• Welkom op Camp Springwood!
    Camp Springwood staat over heel de wereld bekend als het meest effectieve kamp tegen homoseksualiteit. 75% van de kinderen komen terug compleet genezen van deze ziekte en als uw kind geen vooruitgang toont krijgt u 100% van uw geld terug.
    Schrijf uw kind nu in voor zomerkamp in Camp Springwood!


    25 kinderen worden ook dit jaar weer naar Camp Springwood gestuurd. Dit ‘Straight Camp’ maakt gebruik van verschillende manieren en activiteiten om kinderen van hun homoseksualiteit te genezen. (Waaronder team-building, therapie en andere activiteiten.)

    Deze RPG volgt de zomer van deze kinderen en hun begeleiders. Voor wie het niet doorhad, ik denk dus niet echt dat homoseksualiteit een ziekte is, zo werkt dat kamp gewoon.


    Regels en waarschuwingen:
    - Schelden en 16+ mag
    - Gelieve stukjes te schrijven van drie regels of meer
    - Respecteer de andere spelers
    - Bestuur alleen je eigen karakters

    Inschrijven als kampeerder mag nog steeds. Je mag ook meerdere rollen aanmaken. De rollen of aanpassingen op je rollen geef je door aan:
    Escritura, Ludwig of Peacekeeper.




    Rollen
    Begeleiders:
    Patrick Hathaway – Escritura
    Hailey Miller - Ludwig
    Felix Patterson - Peacekeeper
    Cassia Sterling - Escritura

    Zaal 1:
    Noah Jay Lopez - Ry
    Catherine Noah Adams - Rooba
    Jade "Skyler" Bright - HurtedHeart
    Elske - nikkiemalfoy
    Aislyn Paige Valentina - Talisman

    Zaal 2:
    Sasha Anderson Ripley - Cosette
    Matthew Rowan Harris - Ludwig
    Alexis Ruby Avery - Ry
    Ranaela Maeve Bones - Marethyu
    Danny Alex Ryder - Dracy

    Zaal 3:
    Jace Dream Duval - Escritura
    Julian Dan Forli - Merwin
    Taylor Ferris - Faberyayo
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart
    Raine Yuliane Highfort - xMelodious

    Zaal 4:
    Maya Dahlia Myra Borisovaena - Mortenson
    Bijou Rosine Virgine Mignon Deferière - Rajah
    Annabelle Codnis - xEPONINEx
    Quinn del Luna - FreckledEmo

    Mededeling aan alle kampeerders:
    Iedereen zal op zijn/haar bed een brief vinden.
    Hierin staat dat jullie verplicht tweemaal per week therapie moeten volgen.
    Als je gaat, mag je zelf kiezen welke begeleider je kiest.
    (Als deze begeleider het er mee eens is.)

    [ bericht aangepast op 7 april 2012 - 12:37 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Cassia Sterling
    'Dat klopt, welkom!' zeg ik vrolijk. Daarna hoor ik een andere, vrouwelijk stem achter hem. Nog een kampeerder. Ik zwaai naar haar en gebaar dat ze naar hier mag komen. 'Ik zal even je naam afstrepen hoor,' zeg ik, terwijl ik patrick's kladblok van de veranda haal.
    'Danny, je zit in zaal 2. dat is daar!' Snel wijs ik even naar de slaapzaal.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Sasha

    De kleine glimlach op zijn lippen laat me weten dat ik goed zit.
    Hij drukt heel snel een kusje naast mijn oog. Normaal neem ik dit woord niet snel in de mond, maar Jace heeft iets schattigs.
    De manier waarop hij mijn hand vasthoudt is vertederend. Ik voel me er bijna schuldig door. Bijna.
    "Mijn lip doet ook pijn," fluister ik zacht.
    Nu besef ik zelf ook wel dat dat vast net een stapje te ver is voor het verlegen snoepje, dus breng ik zelf mijn gezicht dichter bij dat van hem.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Welkom in twee *O*]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Matthew
    "Regel jij dat? En laat de glazen niet alleen. Ik deel ze uit," zegt ze en ze loopt naar haar slaapzaal. Ik klop aan bij het kleine kantoortje van de kok, dat zich achterin de keuken bevindt.
    "Binnen," bromt een stem. Ik open de deur en zie de kok.
    "Goedenavond meneer, wij gaan hier zometeen een feestje geven. Onze hoofdbegeleider heeft ons verteld dat jij voor de snacks zou gaan zorgen?" leg ik vriendelijk uit.
    "Ja, dat is goed. In de koelkast staan een heleboel kleine snacks en in de kastjes kan je wel chips enzo vinden. Ik neem aan dat je oud genoeg bent om dat zelf te doen?" Ik knik snel en loop terug naar de keuken. Daar open ik de kasten en haal er enkele zakken chips uit.
    "Geregeld," zegt Mignon. Ik schrik en draai me snel om, dan kijk ik haar lachend aan.
    "We moeten uiteindelijk zelf voor de snacks zorgen. Heb jij muziek meegebracht? Ik heb enkele cd's in mijn tas steken," zeg ik. "Speaking of, ik moet mijn tas ook nog klaarmaken."

    [That's nasty (cat)]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Danny

    "Ik zal je naam even afstrepen hoor." Zegt Cassia en pakt een kladblok.
    "Danny, je zit in zaal 2. Dat is daar!" Ze wijst naar een van de zalen.
    "Kan ik er gelijk heen?" Vraag ik dan en kijk ernaar.
    Het is eigenlijk best mooi gemaakt, maar ook wel strak.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Raine Yuliane Highfort

    Nu pas zie ik de vrouw bij de poort met een soort notitieblok in haar handen, vast een begeleidster bedenk ik terwijl ze de jongen een hand geeft. Bah handen mijn gedachten dwalen af naar de talloze familiebezoeken, handen schudden, drie plakkerige en slijmerige kussen op je wang en de hele avond stil op een stoel zitten. Als ze maar niet denkt dat ik haar hand ga schudden. Als ik haar zie zwaaien loop ik naar haar toe, ik moet toch naar binnen.’ Raine Yuliane Highfort’ zeg ik toonloos voordat ze naar m’n naam gevraagd heeft

    Mignon

    "We moeten uiteindelijk zelf voor de snacks zorgen. Heb jij muziek meegebracht? Ik heb enkele cd's in mijn tas steken. Speaking of, ik moet mijn tas ook nog klaarmaken."
    Ik zucht even en maak een vrijgevend gebaar.
    "Ga je gang. Ik regel de snacks wel. En zorg even dat iedereen komt want een party voor twee valt wel op hè."
    Ik glimlach liefjes en duik de kast in op zoek naar lekkers.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jace Dream Duval
    'Mijn lip doet ook pijn,' fluistert hij nog, waarna zijn gezicht plots wel héél dichtbij is. Zonder dat ik het gemerkt heb is mijn ademhaling versnelt, waardoor ik me heel licht in het hoofd voel. Pijn voel ik niet meer, ik kan eigenlijk niet meer zo goed nadenken. Mijn ogen flitsen van zijn lippen - waar een klein sneetje op zit - naar zijn verschillend gekleurde ogen.
    Heel voorzichtig strijk ik mijn lippen tegen die van hem, waarna ik hem een hele zachte, verlegen kus geef. Niet alleen dat - het was mijn eerste.

    Cassia Sterling
    'Ja hoor, loop maar door!' Ik draai me naar het meisje, Raine. 'zaal 3,' zeg ik met een zachte glimlach, waarna ik haar een schouder klopje geef. 'Loop maar met Danny mee, jou slaapzaal is er net naast!'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Danny

    Ik loop alvast- niet al te snel- Richting zaal 2.
    Ik hoor het grint onder mijn schoenen knarsen. De koffer die ik bij heb is redelijk zwaar maar ik kan hem dragen dus dan is het goed.
    Ik loop naar de deur van zaal twee. Kan ik zo binnen stappen of moet ik kloppen? Vraag ik me af. Kloppen is denk ik beleefder. Ik klop op de deur en wacht tot hij open gedaan word.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Danny, jij spelbreker, het werd net leuk daarbinnen (no_chears)]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    [Waar zit iedereen zo'n beetje?]

    Marethyu schreef:
    [Danny, jij spelbreker, het werd net leuk daarbinnen (no_chears)]


    [:P]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ludwig schreef:
    [Waar zit iedereen zo'n beetje?]

    Volgens mij in het cafetaria en in zaal twee.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Sasha

    Het duurt even, maar dan voel ik Jace's lippen heel zachtjes tegen die van mij. Het doet me denken en aan mijn eerste kus en ik krijg heel even het gevoel dat ik in de penarie zit.
    Ik laat zijn hand los en neem zijn gezicht voorzichtig in mijn handen. Ik kus hem opnieuw, iets steviger dan hij zelf net deed.
    Eindelijk! Eindelijk wat aandacht van een jongen. Al denk ik eerlijk gezegd dat ik met hem niet eens halverwege zal raken, zoals bij Alexis. Dan wordt erop de deur geklopt.
    "Wat?" snak ik naar de deur, met Jace's gezicht nog steeds in mijn handen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.