• © Copyright Dracy
    Nr 51________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    Dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    ________________________________________________________________________
    Regels:
    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels. _______________________________________________________________________
    -Wil je solliciteren? Kan altijd.
    ________________________________________________________________________- Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend.
    _______________________________________________________________________
    Als Pavarotti niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Rajah of aan MisPattinson.

    [ bericht aangepast op 30 maart 2012 - 20:22 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    "Nu mag jij jezelf gaan bevredigen. Want ik krijg dit spul niet door mijn strot hoor."
    Ik grinnik even en kijk haar verontschuldigend aan.
    "Dit doe je me nooit meer aan."
    Ik schud mijn hoofd.
    "Beloofd."
    Ik druk snel een kus op haar lippen, en loop naar de keuken om snel de choco af te spoelen, boven de wasbak. Wanneer ik klaar ben, loop ik weer naar haar toe.
    "Kies jij maar iets, ik zal de choco wegzetten," zeg ik lachend.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Op iemands lip bijten krijg je honger van? xD]

    Kyle

    "Muy sexy, señor," Grinnikt Irial wanneer de kus eindigt.
    "Sé que." Zeg ik lachend.
    Hij bijt een keertje plagerig op mijn onderlip.
    "Ontbijt?" Vraagt hij lachend.
    "Sí, por favor." Zeg ik en hoor mijn maag knorren. Het klinkt grappig waardoor ik even giechel, zoals jongens dat doen dan.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Donna

    Met een druipend bovenlichaam komt hij terug.
    "Kies jij maar iets, ik zal de choco wegzetten."
    Lachend kijk ik hem aan. Zachtjes bij ik op mijn lip en kijk hem aan.
    "Mmm," zeg ik serieus.
    "Moeilijke keuze. Doe mij maar de jam."
    Lachend open ik de pot aardbeienjam en smeer zijn bovenlichaam er met beleid mee in. Als ik klaar ben zet ik de pot weer weg en druk ik mijn lippen weer op zijn bovenlichaam.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Arion

    Ik voel me gelukkig wanneer Mary haar armen om mijn middel slaat en me knuffelt. Ik zucht diep.
    "Zo schattig," zegt ze zacht.
    Ik kijk lachend naar het beeld van mijn zusje tot ik plots een reflectie zie in één van de glazen waarachter andere hondjes zitten. In een ruk draai ik me om. Dat kan haast niet zijn wie ik denk dat het is, ze ziet er verschrikkelijk uit.
    "Mary," zeg ik zacht terwijl ze niest. "Volgens mij liep Charlotte hier net langs."

    Irial

    "Sí, por favor," zegt Kyle waarop zijn maag een instemmend geluid maakt. Hij moet erom giechelen, gelukkig is het niet al te vrouwelijk.
    "Hou maar op met dat Spaans, ik heb het al moeilijk genoeg om dat Iers accent weg te moffelen," grinnik ik. Ik neem hem bij de hand en sleur hem achter me aan naar beneden. In de keuken staan er al enkele pannen klaar met een briefje van Gerta dat ze vandaag haar zuster bezoeken is en pas laat zal thuis zijn. Er verschijnt een glimlach op mijn gezicht bij het lezen van haar laatste zinnetje.
    'Veel plezier vandaag, mijn jongen.'
    Zij is het dichtste bij familie dat ik heb.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Jeremy

    "Mmm, moeilijke keuze. Doe mij maar de jam."
    Ik grinnik even en kijk geamuseerd toe hoe ze me insmeert. Ik kreun zacht wanneer ze haar lippen op mijn borst plaatst.
    "Donna," mompel ik zachtjes.
    Zelf open ik haar bloesje verder, en werk het uit. Genietend bewonder ik haar prachtige lichaam.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Mary

    "Mary, volgens mij liep Charlotte hier net langs."
    Ik stop net mijn zakdoek weer weg wanneer ik hem ongelovig aankijk.
    "Charlie?"
    Ik ga aan het raam staan en zie haar inderdaad lopen.
    "Vind je het erg als ik even-?"
    Ik kijk hem vragend aan. Plots voel ik een vreselijke drang om met haar te praten. Ik leg mijn hand op de klink van de deur van de winkel.
    "Ik ben zo terug," zeg ik verontschuldigend tegen Arion en zijn moeder, en loop de winkel uit.
    "Charlie!" roep ik, het kan me niet schelen dat iedereen me aankijkt. Ik loop naar haar toe, zo snel ik kan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    "Donna."
    Ik voel hoe hij mijn blousje verder uit doet maar ik ga rustig door waar ik mee bezig ben. Met mijn kusjes over zijn hele bovenlichaam verwijder ik het zoete spul van zijn bovenlichaam. Opgewonden kijk ik hem aan en neem zijn hooft tussen mijn handen. Ruw druk ik mijn lippen op de zijne.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Kyle

    "Hou maar op met dat Spaans, ik heb het al moeilijk genoeg om dat Iers accent weg te moffelen," Grinnikt Irial en neemt mijn hand waarna hij me naar beneden meeneemt.
    Ik zie Irial met een briefje en zie hem glimlachen.
    "Iets leuks?" Vraag ik geïnteresseerd.
    Ik leun tegen het aanrecht aan en kijk hem glimlachend aan.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Jeremy

    Wanneer ze mijn gezicht in haar handen neemt, en me ruw kust, kreun ik tegen haar lippen aan en kus haar passioneel terug. Langzaamaan begint al mijn bloed weer naar een plaats te stromen, hoewel ik het probeer tegen te houden. Ik wil nog van het moment kunnen genieten. Ik laat mijn handen over haar lichaam glijden, en laat ook wat jam tussen haar borsten lopen. Grijnzend lik ik het weg.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Arion

    "Charlie? Vind je het erg als ik even-?"
    Ik schud mijn hoofd met een glimlachje. Natuurlijk geeft het niet, die twee kennen elkaar al zo lang als ik Mary mag geloven, het zou eerder raar zijn als ze niet naar haar toe ging. "Ik ben zo terug," zegt Mary voor ze de winkel uit gaat. Ik richt mijn aandacht op Auryn die de leiband van Wolf in de handen gestopt krijgt en staat te glunderen terwijl de verkoopster nog wat aanwijzingen en een nummer van de veearts meegeeft. Ze raad ons aan zo snel mogelijk een bezoekje te brengen om het beestje te chippen.

    Charlotte

    "Charlie!"
    God alstublieft niet nu, alstublieft.
    Ik verstijf ter plekke als ik mijn naam hoor, alsof er een groot roofdier achter me staat en hij me me misschien niet op zal merken als ik niet beweeg. Het duurt niet lang voor Mary bij me is. Ik veeg nog snel mijn tranen weg in de hoop dat ze niks gezien heeft al besef ik wel dat mijn gezicht er als een rode ballon uit moet zien. Ik probeer zo stevig mogelijk op mijn benen te staan.
    "Hey, Mary," zeg ik zo luchtig als ik mezelf maar toe kan dwingen.

    Irial

    "Iets leuks?" vraagt Kyle.
    Ik kijk glimlachend op en knik. De manier waarop hij tegen het aanrecht geleund staat laat hem er mannelijker uitzien dan gewoonlijk, aantrekkelijk. Ik ga voor hem staan en zet mijn handen aan weerskanten van zijn lichaam tegen het aanrecht. Traag breng ik mijn lippen naar zijn oor.
    "Het lijkt erop dat we helemaal alleen zijn," fluister ik.
    Er verschijnt een lachje op mijn mond.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Donna

    Ik ril als ik zijn handen over mijn lichaam voel. Wanneer ik zijn tong tussen mijn borsten voel gaat er een warme stroming door mijn lichaam. Ik voel mijn tepels hard worden. Opgewonden kijk ik hem aan.
    "Jeremy," kreun ik zachtjes en ik druk mijn lippen weer op de zijne.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Mary

    "Hey, Mary."
    "Schat, wat is er?"
    Bezorgd trek ik haar tegen me aan. Ik kan duidelijk zien dat ze heeft geweend, en ik wrijf zacht over haar haren terwijl ik haar stilletjes sus.
    "Het spijt me dat ik er niet was," fluister ik zacht.
    Ik besluit dat mijn nieuws nog wel even kan wachten. Zo te zien heeft ze het moeilijk genoeg. Voorzichtig neem ik haar mee naar een bank en laat ons erop neerzakken. Ik neem haar hand in de mijne en leg mijn arm om haar heen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Kyle

    Irial gaat voor me staan en zet zijn handen aan beide kanten van mijn lichaam tegen het aanrecht. Hij brengt zijn lippen naar mijn oor.
    "Het lijkt erop dat we helemaal alleen zijn." Fluistert Irial.
    Ik kijk hem aan en zie een lachje op zijn mond.
    "Helemaal alleen?" Grijns ik kleintjes. "Alleen wij twee?" Zeg ik en kijk hem aan.
    Ik laat even mijn wijsvinger over zijn arm gaan.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Jeremy

    "Jeremy."
    Haar kreun laat me niet koud, en ik trek haar tegen me aan wanneer ze me weer kust.
    "Ja, dat is mijn naam," grap ik even.
    Mijn handen glijden over haar rug, en subtiel probeer ik haar bh los te krijgen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    "Ja, dat is mijn naam."
    Ik rol grinnikend met mijn ogen. Zijn handen glijden over mijn rug en friemelen aan mijn bh.
    "Je kan het nog steeds niet hè?" grinnik ik zachtjes.
    "Je moet vaker oefenen."
    Lachend maak ik de knoop van zijn broek open.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."