• Heei heei
    Ik hoor steeds vaker mensen over Tumblr praten, ook in mijn klas. Ik probeerde het maar snapte er niks van. Kan iemand mij uitleggen hoe het werkt en zo? :$

    Alvast bedankt xx :)


    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Some people are artists. Some, themselves, are art.

    Same problem over here :'3


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    Wat snap je niet?

    [ bericht aangepast op 30 maart 2012 - 10:01 ]


    comfort in c h a o s

    ._. It's a blogging website. Je kan een blog maken en dingen posten. (Met die icoontjes)
    Je kan ook andere blogsvolgen door op de 'follow' knop te drukken op hun blogs. (Blogs vind je door te browsen of in het tumblr topic op Q.)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    ._. It's a blogging website. Je kan een blog maken en dingen posten. (Met die icoontjes)
    Je kan ook andere blogsvolgen door op de 'follow' knop te drukken op hun blogs. (Blogs vind je door te browsen of in het tumblr topic op Q.)


    This.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Dat had ik ook eerst niet door, maar op een gegeven moment krijg je steeds meer door. Al snap ik zelf ook nog niet alles


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Het is eigenlijk best simpel als je er eenmaal mee begint. Toen ik hem pas had aangemaakt had ik nooit gedacht dat ik het zó snel onder de knie kreeg. Je moet gewoon goed gebruik maken van die icoontjes, dan lukt het wel.


    The odds are néver in our favor.

    snao er nog steeds niks van.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Ik snapte het ook niet totdat iemand het mij stap voor stap uit heeft gelegt. Dus als je uitleg nodig heb kan ik het je wel geven maar is het handiger via PB ;a.