• Iedereen heeft problemen, maar hoeveel zijn er zo erg dat je naar een inrichting moet? We weten allemaal dat een beroemdheid ook problemen heeft, maar hebben ze problemen die ze hun carrière kan kosten? Je merkt het misschien niet, maar bij sommigen word dit probleem steeds groter. Het word zo erg dat ze de inrichting wel in móeten, voordat het echt mis gaat.. Volg het leven van de beroemdheden in de inrichting, waar ze allemaal proberen van hun grote probleem af te komen.



    Tis echt vaag, maargoed... Je mag alle beroemdheden spelen. Jong en oud! Van muzikanten tot voetbalspelers, van modellen tot acteurs..


    Beroemdheden:
    - Zayn Malik || Ernstige faalangst - Malino
    - Cristiano Ronaldo || Agressiestoornis - Malino
    - Niall James Horan || Depressief en een eetprobleem - MissStoran
    - Doutzen Kroes || Eet en Slaapstoornis - Xerces
    - Jamie "JJ" Hamblett || Depressie - ChayChay
    - Nathan James Sykes || Bang voor kleine ruimtes en het donker - Nessje
    - Beau Peter Brooks || Faalangst en een alcoholprobleem - Nessje

    - Mackenzie Christine Foy || Angst voor scherpe dingen en de dood - MissStoran
    - Grant Gustin || Drugsverslaving - Malino
    - Alexander William Gaskarth || Paniekaanvallen - Sylvesti
    - Selena Marie Gomez || Angst voor geesten - Zaynieboo
    - "Lil Twist" Christopher Lynn Moore || Psychise Problemen - Playaboi

    - Jordan Mark Witzigreuter || Drugsverslaafd en alcholist - Roww
    - Taylor Alison Swift || Paniekaanvallen - Roww

    Overig (Psycholoog, begeleider enz.):
    - Nevaja Aurelya Diania Hocking - Xerces
    - Alexia Rosie Romano - Malino

    - Precilla Watson - MissStoran en Sylvesti


    Regels:
    - Minstens 4 regels!
    - 16+ mag
    - Geen ruzie OOC
    - OOC tussen haakjes [ ] - { } - ( )
    - Geen perfecte personen!
    - Alleen ik start de topics of ik geef toestemming aan iemand!
    - Het is geen sneltrein, zorg dat iedereen het kan volgen!
    - Maximaal 3 personages!
    - Have fun!


    Bowties were never Cooler

    [Mijn topics]


    El Diablo.

    Alex Gaskarth
    Ik relaxte weer wat toen Niall eindelijk weer naast me lag. Mijn aanval was niet over, maar genoeg om de medicijnen te laten werken. Ik hoorde hoe Niall het voor mij en daarna voor hemzelf opnam. Maar wat Chris toen weer zei deed pijn. Ik kon alleen niet heel veel meer doen want ik werd zo rustig en uitgeput. Ik pakte Niall's arm en hield die dicht tegen mijn borst terwijl ik in een diepe slaap viel, waarbij mijn ademhaling en hartslag nu wel gewoon doorgingen.


    Niall Horan
    ´Zayn heeft een goede vriend nodig. Niet iemand die hem voor loopt te liegen, zoals jij... Proberen dat Zayn je gaat helpen met Alex door te zeggen "Ik hou van je".. En omdat hij het niet doet, omdat hij slim genoeg is om te weten dat je toch liegt... Ga je weg, en praat je niet eens meer tegen hem. Ik snap jouw logica niet... mompeld hij "Hij heeft het zelf verpest Cris, hij deed alsof hij DOOOD was halo daar maak je geen grapjes over. Dankzij hem kan ik niet naar mijn broer, ik weet helemaal niets , of hij uberhaupt nog leeft, of hij al thuis is gekomen of dat hij er nog is Hij liet me in de steek en schuift de schuld op mij. Ik had iemand nodig en Alex hielp me. Nu verwacht hij dat ik hem terug neem, alsof er niets gebeurd is alsof hij me niet maanden pijn heeft gedaan. Nee zo achterlijk ben ik ok weer niet. Alex doet en e=deed me tenmiste geen pijn,:" krijs ik boos, mijn emoties moesten eruit van alles.


    Cristiano Ronaldo
    "Hij heeft het zelf verpest Cris, hij deed alsof hij DOOOD was halo daar maak je geen grapjes over. Dankzij hem kan ik niet naar mijn broer, ik weet helemaal niets , of hij uberhaupt nog leeft, of hij al thuis is gekomen of dat hij er nog is Hij liet me in de steek en schuift de schuld op mij. Ik had iemand nodig en Alex hielp me. Nu verwacht hij dat ik hem terug neem, alsof er niets gebeurd is alsof hij me niet maanden pijn heeft gedaan. Nee zo achterlijk ben ik ok weer niet. Alex doet en e=deed me tenmiste geen pijn,:" krijst hij en ik wrijf even tegen mijn oren. 'Jeez, krijs niet zo, je lijkt wel een wijf.' mompel ik.. Ik duw mezelf een beetje omhoog van het bed en kijk hem aan. 'Greg is gewoon thuis hoor, die mocht na 4 dagen in het ziekenhuis al weg. Maarja, je had het zo druk met je speeltje dat je niet eens je familie hebt gebeld.' zeg ik en sta op van het bed. 'Je weet dat ik gelijk heb Horan... Iedereen weet dat.. Want weetje, iedereen weet dat je gewoon een enorm, egoïstisch, klein jochie bent... Je stelt niks voor.' zeg ik rustig en loop de badkamer in...


    Bowties were never Cooler

    Mijn Topicss (:


    Little do you know

    Niall Horan
    'Jeez, krijs niet zo, je lijkt wel een wijf.' zeikt hij en boos grom ik. 'greg mocht na vier dagen naar huis maar je besteede alleen tijd aan je vriwndje dat je je familie niet belde' woedend kijk ik hem aan. "je bedoelde niet mocht bellen. Ik moch hier niets geen telefoon bried of email helemaal niet en hpud je fuckong bek over Alex zr moeten je exht opsluiten je bent gek' schreeiw ik naar hem

    Koet ik ga slapen voel me echt beroerd

    [ bericht aangepast op 16 maart 2013 - 21:47 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Cristiano Ronaldo

    "je bedoelde niet mocht bellen. Ik moch hier niets geen telefoon bried of email helemaal niet en hpud je fuckong bek over Alex zr moeten je exht opsluiten je bent gek' schreeuwt hij. Ik lach spottend. 'Ben jij degene die in Californië zat? Nee. In Californië mag je geen telefoon, hier wel. Je loopt wéér eens te liegen.' zeg ik grijnzend tegen hem. Ik heb er wel lol in, een beetje Niall kwaad maken...


    El Diablo.

    [beterschap]


    Bowties were never Cooler

    Thanks ik hoop dat ik niet xiek word heb bijna examens...

    Niall Horan

    'ben jij degene die in Californië zat nee
    daar mag je geen telefoon gebruikem hier wel.'grijnst hij. 'die kitwijf zorgde ervoor dat mijn mobiel kwijt was en ok niet kon bellen' sis ik en sla bior ik het weet op zijn wang


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Precilla Watson
    Ik keek naar Chris en Niall. "Pas op je woorden, Horan, of ik sluit je alsnog op. Misschien wel samen met je homo-vriendje. Dan zij we direct van jullie af en kunnen we deze kamer opruimen voor onze nieuwe kliertjes." Er kwamen binnekort nieuwe 'patiënten'. Dat betekende dat mensen kamers moesten gaan delen, of dat we anderen uit hun kamer zetten. Dat was het beste. Dan waren we ten minste van deze twee af. In isolatie hoefden we maar eens per dag naar hen om te kijken, een pizza naar binnen te gooien en een zak sondevoeding. Voor water zat er een drinkbak in de muur. Dat zou fijn zijn, niet met dat drama meer te hoeven omgaan.


    Bowties were never Cooler

    Niall Horan

    " pas op je woorden Horan of ik sluit jullie alsnog op. Misschien wel met je homo vriendje dan zijn we direct van jullie af en kunnen we deze kamer leegruimen voor de nieuwe kliertjes" grijnst ze " en an wat, ons laten verhongeren, zo laf ben je wel ja." Schreeuw ik boos naar haar. Eigenlijk was het geen slecht idee, Alex kreeg zijn rust en we waren van hun af en samen..


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Precilla Watson
    Ik gaf hem een klap in zijn gezicht. "Niet zo brutaal, leprechaun. Of jullie krijgen daar echt geen eten." Ze zouden daar echt belanden. Alex kon morgen worden losgekoppelt van zijn infusen en dan konden we direct hem en Niall wegvoeren en deze kamer oplappen.


    Bowties were never Cooler

    Niall Horan.
    Ik slaak een kreet als ze me hard slaat " niet zo brutaal leprechaun of jullie krijgen daar echt geen eten" ik haal mij schouders op, boeiend. Dacht ze dat ze me daarmee pamte, het was dat de sonde verplicht was maar anders had ik toch niets gegeten. " trut" snauw ik terug en sla haar terug. Waarom? Geen idee ik was het gewoon zat hoe ze me behandelde


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Precilla Watson
    Toen hij trut naar me schreeuwde was het genoeg geweest. Ik pakte hem bij zijn nek en zette mijn nagels erin. "Ik heb genoeg van jou en je drama. Je gaat eerst maar eens een dag alleen in isolatie voor ik je gay-lover bij je zet." Ik trok heel hard aan zijn sonde, waardoor die met brute kracht uit hem werd getrokken. "En die heb je ook niet meer nodig. Als je zo'n grote bek kan hebben kan je ook gewoon eten." Ik zette mijn nagels wat verder in zijn nek voor ik hem losliet. "Dus. Blijf je netjes op je kamer en eet je je eten op, of gooi ik je direct in je nieuwe kamer?"


    Bowties were never Cooler

    Niall Horan.

    Ik had beter mijn mond kunnen houden en voel hoe ze mijn nek vast pak, hard begin ik te schreeuwen als ze haar nagels in mijn huid zet. " ik heb genoeg van jou en je stomme drama je gaat maar eerst een dag alleen in isolatie voordat ik je gay lover erbij zet" ik voel hoe ze hard aan mijn sonde trekt en ik begin te krijsen van pijn. Ik voel hoe de sonde letterlijk uit mijn lichaam getrokken wordt " godverdomme kutwijf" schreeuw ik pijnlijk en merk dat uit mijn neus bloed stroomt. " en die heb je niet meer nodig als je zon grootte bek hebt kun je ook eten" ik slaak weer een schreeuw als ze haar nagels verder mijn huid in boord en daarna me los laat " dus blijf je netjes op je kamer en eetke jeeten op of gooi ik je direct in je nieuwe kamer?" Boos en pijnlijk negeer ik haar en veeg het bloed aan mijn arm af


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Precilla Watson
    Ik grijnsde wreed. Zijn bloed zien vloeien deed me goed. Ik haalde rustig zijn stukjes vlees uit mijn lange nagels. "Dus, ik denk dat dat betekent dat we je vast zullen afvoeren?" Ik keek naar Chris. Ik was zelf te kort om hem te dragen. Chris daarentegen was sterk en groot genoeg. Ik keek naar het andere sukkeltje in het bed. Morgen was hij wel sterk genoeg. Ik vond het eerlijk gezegt heel impressive dat Zayn dit had weten te doen.


    Bowties were never Cooler

    Niall Horan.
    Dodekijk kijk ik hier aan. 'ze moeten jou opsluiten sis ik en sprint weg. Ze dacht toch niet dat ik haar ging wachten. Snel ren ik naar de badkamer en draai hem dicht. Zo daarwas ik vanaf. Ik pak een washandje en maak due nat en veeg het bloed weg. Ik jeek in de spiegel en zag dat haar nagels gewoon mijn vel eraf getrokken hadden


    Change is for weirdos ~ Niall Horan