• De titel zegt het al. Samen een RPGtje via Msn/Skype/Gastenboek/Hyves/PB, weet ik veel (:.

    Naam:
    Leeftijd:
    Schrijfstijl (zet een stukje neer):
    Let je op de grammatica/spelling?:
    Vind jij een film/boek leuk om daar een RPG van te maken:
    Waarmee RPG'en (Msn, Skype, Gastenboek Q, PB Q, Hyves GB/PB?):


    Hoe ik RPG:

    Renn Leünn - Witte Vossenstam.
    Ik hield me nog net vast aan een tak en liet me op de grond vallen. Ik richtte mijn pijl en boom op een bosje, want ik hoorde wat ritselen. Ik schoot expres door een tak, zodat ik wist dat de pijl met de punt naar voren precies voor haar neus vast kwam vast te zitten, dat gebeurde ook.


    Ik stuur een berichtje als ik iemand gekozen heb en zet het hier ook (:.

    [ bericht aangepast op 25 feb 2012 - 21:33 ]


    Weird is Wonderful.

    Misschien kan je beter zelf ook eens een stukje zetten van hoe je RPGt?


    En het moeilijkst is niet het communiceren van, maar het toegeven aan jezelf.

    Je bent net iets te jong voor me vrees ik :W


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Naam: Reina
    Leeftijd: 14 (maar ik ben stout en doe best aan 16+ als dat van pas komt)
    Schrijfstijl:
    Findecáno
    Met een gezicht als plaatselijk noodweer, code rood liep ik de winkel uit, stampte naar mijn auto, gooide de deur open en ging achter het stuur zitten. Ik wachtte ongeduldig tot ze eindelijk zaten en reed toen met een noodgang terug naar het huis. Daar pakte ik een blikje cola uit een boodschappentas en plofte op de bank, waar ik voor me uit ging zitten staren, vooral niet helpend met het uitpakken van de rest van de boodschappen, dat mochten ze lekker zelf doen, stelletje halfvolwassen kippen.

    Let ik op grammatica/spelling? Ja duh!
    Ik vind heel veel boeken en films leuk, noem maar iets, waarschijnlijk wil ik daar best een rpg over beginnen.
    Ik wil het liefste met msn rpg'en.


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    Sanjit schreef:
    Misschien kan je beter zelf ook eens een stukje zetten van hoe je RPGt?


    Good idea (:.


    Weird is Wonderful.

    Modmededeling: Leeggehaald omtrent privacy.

    [ bericht aangepast door een moderator op 22 dec 2018 - 11:48 ]


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Naam: Sophie
    Leeftijd: 15
    Schrijfstijl (zet een stukje neer): Ik schrijf uit de ik persoon. Ik doe aan veel rpg's mee dus ik kan wel zeggen dat ik weet hoe het gaat. We kunnen een paar keer over en weer rpgen om te zien of het klikt?
    Let je op de grammatica/spelling?: Soms
    Vind jij een film/boek leuk om daar een RPG van te maken: Harry Potter, The hunger games, Twilight, Romeo and Juliet. De films: No Strings Attached, Bad Teacher, Monte Carlo Friends With Benefits, The killers
    Waarmee RPG'en (Msn, Skype, Gastenboek Q, PB Q, Hyves GB/PB?): PB?

    [ bericht aangepast op 25 feb 2012 - 22:39 ]

    Naam:Thirza
    Leeftijd:13
    Schrijfstijl (zet een stukje neer):

    Aimee Jane Greengrass||District 5
    Na een tijdje vertrek ik ook weer bij het eetbare bessen en planten ding. Ik kijk rond en de messen liggen aanlokkelijk op een tafel. Ik heb mijn mentor nog nooit gezien dus hij had me ook niets verboden. Ik besluit maar gewoon een mes te pakken. Het is een prachtig mes, een hakmes maar je kan er ook lekker mee gooien. Ik gooi het mes bovenhands naar de plek waar bij een mens het hart had gezeten, raak, het volgende mes sloeg in op de plek die tussen de ogen had moeten zitten, allebei dodelijk.

    Let je op de grammatica/spelling?: beetje, fouten zitten in een letter teveel/te weinig.
    Vind jij een film/boek leuk om daar een RPG van te maken: twilight, hp, hongerspelen verslaafd. ook grijze jager maar dat ken je waarschijnlijk niet echt.
    Waarmee RPG'en (Msn, Skype, Gastenboek Q, PB Q, Hyves GB/PB?):PB Q of msn.

    [ bericht aangepast op 25 feb 2012 - 22:22 ]


    Remember to be ridiculous.

    Naam: Tara
    Leeftijd: I'm 14
    Schrijfstijl (zet een stukje neer):Albus Severus Potter
    'Geen slimme zet man, geen slimme zet.' zo snel mogelijk volgde ik hem om de nu woedende Linn uit de weg te gaan.
    'Opsplitsen, jij gaat daarheen ik daarheen en we ontmoeten elkaar weer bij de kassen deal?' voor hij nog iets kon zeggen ging ik de andere kant op en liet hem achter.
    Let je op de grammatica/spelling?:Yep
    Vind jij een film/boek leuk om daar een RPG van te maken: Lotr Hongerspelen Harry Potter Twilight maar dan alleen wolfpack Gone NArnia Golden Compass
    Waarmee RPG'en (Msn, Skype, Gastenboek Q, PB Q, Hyves GB/PB?): Skype of gewoon Q PB


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Naam: Nicole
    Leeftijd: ajajaj
    Schrijfstijl (zet een stukje neer):heupwiegend liep ze daar, zo mooi als de zon maar zo duister als de maan. haar blondbruine haren vielen langs haar hoofd. en haar kledij sierde perfect rond haar volmaakt lichaam
    Let je op de grammatica/spelling?:Yep
    Vind jij een film/boek leuk om daar een RPG van te maken: ckers harry potter en twillight
    waarmee met msn en pb


    o(¤_¤)o

    Ik heb iemand gekozen, Eevee. Zij heeft via PB ingestuurd, en ik vond haar goed. Sorry voor de anderen ;a.


    Weird is Wonderful.

    Zie net dat je al gekozen had ;O
    Mijn pc was te langzaam om dat te zien. D;

    [ bericht aangepast op 26 feb 2012 - 13:31 ]


    Yongguk & Daehyun <33