Fayan
Ik laat Saph's arm los voor ik zijn bloedtoevoer afsluit, maar sla in plaats daarvan mijn armen rond zijn middel, omdat ik hem niet los wil laten.
Ik vertrouw niets meer in dit gebouw met Snow en ik weet ook niet wat ik moet denken van het nieuwe meisje. Ze lijkt me onschuldig, maar met Snow weet je het maar nooit. Straks is ze een mutilant.
Ze beweert Reina te heten en zegt daarna iets over over haar cel. Betekent dat dat zij hier al langer zit? En zitten er dan nog meer mensen? Ik weet niet goed wat ik ervan denken moet.
In plaats daarvan richt ik mijn gedachten op die zogenaamde sleutel die hier ergens moet liggen, om naar de volgende kamer te komen. Ik heb hem niet en Saph ook niet, maar hij moet hier ergens zijn.
Ik speur de kamer rond en dan valt mijn oog op een klein, zilver voorwerp, dat de sleutel wel moet zijn. Hij ligt in de hoek van de kamer, open en bloot. Ik weet zeker dat die daar eerder nog niet lag.
Ik tik Saph aan en wijs naar het sleuteltje.
"Denk je dat er een val omheen zit?" vraag ik zacht.
[Ik heb even dat stukje maar genegeerd over wat Snow zei over 'bij jezelf' zoeken, want Saph en Fay hebben hem niet en anders zouden we weer vast zitten tot er iemand anders terug is, en zo kon het ook :'D Toch? ]
Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen