• Celindeling:
    Cel 1: Fayan & Daiyh
    Cel 2: Saph
    Cel 3: Cassie & Ferron
    Cel 4: Dario
    Cel 5: Prim & Brianna
    Cel 6: Lucas & James
    Cel 7: Aurora



    Let's face it, these people are a danger to our safe community.
    We have to lock them up, together.
    Forever, so we can all live in peace.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Jem Fairsky
    Na een snelle klim is het meisje eindelijk boven. Ik weet al wat ze daar gaat vinden, een solide glazen dak met ee klein ijzeren roostertje in de hoek. Met een glimlach wacht ik af.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Cassie
    'Het is van glas,' riep ik naar beneden. Ik griste het mes uit mijn riem en sloeg het heft met flinke kracht tegen het glas aan, maar zonder resultaat. Toen viel mijn blik op een klein roostertje in de hoek, een paar bomen verderop. 'Er is wel een rooster!'

    [ bericht aangepast op 30 maart 2012 - 19:50 ]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Yentl

    'Glas?' riep ik naarboven. 'Sterk glas zeker, hij zou ons nooit zomaar een uitgang gunnen. Kun je zien wat er achter dat roostertje zit, behalve lucht? Zit er nog iets anders?'
    Ik vertrouw die Jem voor geen millimeter. Hij weet te veel. Hoe kon hij bijvoorbeeld weten dat wij 'ook tributen' zijn? Híj was er niet bij toen ik de parachute voorlas.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Cassie
    'Te ver weg, geef me een momentje,' riep ik terug naar Yentl. Ik klauterde een stukje naar beneden en zette me toen af tegen de stam. Een plotselinge windvlaag bracht me echter uit balans en ik viel een heel stuk naar beneden voor ik me aan een tak kon vastklampen. Het was toch echt windstil geweest voor ik sprong, dacht ik grimmig.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Jem Fairsky
    Ik hoor de geschrokken geluiden om me heen als Cassie zeker twintig meter naar beneden dondert. De wind gaat weer liggen.
    'Wel uitkijken hoor!' roep ik naar boven, wat me een geïrriteerde blik van Saph opleverd. 'Misschien moet iemand haar gaan helpen,' ga ik verder.

    [ bericht aangepast op 30 maart 2012 - 19:57 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    euhm (:0
    samenvattinkje? ;p


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    FreckledEmo schreef:
    euhm (:0
    samenvattinkje? ;p


    We zijn in een bebosde kamer, geen deuren en boven de bomen zit een glazen plaat met een klein roostertje ind e hoek en we zoeken een uitweg.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Okaaiii, hebben "We" al iets met het rooster geprobeerd?


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    Cassie
    Ik klakte afkeurend met mijn tong en klauterde weer op de tak. 'Weet je, ik klim eerst wel naar beneden voor ik weer omhoog ga.' Behendig klom ik nog een paar meter omlaag, maar ik was al zeker twintig meter omlaag gevallen en op zo'n zes, zeven meter boven de grond vond ik het wel genoeg, waarna ik me liet vallen. Dario wierp me een bezorgde blik toe, maar ik glimlachte geruststellend naar hem.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Nee, want Cassie viel uit een boom, en dat zorgde voor afleiding 8D


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    n.n


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    Jem Fairsky
    'Je hebt je toch geen zeer gedaan, hé?' vraag ik terwijl ik tegen de boom aan leun. De hele groep is wel langzaam, ik had gedacht dat ze tegen nu al in de volgende mini-arena waren. ik glimlach bezorgd naar Cassie.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Lieve dudes en dudettes,
    ik ruim mijn kamer op, want morgen krijg ik Hoog Bezoek. :3 (:0
    Und, het is nu echt een puinhoop..
    Sooo.. Ik lees mee, maar maak even geen stukje. ;p


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    Cassie
    'Het gaat best.' Ik mocht hem niet, die Jem. Ik wist niet of ik hem ook niet vertróúwde, maar iets aan hem zorgde ervoor dat ik hem niet kon uitstaan. Maar misschien kwam dat gewoon omdat ik over het algemeen niet van mensen hield. 'Ik klim daar wel weer omhoog,' zei ik, waarna ik begon te lopen.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Gaat het Hoge Bezoek nou mee naar de film? (cat)


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.