Saph Amero
Ik stuur de hele groep snel naar beinnen en scan de omgeving. Precies wat ik van Snow verwacht had, een bosgebied. De kamer leek maar vijftig bij vijftig meter groot, maar het was moeilijk te schatten door de bomen. Er was geen plafond zichtbaar.
'Okay, Dario, neem de nieuwe - Reina? - en ga water zoeken, neem Cassie met je mee, Prim en Yentl, onderzoek de rechterkant voor nuttige dingen, raak niets anders aan. We zoeken eten, hout en wapens.'
Ik had voor een week bij de Beroeps gezeten in mijn spelen, daarna was ik alleen op pad ggaan. het was bijna isntinct om dit te doen en ik walgde er van. Ik draaide me opnieuw om en stond neus aan neus met een nieuw onbekend figuur.
Hij droeg zwarte kleding, had felgroene ogen en een bleke huid. Zijn haar was warrig en zwart. Ik vertrouwde hem nu al niet en oelde ijn hand naar mijn rechterzak schieten. Ik had geen wapen meer.
'En jij bent?'
'Jem Fairsky, een tribuut.'
Ik keek snel naar Fayan voordat ik weer naar de onbekende jongen keek. Misschien net 19.
Jem Fairski
'Ik ben een vijand van Snow, ik gok dat jullie dat ook zijn?' ga ik verder met een zijdezachte stem. De man, Saph, knikt. Hij verrtrouwd me niet, iets dat Nathaniel al gezegd had. 'Ik weet dat er water is in het kleine meertje aan de linkerkant. En wie zijn jullie?' ik kijk naar de man naast Saph. Fayan, zijn partner. Ik merk ook dat er nog steeds bloed uit Saph's hand druppeld. dus de slang had hem gebeten. Interessant.
Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.