• Story.
    Coöperation X is een ondergrondse, criminele organisatie in Amerika die rijk probeert te worden door wapenhandel. Ze plukken jongeren van de straat, brengen ze naar een inrichting, plaatsen een microchip onder hun huid achter hun oor en manipuleren zo hun brein. Vervolgens laten ze hen allerlei geheime opdrachten uitvoeren zoals inbreken op de computer van de president, waardoor oorlog en verderf in de wereld blijven. Iedereen krijgt een codenaam: Boy of Girl met een nummer. Op het moment dat de chip zijn werk doet, vergeten de jongeren hun eigen naam.

Intention.
    De andere jongeren bij Coöperation X redden, voordat ze door de politie opgepakt worden en voor altijd in de cel verdwijnen.

Information.
    Je personage heeft één speciale gave, waar de mensen zijn achter gekomen en daarom ben je weggestuurd en op een kale vlakte achtergelaten. Ze vonden je niet menselijk en waren bang dat je een gevaar voor de organisatie kon worden.

Persons
    Girls
    001 
    002 (Esti Nicole Lovey - LovingStyles)
    003 (Liv Sheeran - Edinburgh - Hypnotiseren)
    004 (Juliétta Stone - x Desire - Kan met geesten praten)
    005 (Evy Selene Mcgomery - Sweetest - Visioenen door aanraking)
    006 (Jade Sky Bright - HurtedHeart - Energie manipuleren)
    007 (Yasmin Lexi Carter - LovingStyles)
    008 (Nadia Lockwood - Midna - Water en bloed besturen)
    009 (Chiya Amorina Hoshi - Randomness - Humeur manipuleren)
    010 
    011 (Flame Mount - ForeverZaynx - Onzichtbaarheid)
    012

Boys:
    013 (Willem Tedde Rolfe - IHEARTNIALLx - Bovenmenselijke lichamelijke krachten)
    014
    015 (Björn Levi Muse - ForeverZaynx - Wind besturen)
    016 (Jayden Jason Bright - HurtedHeart - Pijn manipuleren)
    017 (Alive - Diapal - Beheerst vuur)
    018 (Ivar Chesule - Spyclon - Duisternis creëren/manipuleren)
    019 (Max Evans - SUMMERx - Elektriciteit sturen)
    020 (Liam Oliver Sanz - Properius - Metaal en ijzer besturen)
    021 (James William Jackson - CarrotNiall - Details van verleden en toekomst zien)
    022 (Aaron Lawson - SUMMERx - Wolven oproepen)
    023 (Dean Robinson Homers - GoedeleLover - Waanbeelden oproepen)
    024

The begin.
    Je personage komt bij je positieve op en kale vlakte. Je weet niet meer wie je bent en waar je vandaan komt. Het enigste wat naast je ligt is een rugzak met overlevingsspullen. Je draagt een spijkerbroek, een wit t-shirt en in je kleding zijn merkjes genaaid met je nummer. De eerste dagen moet je zien te overleven en langzaam merk je dat je hele speciale gaven hebt.
    Let op: Je mag niet direct allemaal bij elkaar komen.

Map.

Ware grootte.

Regels.
    - Seksuele teksten mogen.
    - Maximaal twee personage's per account.

©IHEARTNIALLX

[ bericht aangepast op 28 feb 2012 - 15:51 ]

To the stars who listen — and the dreams that are answered

[Is goed ;d tot morgen. Ik ben dr pas dan tegen 12 uur op zijn vroegst denk ik]

Girl 008

'Oké. Maar ik denk eerlijk gezegd niet dat er hier fruit hangt,' zei hij. Ik keek hem boos aan. 'En wiens schuld is dat? Je hebt ze weggejaagd!' zei ik boos en begon daarna te lachen. 'Dat word dan alsnog vlees eten,' zei ik sip.

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

[Ik weet niet waar we precies zijn maar eerlijk gezegd heb ik op dit moment geen inspiratie voor deze RPG. Sorry, maar ik beloof hier plechtig op mijn hele naam die maar twee namen bevat (Sarita Schneider) dat ik morgen reageer.]

"Ignite, my love. Ignite."

Girl 002
    'Ja, laten we gaan zitten in de schaduw,' zegt 18. Ik loop achter hem aan naar een boom. Met een diepe zucht laat ik me op de grond vallen. Ik merk dat ik nog steeds alleen maar mijn ondergoed draag maar ik ben niet in de bui om kleren aan te trekken. 'Ik hoop echt dat we hier snel weg kunnen,'

[Ik ben moe en zit op de iPad dus ik type niet meer alles wat anderen zeggen xd]

Boy 18

'Ik denk dat iedereen die hier opgesloten zit dat wil,' antwoord ik terwijl ik weer een beetje naar de schaduw van de boom staar. Misschien zou er zo nog wat mee gebeuren.

I only miss you when I'm breathing

[haha okee :P]
    Girl 002
    'Ik denk dat iedereen die hier opgesloten zit dat wil,' antwoord hij terwijl hij naar de schaduw van de boom staat. 'Als er nu opeens iemand aan zou komen lopen met een boek, iPod of voetbal, of ook maar iets tegen de verveling dan zou ik die persoon zoenen. Man of vrouw,'

Boy 18

Ik grinnik even, 'Damn, waarom hebben die mensen die me hebben gedumumpt me niet zoiets meegegeven. Daar zou ik veel meer aan hebben dan aan dat kleffe eten.' zeg ik met een klein grijnsje op mijn gezicht. Hopelijk vatte ze het niet te letterlijk op, want het was maar bedoeld als grap.

[Raad is welk liedje er nu weer inmiddels twee keer op is geweest]

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

Girl 002
    'Damn, waarom hebben die mensen die me hebben gedumpt me niet zoiets meegegeven. Daar zou ik veel meer aan hebben dan aan dat kleffe eten.' zegt hij met een kleine grijns. Ik lach even en geef hem een por, 'Gek die je bent,'

Boy 18

Gelukkig ze vatte het niet te serieus op, ik por haar even terug. 'Jij zei dat wij jongens toch onder andere alleen aan sex dachten?' zeg ik em steek mijn tong iets uit.

Girl 002
    'Jij zei dat wij jongens toch onder andere alleen aan sex dachten?' zegt 18 waarna hij zijn tong iets uitsteekt. Ik grinnik even, 'klopt, hoezo was je van plan het toe te geven?'

[sorry als ik laat reageer, ben tegelijkertijd Gossip Girl aan het kijken a.]

[Ik speel ondertussen wel tiny wings xd]

Boy 18

Ik schud snel mijn hoofd, 'Nee natuurlijk niet, maar je hoeft me niet gek te vinden als ik enig sinds aan liedde denk.' grinnik ik, 'Oh ja, je hoeft dan ook niet te porren.'

[En het liedje is er weer o-O -Trouwens ik lees alles gewoon mee XD-]

[Ik luister slamfm, veel beter xd ]

Girl 002
    'Nee natuurlijk niet, maar je hoeft me niet gek te vinden als ik enig sinds aan liefde denk.' grinnikt hij, 'Oh ja, je hoeft dan ook niet te porren.' Ik trek een zogenaamd sip gezicht. 'Maar porren is leuk!'

Boy 18

'Ja, dat weet ik. Maar dat hoef je niet te doen,' antwoord ik met een grijns en steek weer mijn tong iets uit.