul. Ik breng de glazen pas naar de tafel als men zit of staat. Serveerster Mignon. De adrealine raast door mijn lichaam. Hoevaak is dit plan wel niet mislukt. Hoeveel mannen heb ik op deze manier wel willen te generen. Sommige waren bijna dood. Maar ervaring heb ik wel in het toepassen. De hoeveelheden weet ik wel. Nou ja, ongeveer.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Alexis

    Ik liep de cafeteria binnen, en keek wat rond. Een feestje dus hé? En is er ook alcohol? Want dat heb ik nu serieus nodig. Ik ga maar op een stoel zitten, en kijk wat naar de mensen.


    El Diablo.

    [In de cafetaria.]

    Matthew
    "Okay, maar jullie zijn zelf overal voor verantwoordelijk. Snacks moet je maar met de kok regelen, muziek en andere dingen doe je zelf maar. En geen alcohol, dat spreekt voor zich," zegt hij.
    "Oké. Bedankt," zeg ik en ik sluit de deur van zijn kantoortje. Dan ga ik terug naar Mignon.
    "Patje wordt onze begeleider," zeg ik grijnzend.

    [Hii, hoe kan ik het best beginnen met Danny?]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Dracy schreef:
    [Hii, hoe kan ik het best beginnen met Danny?]

    Je kan toekomen, één van de begeleiders zal je wel binnenlaten. Er is al meteen een feest in de cafetaria, maar je gaat gedrogeerd worden(cat)

    Sasha

    Het snoepje blijft jammer genoeg op de rand van mijn bed zitten. Hij kijkt even naar zijn armen. Ik neem heel losjes een van zijn handen vast en trek zijn arm naar me toe om zelf te controleren. Ik schuif wat dichter naar hem toe.
    "Wat is er gebeurt?" vraagt Jace ondertussen.
    Ik lach een schamper lachje en haal mijn aandacht even bij zijn armen vandaan om hem in de ogen te kijken.
    "Felix en ik hadden een meningsverschil," zeg ik droogjes. Ik laat mijn ondeugend lachje een heel klein beetje doorschemeren. "Maar bekijk het van de positieve kant, je bent nu wel de knapste jongen in deze ruimte."
    Complimentjes, moet werken.

    [ bericht aangepast op 7 april 2012 - 12:33 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Dracy schreef:
    [Hii, hoe kan ik het best beginnen met Danny?]


    Het is dag twee. Begin maar dat je karakter aankomt bij het kamp.
    Je word dan naar een slaapzaal verwezen. Straks is er een feest in de cafetaria, waar je vrienden kan maken. :3


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Mignon

    "Patje wordt onze begeleider."
    Ik vlieg hem om zijn hals.
    "Ons plan gaat lukken," jubbel ik.
    Ik laat hem weer los en kijk hem lachend aan.
    "Wat moeten we verder nog regelen? En ik moet mijn tas nog inpakken. Kan je even opletten?"


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Escritura schreef:
    (...)

    Het is dag twee. Begin maar dat je karakter aankomt bij het kamp.
    Je word dan naar een slaapzaal verwezen. Straks is er een feest in de cafetaria, waar je vrienden kan maken. :3

    En dan word je gedrogeerd:Y)


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Matthew
    Ze loopt meteen naar me toe en geeft me een knuffel. Ik glimlach.
    "Ons plan gaat lukken. Wat moeten we verder nog regelen? En ik moet mijn tas nog inpakken. Kan je even opletten?"
    "We moeten de kok straks voor snacks vragen, muziek moeten we ook zelf voor zorgen en er mag géén alcohol zijn. Hij zei niets over drugs," zeg ik grijzend. "En ga je tas maar inpakken, ik wacht hier wel."