• Heey Quizletters!

    Ik heb jullie hulp even nodig! Ik ben bezig om mijn kamer op te fleuren zoals op mijn deur heb ik een grote super mario poster hangen en erom heen plaatjes geplakt enzo. Ik heb ook andere ideetjes voor mijn kamer maar ik vroeg mij af, hebben jullie ook nog leuke ideeën om je kamer mooi te maken? En ik wil ook nog meer posters op mijn kamer gaan hangen, vooral van anime of iets anders leuks. Weet iemand misschien ook nog een site waar ik dat dan kan kopen?

    Dankje wel voor het lezen! (:

    Gr XChobitsX


    One Who Travels A Higher Path.

    Er zijn hier de laatste tijd zoveel topics over. Sorry, maar mijn creativiteit is vandaag niet op z'n best, dus ik zeg: kijk eens in de andere (oudere) topics (:


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ergela schreef:
    Er zijn hier de laatste tijd zoveel topics over. Sorry, maar mijn creativiteit is vandaag niet op z'n best, dus ik zeg: kijk eens in de andere (oudere) topics (:


    comfort in c h a o s

    Eerst moet je kamer netjes zijn, anders ziet het er niet uit als de muren vol hangen maar de rest van de kamer een rommel is x), maar verder weet ik ook niks!


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    Umm.. Ik heb een tijdje geleden op een groot blad(echt heel groot) een zonsondergang getekend en die opgehangen xd.
    Geen idee waar je posters kan kopen ):

    Ehm, je kan ook een muur vol met foto's doen :3


    26 - 02 - '16

    In welke stijl is je kamer?


    If we had not a soul, music would have created it.

    Dankje wel voor jullie reactie's en jullie ideetjes! (:

    @JUKEB0X: Ik heb behang en het behang is met beertjes en streepjes. XD Alleen ik wil mijn deur helemaal versieren en ik heb een schuine afdak als muur. (Ik hoop dat je het begrijpt. XD) En daar kan ik veel op plakken en op mijn kledingkast kan ik ook dingen op plakken. Zelfs mijn plafond kan ik ook versieren! :Y)


    One Who Travels A Higher Path.

    Ik heb in mijn kamer één muur chocoladebruin, twee muren gebroken wit en één muur volgehangen met filmposters. Als je aan posters van je favoriete films kan geraken (cinema, videotheek, ...) dan is dat misschien ook wel een leuk idee. (:

    Maar persoonlijk vind ik het het mooist om drie, of toch op zen minst twee muren neutraal te houden (dus in een effen kleur), anders gaat het te druk worden vrees ik. Maar ach, het is jouw kamer! (;


    If we had not a soul, music would have created it.

    Ik ging zoizo niet mijn kamer verfen. XD Ik vind mijn behang nog steeds leuk, alleen het was op een gegevend moment heel erg saai aan het worden. Dus wou ik wat erbij doen zoals posters ofzo. Ik hou heel erg van films ja, dus ik kan proberen om posters te krijgen van mijn favoriete films!

    Ik heb nu wel hele leuke ideeën gekregen! :Y)


    One Who Travels A Higher Path.





    Leek me wel leuk om te laten zien. (:


    Full of envy behind that anonymous mask

    Kemaru schreef:





    Leek me wel leuk om te laten zien. (:
    Hahah ik denk dat ik eens post it's ga kopen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    ik heb al mijn posters van mijn muur gedaan en ze herverft , de eene muur is van hout , dus die laat ik gewoon , mijn andere muur is wit en daar staan al mijn kasten dan voor , dan heb ik nog een muur die wit is en daar heb ik een paar prenten van newyork opgehangen , en dan heb ik nog een accent muur met warmrood , waar enkel mijn prikbord aanhandt met al mijn juwelen aan.


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.