• Celindeling:
    Cel 1: Fayan & Daiyh
    Cel 2: Saph
    Cel 3: Cassie & Ferron
    Cel 4: Dario
    Cel 5: Prim & Brianna
    Cel 6: Lucas & James
    Cel 7: Aurora

Let's face it, these people are a danger to our safe community.
    We have to lock them up, together.
    Forever, so we can all live in peace.

Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

Saph amero
    De uitval van Dario doet me niet echt iets, maar het maakt me wel bezorgd. Tegen elkaar keren is iets wat we momenteel niet echt nodig hebben. Ik leg Fayan's hoofd op mijn shoot en blijf stil terwijl de twee weglopen. mijn gebeten hand trilt nog steeds, en het prikkende gevoel word ook sterker. Ik vraag me afstandelijk af wat Snow wer mee gedaan heeft.

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

Cassie
    We zeggen niet echt iets, maar de stilte is niet ongemakkelijk zoals bij de rest. We hebben allebei niets te zeggen en geen van ons heeft daar problemen mee. Rustig halen we meer van de zachte laag onder de echte bast van de bomen af, en gaan na een minuut of twintig met tegenzin terug.

Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

Jem Fairsky
    Dat was al de eerste uitval naar elkaar, perfect op schema. ik slimlach en pak Cassie's stuk hout op. Ze was een lepel aan het maken. Nutteloos in deze situatie. Saph is stil en diep in gedachte terwijl hij naar zijn partner staart. Cassie was ook al dicht bij haar breekpunt, dit ging makkelijk worden.

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

Cassie
    'Ik was die komdingen wel even af,' zei ik al snel, want ik had niet echt zin om hier rond te hangen. Ik voelde me rusteloos, nog afgezien van het rotgevoel dat ik kreeg van de helaas noodzakelijke verandering in... ja, in alles eigenlijk.

Saph amero
    'Ze zijn van gras,' hoor ik Jem zeggen. 'Er valt niet veel af te wassen, ze zullen uit elkaar vallen. ik rol mijn ogen en leun tegen de boom.
    'nou misschien van ze nog wat hout zoeken ofzo.' onderbreek ik hem.

Cassie
    'Is goed,' mompelde ik. Zonder iemand aan te kijken glipte ik het bos weer in en begon takken te rapen, mijn oren gespitst op mogelijk gevaar. De twee messen in mijn riem stelden me enigszins gerust, maar dat betekende niet dat ik niet voorzichtig moest zijn. Als jager moest je nooit vergeten dat er ook nog andere jagers aanwezig waren.

[ bericht aangepast op 30 maart 2012 - 17:38 ]

Nee, wait, hij is nog niet af, faal XD

Haihai! *O* What did I miss? :3

Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

Soep.

Saph amero
    Cassie verdween weer in de bossen, het was overduidelijk dat ze liever niet in onze buurt was op het moment. ik strijk een hand door Fayan's roze, warrige haar. Zijn hoofd ligt nog steeds in mijn schoot maar hij kan binnenkort waarschijnlijk wakker worden. en dan wat? Ik had geen eens een plan, niets, nada.

/ik eten. ._.

Aww, eet lekker dan!

En Laura, niet echt veel gemist xd

I am back. Laura, talk to me baby. ._.
    Er is neit veel gebeurd, saph's hand doet pijn en hij wilt dat Fayan's mooie koppie wakker wordt.

DUDE, Lizz, wat jij eet snel O.O
    En ik moest even pizza maken en in de oven gooien, maar nu zal ik een post maken voor Fayan *O*

Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

Ik heb me gehaast voor jullie. don't you just love me?