• © Copyright Dracy
    Nr 51________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    Dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    ________________________________________________________________________
    Regels:
    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels. _______________________________________________________________________
    -Wil je solliciteren? Kan altijd.
    ________________________________________________________________________- Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend.
    _______________________________________________________________________
    Als Pavarotti niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Rajah of aan MisPattinson.

    [ bericht aangepast op 30 maart 2012 - 20:22 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Arion

    Aan zijn spottend lachje te zien kan ik merken dat hij zich er inderdaad niets meer van herinnert en ik voel opeens heel veel medelijden voor Charlotte.
    "Daar hoor ik inderdaad maar daar wil ik niet zijn. Er is toch niets ernstige met me aan de hand en dat been komt wel goed."
    Ik trek een wenkbrauw op en kijk Michael serieus aan.
    "Oh, ja dat kan ik begrijpen. Dus je dacht maar even een wandeling te maken op die manke poot?" vraag ik met een sarcastisch lachje. Nee hoor, niks ernstigs. Hij herinnert zich alleen zijn vriendin niet meer. Het is niet alleen zielig voor Charlotte maar ook voor hem.
    "Kom je niet even mee? We kunnen een film kijken en dan kan je been rusten. Mary zal toch wel even bij Charlotte willen blijven," flap ik er zonder nadenken uit.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    "Dat is zo- Wachtwachtwacht. Is Arion nog maagd?"
    Voorzichtig knik ik.
    "Maar niet zeggen, alsjeblieft?"
    Ik draai wat aan de ring en geef haar nog een knuffel.
    "Sorry dat ik het je niet eerder vertelde," zeg ik zacht, doelend op het overlijden van mijn moeder.


    Jeremy

    Wanneer ze haar lippen weer in mijn hals zet, begin ik te kreunen.
    "Donna, alsjeblieft."
    Ik kan het niet laten te lachen, en haar liefdevol te kussen. Langzaam werk ik haar slipje uit. Het enige dat ons nog in de weg zit, is mijn knellende boxer. Uitdagend kijk ik haar aan.

    [Ik moet afsluiten. Tot devolgendekeerdatikonlinekan ;3]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Michael

    "Oh, ja dat kan ik begrijpen. Dus je dacht maar even een wandeling te maken op die manke poot?"
    Zijn sarcasme irriteerd me. Alsof hij niets beters te doen heeft en mij gewoon met rust kan laten. Ik wil me omdraaien maar iets houdt me tegen. Ik kan maar beter gewoon blijven staan. Veel mensen heb ik toch niet meer.
    "Kom je niet even mee? We kunnen een film kijken en dan kan je been rusten. Mary zal toch wel even bij Charlotte willen blijven."
    Fronsend kijk ik hem aan. Mary? Jesus, nog iemand die ik me niet meer kan herinneren.
    "Wie is Mary?" vraag ik verward.
    "En hoeveel mensen ken ik niet meer."


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Charlotte

    "Maar niet zeggen, alsjeblieft?" Ik schud mijn hoofd terwijl Mary me een knuffel geeft. "Sorry dat ik het je niet eerder vertelde."
    Ik trek een wenkbrauw op en kijk haar vragend aan.
    "Zo bijzonder is het toch niet. Er zijn vast wel meer jongens die- Wachtwachtwacht..." Mijn hersenen lijken een heel stuk achter te komen. "Dus jij bent ook nog... maagd?"
    Ik grinnik even omdat ik me nog herinner haar een non genoemd te hebben. Dan zucht ik en staar voor me uit. Ik heb Michael, ongewild, heel wat aangedaan. Zou hij me zich daarom niet meer herinneren?


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Arion

    Ik begrijp even niet waarom Michael me fronsend aankijkt en zet de zelfde uitdrukking op.
    "Wie is Mary? En hoeveel mensen ken ik niet meer."
    Ik krab even in mijn haren terwijl ik probeer te beslissen hoeveel ik hem zal vertellen. Ik kijk even om me heen.
    "Nou, je bent vrij populair dus het kan wel even duren. Ga zitten," ik wijs naar een bankje en loop er al vast naar toe. Geduldig wacht ik tot een strompelende Michael er ook is. "Mary is mijn vriendin en de beste vriendin van Charlotte," zeg ik rustig. "Herinner je je Donna nog?"

    [ bericht aangepast op 30 maart 2012 - 14:04 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Mary is de beste vriendin van Mary :')]

    Donna

    "Nou, je bent vrij populair dus het kan wel even duren. Ga zitten."
    Voorzichtig stompel ik ook richting het bankje en ga rustig zitten. Fronsend kijk ik naar de grond. Hoe kan dat nou? Hoe kan ik nou opeens mensen vergeten?
    "Mary is mijn vriendin en de beste vriendin van Charlotte. Herinner je je Donna nog?"
    Donna? Ik hef mijn hoofd op en kijk hem aan. Vaag komt de naam me bekend voor maar het beeld of verhaal komt niet naar boven. Voorzichtig schud ik mijn hoofd.
    "Ook niet," zeg ik zachtjes.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Oopsie daisies]

    Arion

    "Ook niet," zegt hij hoofdschuddend.
    Ik haal diep adem en vouw mijn handen in elkaar. Oh god, dit wordt nog moeilijk.
    "Nou," zeg ik kalm. "Donna is je ex..." Ik pauzeer even in de hoop dat er een belletje gaat rinkelen. Ik denk even na en probeer het onderwerp te veranderen, ik heb geen zin die hele historie met de baby's uit te leggen want dat lijkt me op dit moment nogal schokkend voor hem.
    "Je weet nog dat je bij de Glee club moest?" vraag ik voorzichtig.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Ik moet gaan, ik ben na 5u weer online ^^]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    "Zo bijzonder is het toch niet. Er zijn vast wel meer jongens die- Wachtwachtwacht..."
    "Ik had het over mijn moeder," mompel ik zachtjes.
    "Dus jij bent ook nog... maagd?"
    Ik voel dat ik rood word en knik.
    "Ja, gezellig he?"
    Ik grinnik even en denk aan gisteren, met Arion, hoe 'n geklungel het was, en tegelijk zo lief en teder. Ik zucht even wanneer ik eraan terugdenk. Ik weet echt wel zeker dat Arion degene is waarmee ik voor de eerste keer all the way wil gaan. Absoluut.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Michael

    Ik hoor hem diep adem halen.
    "Nou, Donna is je ex..."
    Ik wacht af op een verder verhaal maar dat komt er niet. Zuchtend richt ik mijn blik weer op de grond en laat mijn hoofd op mijn handen rusten.
    "Je weet nog dat je bij de Glee club moest?"
    Ik knik.
    "Ja," zeg ik zachtjes.
    "Ik weet dat ik erop werd aagesproken en dat ik verplicht werd. Meer niet."
    Ik laat meelf tegen de rugleuning aanleunen en kijk hem aan.
    "En verder? Verder nog iets?"

    [ bericht aangepast op 30 maart 2012 - 20:03 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Flounder schreef:
    Jeremy

    Wanneer ze haar lippen weer in mijn hals zet, begin ik te kreunen.
    "Donna, alsjeblieft."
    Ik kan het niet laten te lachen, en haar liefdevol te kussen. Langzaam werk ik haar slipje uit. Het enige dat ons nog in de weg zit, is mijn knellende boxer. Uitdagend kijk ik haar aan.


    Donna

    Ik ril als hij mijn slipje uittrekt. Ik bijt lachend op mijn onderlip en kijk hem even uitdagend aan. Voorzichtig haak ik mijn duimen in zijn boxershort en trek hem naar beneden. Ik druk kleine kusjes over zijn bovenlichaam. Met mijn onderlichaam wrijf ik over de zijne.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    Ik sluit mijn ogen zodra ze mijn boxer uittrekt. Uit mijn nachtkastje vis ik een condoom, en doe hem haastig om. Liefdevol en passioneel druk ik mijn lippen op de hare. Voorzichtig begeleid ik haar heupen tot op de plaats waar ik voorzichtig in haar ga. Een kreun ontsnapt aan mijn lippen, en ik druk ze op de hare.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Ik heb btw die ene post veranderd. Het was Michael]
    Donna

    Ik hap opgewonden naar adem als ik hem bij mij naar binnen voel komen. Ik kijk hem opgewonden aan en zet voorzichtig mijn nagels in zijn rug. Passioneel zoen ik hem terug. Ik beweeg mijn heupen mee op zijn ritme en verplaats mijn lippen naar zijn hals. Tussen mijn kusjes door ontsnapt een kleine kreun.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Charlotte

    Mary knikt blozend.
    "Ja, gezellig he?" zegt ze dan. Ze zucht en lijkt even weg te dromen. Ik vraag maar niet naar de uitdrukking op haar gezicht.
    Diep zuchtend haal ik mijn schouders op.
    "Soms wou ik dat ik het ook nog was," zeg ik stilletjes.
    Ik ben ergens wel trots op Mary, dat ze de keuze gemaakt heeft te wachten. Ikzelf heb nooit de keuze gehad en heb bijgevolg ook niet meer gewacht op "de ware". Ik moet eerlijk toegeven dat ik er nu ook helemaal niet meer in geloof. Mensen die je lief hebt hebben altijd de macht je te kwetsen, misschien ben ik maar beter af alleen. Opnieuw moet ik mijn lokken van voor mijn ogen vegen. Dat is de druppel, ik zet morgen de schaar erin. Ergens hoop ik dat ik ermee de herinneringen aan Michael kan wegknippen.

    Arion

    "Ja. Ik weet dat ik erop werd aagesproken en dat ik verplicht werd. Meer niet. En verder? Verder nog iets?"
    Ik haal even mijn schouders op terwijl ik nadenk.
    "Jessica?" vraag ik.
    Ik heb er trouwens geen idee van waar ze is en hoe het met haar gaat, niet dat we nou goede vrienden waren maar ze lijkt wel van de aardbodem verdwenen. "Herinner je je familie nog? Je vrienden bij het football team?"


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Michael

    "Jessica? Herinner je je familie nog? Je vrienden bij het football team?"
    Met een lach kijk ik hem aan.
    "Hè?" grinnik ik.
    "Ik ben niet helemaal verdwenen hoor. Tuurlijk herinner ik hen nog wel."
    Ik schud lachend mijn hoofd en leun naar achter. Uit mijn rugzak haar ik een sigaret te voorschijn en steek hem op.
    "Jij ook eentje?"


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."