• heey mense!!

    ik zit op dans en doe mee met spo (optreden via school enz) met nog een ander meisje. en nu wille we zelf een remix maken. maar dat meisje heeft geen idee hoe het moet en ik heb het gister geprobeerd (gwn un proefje)

    zoude jullie wille luistere en dan mening willen geven?? :)

    linkk


    --

    Zorg voor een mooie overgang.. niet van een geluid en daarna ander muziek laat het in elkaar over lopen en probeer zoo wel als goede dans en wat drama der is te verwerken;) Zorg dat je de ritme voelt;)


    Some angels have no wings.

    Ik vind de overgangen niet zo mooi :x


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Hiphopqueen schreef:
    Zorg voor een mooie overgang.. niet van een geluid en daarna ander muziek laat het in elkaar over lopen en probeer zoo wel als goede dans en wat drama der is te verwerken;) Zorg dat je de ritme voelt;)


    jaa t ware niet de goede liedjes voor t dansje ofzz maar gwn voor ff uit te proberennn


    --

    jaa t ware niet de goede liedjes voor t dansje ofzz maar gwn voor ff uit te proberennn


    Als je ook een goede remix wilt dat is proberen verwijderen overleggen en veel tijd;) En zorg echt voor die overgang;)


    Some angels have no wings.

    Hiphopqueen schreef:
    (...)

    Als je ook een goede remix wilt dat is proberen verwijderen overleggen en veel tijd;) En zorg echt voor die overgang;)


    okejj thnxx ! xx


    --

    Rosebeat schreef:
    Ik vind de overgangen niet zo mooi :x

    Nee, vind het niet bepaald goed gemaakt. Overgangen zijn mooier met harde geluiden.


    I live for the applause, you will die for it.

    De bass moet ook echt sterk omhoog Xd


    Some angels have no wings.