• Story.
    Coöperation X is een ondergrondse, criminele organisatie in Amerika die rijk probeert te worden door wapenhandel. Ze plukken jongeren van de straat, brengen ze naar een inrichting, plaatsen een microchip onder hun huid achter hun oor en manipuleren zo hun brein. Vervolgens laten ze hen allerlei geheime opdrachten uitvoeren zoals inbreken op de computer van de president, waardoor oorlog en verderf in de wereld blijven. Iedereen krijgt een codenaam: Boy of Girl met een nummer. Op het moment dat de chip zijn werk doet, vergeten de jongeren hun eigen naam.

Intention.
    De andere jongeren bij Coöperation X redden, voordat ze door de politie opgepakt worden en voor altijd in de cel verdwijnen.

Information.
    Je personage heeft één speciale gave, waar de mensen zijn achter gekomen en daarom ben je weggestuurd en op een kale vlakte achtergelaten. Ze vonden je niet menselijk en waren bang dat je een gevaar voor de organisatie kon worden.

Persons
    Girls
    001 
    002 (Esti Nicole Lovey - LovingStyles)
    003 (Liv Sheeran - Edinburgh - Hypnotiseren)
    004 (Juliétta Stone - x Desire - Kan met geesten praten)
    005 (Evy Selene Mcgomery - Sweetest - Visioenen door aanraking)
    006 (Jade Sky Bright - HurtedHeart - Energie manipuleren)
    007 (Yasmin Lexi Carter - LovingStyles)
    008 (Nadia Lockwood - Midna - Water en bloed besturen)
    009 (Chiya Amorina Hoshi - Randomness - Humeur manipuleren)
    010 
    011 (Flame Mount - ForeverZaynx - Onzichtbaarheid)
    012

Boys:
    013 (Willem Tedde Rolfe - IHEARTNIALLx - Bovenmenselijke lichamelijke krachten)
    014
    015 (Björn Levi Muse - ForeverZaynx - Wind besturen)
    016 (Jayden Jason Bright - HurtedHeart - Pijn manipuleren)
    017 (Alive - Diapal - Beheerst vuur)
    018 (Ivar Chesule - Spyclon - Duisternis creëren/manipuleren)
    019 (Max Evans - SUMMERx - Elektriciteit sturen)
    020 (Liam Oliver Sanz - Properius - Metaal en ijzer besturen)
    021 (James William Jackson - CarrotNiall - Details van verleden en toekomst zien)
    022 (Aaron Lawson - SUMMERx - Wolven oproepen)
    023 (Dean Robinson Homers - GoedeleLover - Waanbeelden oproepen)
    024

The begin.
    Je personage komt bij je positieve op en kale vlakte. Je weet niet meer wie je bent en waar je vandaan komt. Het enigste wat naast je ligt is een rugzak met overlevingsspullen. Je draagt een spijkerbroek, een wit t-shirt en in je kleding zijn merkjes genaaid met je nummer. De eerste dagen moet je zien te overleven en langzaam merk je dat je hele speciale gaven hebt.
    Let op: Je mag niet direct allemaal bij elkaar komen.

Map.

Ware grootte.

Regels.
    - Seksuele teksten mogen.
    - Maximaal twee personage's per account.

©IHEARTNIALLX

[ bericht aangepast op 28 feb 2012 - 15:51 ]

To the stars who listen — and the dreams that are answered

Girl 002
    'Hmm, misschien kunnen we zo wel vis proberen te vangen?' stelt 18 voor. 'Dat zou kunnen ja, maar hebben we daar geen speer voor nodig?' zeg ik. 'Hai,' hoor ik 17 dan zeggen. Ik draai me zijn kant op en kijk hem even aan, 'Hee,' begroet ik hem terug waarna ik voorzichtig naar hem glimlach.

Boy 017

2 draait zich naar me om. 'Hee,' begroet 2 me en ze glimlacht voorzichtig naar me. Ik glimlach terug, en hoop dat het goed zit.
    Dan wend ik me tot 18. 'Vis? Dat we daar niet eerder aan hebben gedacht!'
    Nu kijk ik 8 aan. 'We hoeven helemaal niet te jagen.'

Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

Girl 008

'Dat zou kunnen ja, maar hebben we daar geen speer voor nodig?' hoorde ik het meisje nog net zeggen. 17 begroette hun. 'Nergens fruit,' mompelde ik.'Meneer naast me heeft ze weggejaagd,' zei ik met een lachje. Ik liep naar de boom toe en pak me flesje. Ik nam een paar flinke slokken. 'Trouwens, ik heb wel een pijl? Het is dan geen speer, maar het is tenminste iets,' zei ik en ik keek het meisje aan. 'We hoeven helemaal niet te jagen,' zei 17 tegen mij. Ik keek hem vragend aan. 'Dus jij denkt dat die vissen vrijwillig hier heen komen?' vroeg ik aan hem.

[ bericht aangepast op 28 feb 2012 - 11:11 ]

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

Girl 002
    'Vis? Dat we daar niet eerder aan hebben gedacht! We hoeven helemaal niet te jagen.' zegt 17. 'Trouwens, ik heb wel een pijl? Het is dan geen speer, maar het is tenminste iets,' zegt 8. Ik kijk haar even aan, 'ik wens je veel succes als je vis wil gaan vangen met een pijl,'

Boy 017

'Dus jij denkt dat die vissen vrijwillig hierheen komen?' vraagt 8 aan mij.
    'Zou zo eens kunnen,' antwoord ik. 'Jij kan toch iets met water? Misschien kan je die vissen aantrekken, of zo?'

Girl 008

'Ik wens je veel succes als je vis wil gaan vangen met een pijl,' zei het meisje. Ik rolde eventjes met mijn ogen. 'Het is tenminste iets,'
    'Zou zo eens kunnen,' hoorde ik. Ik keek om naar 17. 'Jij kan toch iets met water? Misschien kan je die vissen aantrekken, of zo?' vroeg hij. Ik haalde mijn schouders op. Ik stond op en liep naar de rivier toe. 'Hoe de god wil ik dat doen dan?' vroeg ik terwijl ik naar het water keek. 'Hier vissie vissie?'

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

Boy 17

8 haalt haar schouders op en loopt naar de waterkant toe. 'Hoe de god wil ik dat doen dan?' vraagt ze. 'Hier vissie vissie?'
    'Ja, weet ik veel,' zeg ik fronsend. 'Jij bent hier de watervrouw.'

Girl 008

'Ja, weet ik veel. Jij bent hier de watervrouw,' zei hij weer. Ik draaide me om en keek hem aan. 'Water is wat anders dan vis,' zei ik en ik rolde weer met me ogen. Ik keek weer naar het water. Ik zag een aantal vissen. Gek genoeg voelde ik wat door hun stromen. Ik deed mijn hoofd een beetje schuin en de vissen begonnen krampachtig te bewegen. Ik fronste even en keek er gebiologeerd naar. 'Is dit normaal?'

Boy 18

'OF misschien kan je de vissen in ieder geval opsporen zodat we die kunnen doorboren met de pijl? Of we kunnen van onze t-shirts een soor net maken?' stel ik voor, dan was een stuk makkelijker.

I only miss you when I'm breathing

Boy 017

'Water is wat anders dan vis,' zegt 8 met haar ogen rollend. Dan kijkt ze fronsend naar het water, haar hoofd een beetje gekanteld.
    'Is dit normaal?'
    'Wat?' wil ik weten. Ik ga naast haar staan en zie dat de vissen rare, deinzende bewegingen maken. 18 komt ook nog met een voorstel, maar die negeer ik nu eventjes.

[Ik moet gaan, ben over een half uurtje wel terug. Maar ik moet om half twee ook naar de tandarts dus ben dan ook ff weg.]

I only miss you when I'm breathing

[Veel plezier alvast bij de tandarts ;D]

Girl 008

18 zei nog wat, maar wat wist ik niet meer precies. De andere jongen was bij me komen staan. 'Is het normaal dat ze zo doen?' vroeg ik aan hem. Ik bleef naar de vissen staren. Ze zwommen wel, maar heel de tijd rondjes en het was krampachtig.

Boy 017

'Is het normaal dat ze zo doen?' vraagt 8 aan me.
    'Voor zover ik weet niet,' antwoord ik. Dan worden mijn ogen groot. 'Dit doe jij! Doe eens wat met je hand.'

Girl 008

'Voor zover ik weet niet,' antwoordde hij. 'Dit doe jij! Doe eens wat met je hand,' zei hij. Ik fronste. 'Hoe zo, dat doe ik?' vroeg ik verbaasd aan hem. 'Ik zit hier en raak ze met geen vinger aan, kijk,' zie ik en ik deed mijn handen omhoog. Geschrokken keek ik weer naar het water. De vissen gingen ook omhoog. Ik liet me handen weer gelijk zakken en kroop naar achteren. 'Toeval, dit bewijst niks!' zei ik geschrokken.

Boy 017

'Hoezo, dat doe ik?' vraagt ze verbaasd. 'Ik zit hier en raak ze met geen vinger aan. Kijk.' Ze doet haar handen omhoog. De vissen werden plotseling door het water omhoog getrokken. Geschrokken deinst ze terug. 'Toeval, dit bewijst niks!' roept ze geschrokken.
    '8, rustig,' zeg ik, zo kalm mogelijk. 'Dit doe jij wel. Kom nog eens hier staan, en probeer het nog een keer. Leg deze keer de vissen op de kant.'