• Welkom op Camp Springwood!
    Camp Springwood staat over heel de wereld bekend als het meest effectieve kamp tegen homoseksualiteit. 75% van de kinderen komen terug compleet genezen van deze ziekte en als uw kind geen vooruitgang toont krijgt u 100% van uw geld terug.
    Schrijf uw kind nu in voor zomerkamp in Camp Springwood!


    25 kinderen worden ook dit jaar weer naar Camp Springwood gestuurd. Dit ‘Straight Camp’ maakt gebruik van verschillende manieren en activiteiten om kinderen van hun homoseksualiteit te genezen. (Waaronder team-building, therapie en andere activiteiten.)

    Deze RPG volgt de zomer van deze kinderen en hun begeleiders. Voor wie het niet doorhad, ik denk dus niet echt dat homoseksualiteit een ziekte is, zo werkt dat kamp gewoon.


    Regels en waarschuwingen:
    - Schelden en 16+ mag
    - Gelieve stukjes te schrijven van drie regels of meer
    - Respecteer de andere spelers
    - Bestuur alleen je eigen karakters

    Inschrijven als kampeerder mag nog steeds. Je mag ook meerdere rollen aanmaken. De rollen of aanpassingen op je rollen geef je door aan:
    Escritura, Ludwig of Peacekeeper.




    Rollen
    Begeleiders:
    Patrick Hathaway – Escritura
    Hailey Miller - Ludwig
    Felix Patterson - Peacekeeper
    Cassia Sterling - Escritura

    Zaal 1:
    Noah Jay Lopez - Ry
    Catherine Noah Adams - Rooba
    Jade "Skyler" Bright - HurtedHeart
    Elske - nikkiemalfoy
    Aislyn Paige Valentina - Talisman

    Zaal 2:
    Sasha Anderson Ripley - Cosette
    Matthew Rowan Harris - Ludwig
    Alexis Ruby Avery - Ry
    Ranaela Maeve Bones - Marethyu
    Danny Alex Ryder - Dracy

    Zaal 3:
    Jace Dream Duval - Escritura
    Julian Dan Forli - Merwin
    Taylor Ferris - Faberyayo
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart
    Raine Yuliane Highfort - xMelodious

    Zaal 4:
    Maya Dahlia Myra Borisovaena - Mortenson
    Bijou Rosine Virgine Mignon Deferière - Rajah
    Annabelle Codnis - xEPONINEx
    Quinn del Luna - FreckledEmo

    Mededeling aan alle kampeerders:
    Iedereen zal op zijn/haar bed een brief vinden.
    Hierin staat dat jullie verplicht tweemaal per week therapie moeten volgen.
    Als je gaat, mag je zelf kiezen welke begeleider je kiest.
    (Als deze begeleider het er mee eens is.)

    [ bericht aangepast op 7 april 2012 - 12:37 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Oh, you bitch (cat)]

    "Touw en plakband regel je zelf maar. Ik drogeer maar één iemand en dat is Patrick. Die hufter moet boeten voor de isoleercel. De rest kan dood vallen maar ik drogeer ze niet. Ze kunnen mij toch niets maken. Ik wil je best helpen met Felix maar ik blijf graag origineel. Niet het zelfde plannetje op twee mensen. Dat is zwak."
    Vloekwoorden waarvan je niet wist dat ze bestonden schieten door mijn hoofd en ik moet me inhouden mijn handen niet om dat lieflijke nekje van Mignon te sluiten.
    "Je hebt een punt," zeg ik met een kleine grijns. "Maar iemand moet de begeleiders bezig houden, anders lukt het niet met Felix. Ik moet ze uit hun slaapzaal hebben."
    Ach wat, als Patje dan toch zo opgewonden zal zijn, heeft hij vast niet veel aanmoediging van mij nodig om een rustig plekje op te zoeken. Ik grinnik even. Wanneer er me iets te binnen schiet kijk ik Mignon tevreden aan.
    "En... Patrick heeft me de eerste dag bij het kampvuur toestemming gegeven om een feestje te geven, zolang er een begeleider bij is," vertel ik haar met een brede lach in de hoop dat ze mijn gedachtengang vat. Eerlijk gezegd twijfel ik er niet aan.
    "We kunnen Felix een soort van kidnappen?" stelt de jongen dan voor.
    Ik moet er luidop om lachen. Ik zie ze het graag proberen, die vent is ijzersterk en dat geef ik niet graag toe.
    "Maakt niet uit wat je doet, ik wil hem uit de weg. Hun slaapzaal moet leeg zijn."

    [ bericht aangepast op 7 april 2012 - 10:48 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [*volgt dit vrolijk mee* (cat) Y'all are mean]

    [ bericht aangepast op 7 april 2012 - 10:45 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Hailey
    "Heb je nog contact met hem? Ik bedoel, mail je hem, of spreek je hem via Skype?" vraag ik. Op mijn blaadje noteer ik één broer, woont in Noorwegen.

    s]Y'all[/s


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Cosette schreef:
    s]Y'all[/s


    Faal. (cat) Moet vroeger gaan slapen


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Matthew heeft iets gezegd. :3]

    [Ik pas het even aan :3]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mignon

    "Je hebt een punt. Maar iemand moet de begeleiders bezig houden, anders lukt het niet met Felix. Ik moet ze uit hun slaapzaal hebben."
    Ik trek mijn wenkbrauwen op. Zodra Patrick gedrogeert is kunnen Matthew en ik weglopen. Dan zoekt deze jongen het maar uit met Felix. Zijn ego staat me tegen maar hij kijkt me tevreden aan.
    "En... Patrick heeft me de eerste dag bij het kampvuur toestemming gegeven om een feestje te geven, zolang er een begeleider bij is."
    Ik geef hem een klein knikje en richt me tot Matthew die iets ongelovelijks fouts zei.
    "We gaan Felix niet kidnappen," zeg ik rustig.
    "Weet je hoeveel gedoe daarbij komt kijken? Sorry jongen. De vorige keer toen ik iemand ging kidnappen was het ook bijna mislukt. Zo'n plan moet je goed uitdenken en daar hebben wij absoluut geen tijd voor. Ik heb wel een ander voorstel voor je. Jij regelt dat Patrick de begeleider voor ons feestje wordt. Want met Sasha ligt het er te dik bovenop en ik heb hem uitgescholden voor Nazi dus mij vind hij ook niet meer zo aardig."
    Ik kijk beide jongens aan.
    "Hebben we een deal?"
    Of we een deal hebben of niet maakt mij niet uit. Ik houd mij toch niet aan de mijn kant van de deal. De jongen met het grote ego zoekt alles zelf maar uit.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Sorry, ik moest even de telefoon opnemen xd
    En bij deze is er een tijdverschil met Noorwegen, ook al weet ik heel stiekem niet waar dit kamp ligt, hehe.]
    Rani
    'We mailen veel, maar Skype gaat lastig door het tijdverschil,' legde ik uit. Het tijdverschil was echt irritant, daardoor kon ik hem nooit echt spreken of zien. Mail was natuurlijk ook goed, maar toch niet hetzelfde. 'Hij is wel oké.'


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Matthew
    "Oké. Ik doe het," zeg ik. Mignon blijft me verbazen. Ze is dan toch niet zo onschuldig als ze eruit ziet.

    Hailey
    "Ja, dat snap ik wel. En hoe zijn je vrienden? Accepteren zij je?" vraag ik, nadat ik nog op het blaadje noteer.

    [Demi, I have never, ever hated one of your characters more than Mignon (cat)]

    Sasha

    "Jij regelt dat Patrick de begeleider voor ons feestje wordt. Want met Sasha ligt het er te dik bovenop en ik heb hem uitgescholden voor Nazi dus mij vind hij ook niet meer zo aardig. Hebben we een deal?"
    Met Sasha ligt het er te dik op? Die teef heeft geen idee wat Sasha allemaal van Patje gedaan kan krijgen, maar als ze het zichzelf moeilijk wil maken, dan hou ik haar niet tegen. Ik haal mijn schouders op en glimlach even. Ik speel het spelletje wel mee, maar mijn eigen valse agenda is belangrijker. Ik sta op en steun even met mijn hand tegen de muur omdat ik vlekjes voor mijn ogen zie dansen.
    "Laat ik mezelf dan maar even oplappen, want drijfnat en met bloed op mijn gezicht kom ik nergens."
    Ik richt mijn blik nu alleen op de jongen.
    "Je slaapt toch in dezelfde slaapzaal, laat me dan maar weten of hij je toestemming gegeven heeft," zeg ik met een klein glimlachje. Het kost me enorme moeite, ik kan het even allemaal niet meer opbrengen. Terwijl ik naar binnen ga, trek ik alvast mijn natte shirt uit, dat ding voelt namelijk ijskoud aan tegen mijn lichaam.

    [ bericht aangepast op 7 april 2012 - 11:01 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Rani
    'Yep. Niet allemaal, maar degenen die dat niet deden zijn nu geen vrienden meer.' Ik had al geregeld dat ik bij een van hen kon slapen na deze zomer, en dan zou ik een eigen plek zoeken. Mijn ouders zagen me echt niet meer terug.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    [-a- Soms moet je eens iets nieuws proberen.]

    Mignon

    "Oké. Ik doe het."
    Ik schenk hem een lief glimlachje.
    "Laat ik mezelf dan maar even oplappen, want drijfnat en bloed op mijn gezicht kom ik nergens. Je slaapt toch in dezelfde slaapzaal, laat me dan maar weten of hij je toestemming gegeven heeft."
    Ik knik en laat hem gaan. Dan richt ik me op Matthew. Ik trek hem omhoog en neem hem weer mee naar mijn slaapzaal, die volledig uitgestorven is.
    "Oké, dit is het plan," fluister ik zodat alleen wij het kunnen horen.
    "Ik drogeer ons geliefde Patje en neem Sasha erin mee. Die jongen is veel te gevaarlijk, je kan hem niet vertrouwen. Daarna ruimen we ze alle twee 'tijdelijk' op. Dan ontsnappen we hier uit dit concentratiekamp en laten we Patrick en Sasha voor wat ze zijn. We zorgen niet dat zo high worden, neem we zorgen ervoor dat ze tijdelijk out gaan."
    Lachend kijk ik Matthew aan. Dit gaat nog moeilijk worden maar jongens zoals Sasha moeten gestraft worden voor wat ze de wereld aandoen. Ik ben al vaak genoeg te grazen genomen door dit soort types. Zo hard als dat ze je nemen laten ze je ook weer vallen. En dit is mijn kans om ze af te maken. Te laten boeten.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Dit plan gaat een faliekant foute richting uit (cat).]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."