• © Copyright Dracy
    Nr 51________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    Dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    ________________________________________________________________________
    Regels:
    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels. _______________________________________________________________________
    -Wil je solliciteren? Kan altijd.
    ________________________________________________________________________- Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend.
    _______________________________________________________________________
    Als Pavarotti niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Rajah of aan MisPattinson.

    [ bericht aangepast op 30 maart 2012 - 20:22 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Irial

    "Zelf kiezen wat je doet, ik wacht op je, al is het eeuwen. Ik ben hier, en ik blijf hier."
    Ik grinnik en laat zijn hand los om te applaudisseren.
    "Bravo, geweldig. Wat bent u een goed acteur, meneer," grinnik ik. Toch doe ik nog een stapje dichter naar hem toe en geef hem nog een kusje. "Maar dan ga ik toch maar even douchen."
    Ik haal een hand door zijn haren om ze in de war te brengen en neem vervolgens mijn kleren om ermee in de badkamer te verdwijnen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    "Waar denk je aan?"
    Hij haalt me uit mijn gedachten en ik luister gedwee.
    "Dat ik zo'n slechte vriendin ben voor Charlie. Ik heb haar al twee dagen niet meer gesproken. Ze weet niet eens dat..."
    Ik stop even met spreken, aangezien ik het nog steeds niet over mijn lippen krijg, al weet hij vast wel wat ik bedoel. Ik kijk naar Auryn.
    "Misschien moeten we maar vertrekken," zeg ik zacht, met een kneepje in zijn hand.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Arion

    "Dat ik zo'n slechte vriendin ben voor Charlie. Ik heb haar al twee dagen niet meer gesproken. Ze weet niet eens dat... Misschien moeten we maar vertrekken," zegt ze zacht. Ik schud mijn hoofd.
    "Je bent geen slechte vriendin omdat je eerst even aan jezelf denkt," stel ik haar stilletjes gerust. "Charlotte begrijpt het vast wel."
    Ik druk nog een kusje op haar voorhoofd en til dan Auryn op.
    "Kunnen we eindelijk?" vraag ik grinnikend aan mijn moeder.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    "Je bent geen slechte vriendin omdat je eerst even aan jezelf denkt. Charlotte begrijpt het vast wel."
    Nou, ik denk niet meteen eerst aan mezelf, maar hij heeft een punt.
    "Je hebt gelijk. Charlie kennende begrijpt ze het wel."
    Ik glimlach wanneer hij Auryn optilt.
    "Kunnen we eindelijk?"
    Ik kijk even naar zijn moeder. Als ik ook zo'n band had gehad met de mijne, dan was alles anders geweest. Maar dan was ik nu niet hier, en had ik Arion niet leren kennen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Kyle

    "Bravo, geweldig. Wat bent u een goed acteur, meneer," Zegt Irial terwijl hij klapt. Ik lach eventjes. Hij komt weer even wat dichter en geeft me nog een kusje.
    "Maar dan ga ik toch maar even douchen." hij haalt zijn hand door mijn haar en verdwijnt dan in de badkamer met zijn kleding.
    Ik loop naar de kast en open hem. "Je komt nog een kleding tekort!" Roep ik lachend naar Irial als ik een vest, een t-shirt, boxershort etc. Pak.
    Nee echt, ik pas zijn kleren wel, maar hij de mijne niet. Ik verzuip bijna in dat van hem, en ik weet zeker als hij mijn kleren aan trekt dat het té strak zit.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Michael

    Vol verbazing volg ik het verhaal. Sommige dingen klinken mij bekend in de oren maar veel als een volledige verrasing. Als ik nu een conclusie zou moeten trekken waren wij samen niet gelukkig. Ze heeft het moeilijk als ze het me verteld. Ik sla mijn ogen neer.
    "Ik was een zak," mompel ik en ik haal een hand door mijn haren.
    "Ik had dit nooit moeten doen."
    Ondanks dat ik amper wat met dit meisje kan doet haar verdriet me wel iets. Voorzichtig leg ik mijn hand op haar rug en probeer haar te troosten.
    "Het spijt me," fluister ik zachtjes.
    "Het spijt me dat ik zo laf was. Dat ik je niet wilde zeggen."
    Het ik moeilijk, excuses maken voor iets dat je niet meer weet.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Donna

    "Oh, maar mij hoor je helemaal niet klagen."
    Lachend kijk ik hem aan.
    "Oke, dus dat is het ook geen probleem als ik dit doe?" vraag ik grinnikend en ik zet mijn lippen in zijn hals. Plagerig druk ik kleine kusjes richting zijn gezicht.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    "Oke, dus dat is het ook geen probleem als ik dit doe?"
    Ik kreun zacht wanneer ze haar lippen in mijn hals zet. Teder druk ik mijn lippen op de hare.
    "Je weet dat ik daar niet tegen kan," fluister ik zacht.
    Glimlachend kijk ik haar aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    "Je weet dat ik daar niet tegen kan."
    Lachend kijk ik hem aan en druk een klein kusje op het puntje van zijn neus.
    "Daarom juist," grinnik ik en ik laat mijn hoofd weer tegen zijn borst rusten.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    "Daarom juist."
    Ik grinnik even en wrijf zachtjes verder over haar onderrug.
    "Waarom deed je het dan?"


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    "Waarom deed je het dan?"
    Lachend trek ik één wenkbrauw omhoog en druk een klein kusje op zijn wang.
    "Waarom niet?"


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    "Waarom niet?"
    "Omdat je... Eehm..."
    Ik trek een serieus gezicht op en denk even na.
    "Omdat je... Ik heb geen idee."
    Grinnikend kijk ik haar aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    "Omdat je... Eehm...Omdat je... Ik heb geen idee."
    Lachend schud ik mijn hoofd en trek hem tegen me aan.
    "Dat vind ik een goede reden," grinnik ik en ik druk zachtjes een klein kusje op zijn lippen.
    "Ik zal het niet meer doen."


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    "Dat vind ik een goede reden. Ik zal het niet meer doen."
    Ik grinnik en kus haar teder terug met gesloten ogen.
    "Ik heb niet gezegd dat je het niet meer moest doen, hoor."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    "Ik heb niet gezegd dat je het niet meer moest doen, hoor."
    Ik grinnik zachtjes.
    "Jij weet ook niet wat je wilt hè?"
    Lachend neem ik zijn hoofd tussen mijn handen en druk teder mijn lippen op de zijne.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."