• © Copyright Dracy
    Nr 51________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    Dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    ________________________________________________________________________
    Regels:
    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels. _______________________________________________________________________
    -Wil je solliciteren? Kan altijd.
    ________________________________________________________________________- Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend.
    _______________________________________________________________________
    Als Pavarotti niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Rajah of aan MisPattinson.

    [ bericht aangepast op 30 maart 2012 - 20:22 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Arion

    "Vanwaar haalt ze dat puppy-idee ineens?" vraagt Mary.
    Ik haal lachend mijn schouders op en kijk mijn meisje aan.
    "Ik heb werkelijk geen idee," grinnik ik.
    Dan kijk ik om me heen. Auryn loopt van her naar der en aait alle hondjes die ze maar aaien kan. Een zacht gejank trekt mijn aandacht en ik draai me om. In een hoekje van de ruimte zit een kleine husky met een odd eye. Hij staat met zijn pootjes tegen het glas. Ik wandel erheen en bekijk de kleine pluizenbal even.
    "Auryn!" roep ik zachtjes. "Ziet dit er geen perfecte Wolf uit?" vraag ik wanneer ze bij me staat. Ik kijk even achterom naar Mary.

    Charlotte

    "Charlotte," hoor ik Michael plots weer zeggen. Ik til mijn hoofd op als teken dat ik hem gehoord heb maar kijk niet om. Ruw veeg ik mijn tranen weg. "Waar slaap je?"
    Ik zucht diep, mijn adem is schokkerig. Ik wrijf mijn bruine krullen uit mijn gezicht en moet denken aan al die keren dat Michael zijn handen er door haalde. Lusteloos laat ik mijn armen in mijn schoot vallen.
    "De kerk," breng ik bijna geluidsloos uit.
    Ironisch, niet? Dat ik uiteindelijk verjaagd ben naar de plaats waar niemand ooit gedacht had me te vinden, mezelf incluis. Beter zou ik onder een brug gaan slapen en hopen dat ik doodvries 's nachts. Waarom moest Mary me ook vinden in het park toen ik mezelf wilde vedrinken?

    Irial

    "Niet uitlachen. Je bent gewoon veel te groot. Want ook als ik je een kusje wil geven moet ik ook al bijna op mijn tenen staan. Maar dat maakt niets uit, want jouw groot zijn is voor meerdere dingen leuk."
    Ik moet luidop lachen als ik de blik in Kyle's ogen zie. Ik til hem op zodat zijn gezicht op gelijke hoogte komt met dat van mij.
    "Zo beter?" vraag ik terwijl ik verliefd in zijn ogen staar.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    "Ik heb werkelijk geen idee."
    Ik gniffel even en laat zijn hand los om alle pups te bekijken. Grote, kleine, pluizige, donkere, lichte, allemaal puppies.
    "Auryn! Ziet dit er geen perfecte Wolf uit?"
    Ik kijk even op en ga kijken naar het hondje waarbij Arion staat. Ik leg mijn handen op het glas, net op de plaats waar het zijn pootjes heeft staan, en ik druk mijn neus ertegen.
    "Aaawh, Arion, wat een schatje! Als jij hem niet neemt, neem ik hem wel. Hij is gewoon te lief."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Michael

    "De kerk."
    Ik knik zachtjes en kijk nog steeds naar de achterkant van haar lichaam. Een beetje nonchalant ga ik tegen de muur leunen. Niet om nonchalant te zijn maar omdat mijn been brandt als de hel.
    "Je mag ook in een hotel," zeg ik zachtjes.
    "Het is immers mijn schuld dat je niet meer bij mij kan slapen. Nou je dat kan je wel," stamel ik zachtjes.
    Ik weet mezelf geen houding aan te geven in deze situatie. Ik vind haar zo zielig, zo'n klein vogeltje zoals ze nu is. Ik kan me niet voorstellen dat wij iets samen hadden. Aan de andere kant begrijp ik haar probleem niet echt. Ze moet blij zijn dat ik nog leef, dat ik überhaupt met haar wil praten! Voordat ik antwoord krijg op mijn voorstel draai ik me wat onhandig om en strompel ik naar boven. Trappen lopen wordt hem voorlopig nog niet. Mijn been begint steeds meer te branden. Ik sla bovenaan de trap en klein kruisje en strompel de gangen door.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Flounder schreef:
    Jeremy

    "Ik ben echt gek op je."
    De vlinders in mijn buik gaan razend tekeer, en ik trek haar tegen me aan. Liefdevol kus ik haar terug.
    "En ik op jou, lieve Donna."
    Glimlachend kijk ik haar aan, en plaats kusjes in haar hals om de champagne weg te kussen.

    Donna

    "En ik op jou, lieve Donna."
    Voordat ik antwoord kan geven voel ik zijn lippen in mijn nek. Zachtjes kust hij me. Genietend sluit ik mijn ogen en kreun zachtjes. Met mijn handen knoop ik voorzichtig mijn blousje open en trek hem uit. Uitdagend kijk ik hem aan en ik spuit wat slagroom tussen mijn borsten.
    "Je bent wat vergeten."


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    Ik grinnik wanneer ze haar bloesje opent en slagroom tussen haar borsten spuit.
    "Je bent wat vergeten."
    Liefdevol lik ik het op, en kijk haar geamuseerd aan.
    "Je bent erg, Donna."
    Grinnikend druk ik mijn lippen op de hare.
    "En het erge is, ik ben al even erg."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    "Je bent erg, Donna."
    Liefdevol beantwoord ik zijn zoen.
    "En het erge is, ik ben al even erg."
    Lachend schud ik mijn hoofd en kijk ik hem verwachtingsvol aan.
    "Laat je 'erge' kant dan maar eens zien," grinnik ik zachtjes.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    "Laat je 'erge' kant dan maar eens zien."
    Ik kijk haar grijnzend aan en doe mijn shirt uit. Ik neem geamuseerd de pot choco, en begin mijn bovenlichaam vol te smeren. Nu ben ik een Afrikaantje. Ik grinnik in mezelf en kijk haar aan.
    "Ik ben echt een smospot," zeg ik droog.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Kyle

    Irial lacht hardop, en tilt me dan op zodat ik op zijn hoogte zit.
    "Zo beter?" Vraagt hij en kijkt me verlieft aan.
    "Muchos betros." Zeg ik glimlachend terwijl ik hem verlieft terug aankijk.
    Ik druk mijn lippen zacht op de zijne.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Arion

    "Aaawh, Arion, wat een schatje! Als jij hem niet neemt, neem ik hem wel. Hij is gewoon te lief."
    Auryn lijkt helemaal in de ban van het beestje en zelfs mijn moeder staat vertederd toe te kijken. Hier staan we dan, met z'n vieren, helemaal gek van het kleine kereltje. De verkoopster heeft haar kans schoon gezien en tegen de tijd dat ze klaar is met haar uitleg over het hondje durft niemand nog zeggen dat we hem niet zouden meenemen.
    "Ik noem hem Wolf," zegt Auryn trots tegen de het meisje.
    Ik grinnik en kijk naar Mary.
    "Wat zou je doen als ik achter zo'n glas zat?" vraag ik lachend.

    Charlotte

    "Je mag ook in een hotel. Het is immers mijn schuld dat je niet meer bij mij kan slapen. Nou je dat kan je wel."
    Het voorstel brengt nog hevigere tranen maar ik geef geen kik. Ik kan niet meer met hem mee, niet nadat hij bij mij weg gegaan is. Ik zou hem nog wil vragen waarom hij altijd het ene zegt en het ander doet als ik hem een keuze bied. Toen ik hem net leerde kennen vertelde ik hem dat we alles konden zijn dat hij wilde waarop hij koos voor vrienden met voordelen en ik vervolgens van Donna moest horen dat er meer achter zat. Ik vertelde hem dat ik het begreep als hij naar zijn familie wilde, hij zegt dat hij niet wil en vervolgens stort hij zichzelf de dieperik in om zich mij niet meer te herinneren. Het verdriet drukt zo hard op mijn borstkas dat ik piepend adem moet halen. Ik laat mijn hoofd tegen de muur rusten uit angst weer onder zeil te gaan. Ik leg mijn hand er ook nog tegen voor meer steun. Het is verschrikkelijk om Michael te zien zonder dat hij ook maar iets van gevoelens meer voor me heeft. Ik zou blij moeten zijn dat hij nog leeft, maar de Michael die ik kende is er niet meer. En als gevolg daarvan ben ik mezelf ook weer volledig kwijt. Ik moet hier weg, weg van de witte muren die op me afkomen, weg uit het gebouw waar hij is. Net als een klein kindje schuif ik op mijn kont de trap af. Bij de laatste trede weet ik mezelf overeind te krijgen. Slenterend keer ik terug naar de enige plek waar ik nog welkom ben.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Donna

    Ik kijk geamuseerd toe hoe hij zijn bovenlichaam insmeert met chocolade pasta.
    "Ik ben echt een smospot."
    Zachtjes grinnik ik maar kijk hem serieus aan.
    "Jij bent het ergste," zeg ik.
    "Ik lust toch helemaal geen chocolade!"
    Toch ga ik met mijn vinger over zijn bovenlichaam.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Mary

    "Wat zou je doen als ik achter zo'n glas zat?"
    Ik kijk Arion even aan en begin te lachen.
    "Glas openbreken ofzo. Geen idee eigenlijk. En ik wil het niet proberen."
    Glimlachend leg ik mijn armen om zijn hals om een kusje op zijn lippen te drukken.
    "Blijf jij maar lekker hier," fluister ik zacht.
    Ik kijk naar Auryn die maar blijft doorratelen over het diertje. Zo lief.


    [@Demi: I lol'd :') Ik was het weer helemaal vergeten :')]

    Jeremy

    "Jij bent het ergste. Ik lust toch helemaal geen chocolade!"
    Ik kijk haar even aan, en begin te lachen.
    "Fuck, ik ben echt erg, inderdaad."
    Het duurt even voor ik helemaal serieus ben.
    "Wat nu? Ik hang helemaal vol."
    Ik grinnik nog een beetje.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Michael

    Mijn irritaties tegenover Charlotte beginnen zich steeds meer in woede te vervormen. Het liefst zou ik nu willen schreeuwen. Zo hard als ik kan. Ik ben toch niet voor niets van een klif afgesprongen. Ik had zeker een goede reden. Dat weet ik zeker. Ik wilde dood! Gewoon dood, hoe moeilijk kan dat zijn. In 'mijn'lege kamertje laat ik me op mijn knieën zakken. Mijn schouders schokken en de tranen lopen over mijn wangen. Voorzichtig vouw ik mijn handen.
    "Waarom heeft U me niet gewoon laten gaan? Laten verdwijnen uit deze helse wereld. Waarom heeft U me niet opgenomen in Uw paradijs? Heb ik slecht geleefd? Vertel het me Heer. Ik moet een antwoord hebben, een antwoord op al mijn vragen," stamel ik zachtjes.
    "Alstublieft, help me."
    Ik veeg de laatste tranen uit mijn gezicht en hijs mezelf op het bed en ga erop liggen. Ik wil gewoon niet op deze manier verder.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Irial

    "Muchos betros," glimlacht Kyle.
    Ik lach tegen zijn lippen aan terwijl hij me kust. Ik hou hem stevig tegen me aan zodat hij niet valt.
    "Muy sexy, señor," grinnik ik als de kus geëindigd is.
    Plagerig bijt ik even op zijn onderlip. Dat herinnert me er trouwens aan dat hij honger had.
    "Ontbijt?" vraag ik lachend.

    Arion

    "Glas openbreken ofzo. Geen idee eigenlijk. En ik wil het niet proberen."
    Mary legt haar armen om mijn hals en drukt een kusje op mijn lippen. "Blijf jij maar lekker hier," fluistert ze.
    Hoewel zij naar Auryn kijkt, blijft mijn blik op haar gericht.
    "Met alle plezier," zeg ik zacht.
    Ik zet een kusje op haar kaaklijn.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    "Met alle plezier."
    Ik giechel even en leg mijn armen om zijn middel om hem te knuffelen. Ik kijk nog steeds toe hoe Auryn met het beestje bezig is.
    "Zo schattig," zucht ik even.
    Heel even denk ik aan Charlie, en ik vraag me af hoe het met haar is. Ik onderdruk de neiging om haar te bellen, wie weet is ze bezig met iets. Plus het zou vrij onbeleefd zijn tegenover Arion, Auryn en hun moeder. Ik laat Arion los om Wolf even op zijn hoofdje te kriebelen en een kusje op zijn neus te drukken. Zo schattig. Automatisch begin ik te glimlachen. Mijn neus begint weer te kriebelen, en ik moet even niezen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    "Fuck, ik ben echt erg, inderdaad. Wat nu? Ik hang helemaal vol."
    Lachend kijk ik hem aan.
    "Nu mag jij jezelf gaan bevredigen," grinnik ik.
    "Want ik krijg dit spul niet door mijn strot hoor."
    Terwijl ik het ene zeg stop ik toch mijn vinger, vol met chocolade, in mijn mond. Mijn gezicht vertrekt bij de bittere smaak.
    "Dit doe je me nooit meer aan," grinnik ik.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."