• Een groep op quizlet. Bijvoorbeeld van Tokio Hotel,justin bieber of twilight ofzo. niet dat iedereen ze meteen kan aanmaken maar dat ze eerst moeten worden geacepteert door de mods. Zo kun gelijk alle polls,quizen en stories bij elkaar zetten en over dat onderwerp praten.

    Dat was 'm alweer. Let me know what you think.

    Nee. Dat lijkt me persoonlijk niet zo leuk.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik snap het eigenlijk niet echt, nouja hoe ik dat voor me moet zien dan.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Een heel leuk idee. Ook al vaker voorgesteld geloof ik.

    Zoiets kost alleen heel veel tijd om te programmeren. Het staat op mijn lijstje met ideeen, maar er zijn gewoon een aantal dingen die voor gaan.

    Misschien ooit in de toekomst dus :)


    Dit is mijn signature...

    Hmm, dan krijg je van die groepjes. Die heb ik op school al genoeg.


    Don't dream your life, but live your dream!

    Hm, het is een leuk idee, maar ik vind het onnodig :). Dit is Quizlet, niet Hyves :D


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Ja, opzich wel een goed idée. Ik lees nooit naar die story's van Justin bieber. En dan vind ik het altijd irritant als ik telkens van die story's van hem vind.
    Dus wel een goed idée.


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    Het idee zelf is niet zo slim stiekem. Want Twilight en Justin Bieber zijn gewoon een tijdelijke rage, of 1 of 2 jaar zijn ze die al lang vergeten x)
    Stiekem lijkt het me ook zo dat de Katy Perry fans dan ook en groep willen, en de Paramore fans ook en de HSM fans ook en en en zo kun je lang door gaan x)

    Carcass schreef:
    Hm, het is een leuk idee, maar ik vind het onnodig :). Dit is Quizlet, niet Hyves :D

    ja zo kun je het zien. Maar ik bedoel het toch wat anders. Hyves is dat je direct 20 dezelfde groepen hebt. Dit is meer dat je een soor catogorieen krijgt.

    Ik ehm snap het niet


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    Nee, dan word Q zo uit elkaar gerukt vind ik.
    "Hou je van JB? Oh dan hoor je niet bij ons hoor!" -om maar een voorbeeld te noemen.

    [ bericht aangepast op 30 dec 2010 - 17:29 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ik vind het niet nodig (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Tragically schreef:
    Nee, dan word Q zo uit elkaar gerukt vind ik.
    "Hou je van JB? Oh dan hoor je niet bij ons hoor!" -om maar een voorbeeld te noemen.

    Je kan toch lid worden van meerdere groepen en iedereen is gewoon hecht met elkaar ook al houdt iedereen van wat anders.

    Wat gebeurt er dan met de mensen die bij geen groep horen? ;x

    Justmelotte schreef:
    Hmm, dan krijg je van die groepjes. Die heb ik op school al genoeg.

    ja, misschien dat er dan een soort 'vijandachtige-sfeer' komt te hangen..


    walking get's too boring, when you learn how to fly..