• Wat is jou type?
    Je kent het vast wel, je beste vriendin valt op bruin haar met bruine ogen, terwijl jij op die jongen met dat blonde haar en die blauwe ogen valt. Maar, welk type word het meest geliefd?

    De opties:
    - Bruin haar en bruine ogen
    - Blond haar en blauwe ogen
    - Ik heb geen type.
    - Blond haar met bruine ogen
    - Bruin haar met blauwe ogen
    - Ginger

    Link: [url] http://www.quizlet.nl/polls/29051/wat-is-jou-type/ [/url]

    Ik heb geen specifiek type eigenlijk. Ik dacht eerst van wel maar dat bleek dus niet zo te zijn. :Y)
    Het enige wat hij niet moet hebben is kort haar.

    Geweldig gebruik van grammatica weer :X


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Draculea schreef:
    Ik heb geen specifiek type eigenlijk. Ik dacht eerst van wel maar dat bleek dus niet zo te zijn. :Y)
    Het enige wat hij niet moet hebben is kort haar.

    Precies dit.


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    Arigatou schreef:
    Geweldig gebruik van grammatica weer :X


    Wat is er fout dan?

    PinkFighter schreef:
    (...)

    Wat is er fout dan?

    Het is jouw type. Het moet jouw zijn, omdat het gaat om een bezittelijk voornaamwoord.
    Dus de correcte titel zou moeten zijn:
    Wat is jouw type?
    En ik zal maar niet beginnen over het tekstje wat erbij staat :X

    Persoonlijk vind ik het daarbij een beetje oppervlakkig op iemand te vallen qua kleur haar of ogen, maar dat is mijn mening.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Arigatou schreef:
    (...)
    Het is jouw type. Het moet jouw zijn, omdat het gaat om een bezittelijk voornaamwoord.
    Dus de correcte titel zou moeten zijn:
    Wat is jouw type?
    En ik zal maar niet beginnen over het tekstje wat erbij staat :X

    Persoonlijk vind ik het daarbij een beetje oppervlakkig op iemand te vallen qua kleur haar of ogen, maar dat is mijn mening.


    Okay, er zitten wel wat fouten in. Maar goed, ik ben tenslotte een mens en geen robot. ;p

    Het is niet oppervlakkig om een type te hebben. In mijn poll staat ook 'Ik heb geen type.'

    Please no, waarom moet iedereen toch weer beginnen ruziemaken? :8
    Ik ben zelf een ENORME grammarnazi en ben dan ook zwaar ontgoocheld dat er fouten in staan, maar dat kan toch ook wat aardiger worden geformuleerd?!


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Chocolata schreef:
    Please no, waarom moet iedereen toch weer beginnen ruziemaken? :8
    Ik ben zelf een ENORME grammarnazi en ben dan ook zwaar ontgoocheld dat er fouten in staan, maar dat kan toch ook wat aardiger worden geformuleerd?!


    Zoek de definitie van ruzie nog eens op, grammarnazi :P
    Een ongenuanceerde formulering staat volgens mij niet per direct gelijk aan een ruzie,
    tenminste ik vind dit geen ruzie xd


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Draculea schreef:
    Ik heb geen specifiek type eigenlijk. Ik dacht eerst van wel maar dat bleek dus niet zo te zijn. :Y)
    Het enige wat hij niet moet hebben is kort haar.


    ^this


    Do you live, do you die, do you bleed for the fantasy?

    Arigatou schreef:
    (...)

    Zoek de definitie van ruzie nog eens op, grammarnazi :P
    Een ongenuanceerde formulering staat volgens mij niet per direct gelijk aan een ruzie,
    tenminste ik vind dit geen ruzie xd

    Nou, ik had het vooral over het feit dat het niet zo aardig geformuleerd is. Ze is nog nieuw...


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Chocolata schreef:
    (...)
    Nou, ik had het vooral over het feit dat het niet zo aardig geformuleerd is. Ze is nog nieuw...


    Dank je wel :) x

    En we gaan weer rustig verder..
    Blond haar en blauwe ogen, zo ziet mijn lieve boertje er nu ook uit (ll')


    "Don't look back, you're not going that way."

    Draculea schreef:
    Ik heb geen specifiek type eigenlijk. Ik dacht eerst van wel maar dat bleek dus niet zo te zijn. :Y)
    Het enige wat hij niet moet hebben is kort haar.

    Lol, ik had het precies andersom. x'D
    Ik dacht dat ik geen specifiek type had, maar dat had ik uiteindelijk wel x'D
    Iig, bruine ogen en bruin/zwart haar.


    Deep inside, I've never felt alive

    Draculea schreef:
    Ik heb geen specifiek type eigenlijk. Ik dacht eerst van wel maar dat bleek dus niet zo te zijn. :Y)
    Het enige wat hij niet moet hebben is kort haar.

    this^


    -

    Draculea schreef:
    Ik heb geen specifiek type eigenlijk. Ik dacht eerst van wel maar dat bleek dus niet zo te zijn. :Y)
    Het enige wat hij niet moet hebben is kort haar.


    Haha, exactly this ^^


    Stenenlikker