• Story.
    Coöperation X is een ondergrondse, criminele organisatie in Amerika die rijk probeert te worden door wapenhandel. Ze plukken jongeren van de straat, brengen ze naar een inrichting, plaatsen een microchip onder hun huid achter hun oor en manipuleren zo hun brein. Vervolgens laten ze hen allerlei geheime opdrachten uitvoeren zoals inbreken op de computer van de president, waardoor oorlog en verderf in de wereld blijven. Iedereen krijgt een codenaam: Boy of Girl met een nummer. Op het moment dat de chip zijn werk doet, vergeten de jongeren hun eigen naam.

Intention.
    De andere jongeren bij Coöperation X redden, voordat ze door de politie opgepakt worden en voor altijd in de cel verdwijnen.

Information.
    Je personage heeft één speciale gave, waar de mensen zijn achter gekomen en daarom ben je weggestuurd en op een kale vlakte achtergelaten. Ze vonden je niet menselijk en waren bang dat je een gevaar voor de organisatie kon worden.

Persons
    Girls
    001 
    002 (Esti Nicole Lovey - LovingStyles)
    003 (Liv Sheeran - Edinburgh - Hypnotiseren)
    004 (Juliétta Stone - x Desire - Kan met geesten praten)
    005 (Evy Selene Mcgomery - Sweetest - Visioenen door aanraking)
    006 (Jade Sky Bright - HurtedHeart - Energie manipuleren)
    007 (Yasmin Lexi Carter - LovingStyles)
    008 (Nadia Lockwood - Midna - Water en bloed besturen)
    009 (Chiya Amorina Hoshi - Randomness - Humeur manipuleren)
    010 
    011 (Flame Mount - ForeverZaynx - Onzichtbaarheid)
    012

Boys:
    013 (Willem Tedde Rolfe - IHEARTNIALLx - Bovenmenselijke lichamelijke krachten)
    014
    015 (Björn Levi Muse - ForeverZaynx - Wind besturen)
    016 (Jayden Jason Bright - HurtedHeart - Pijn manipuleren)
    017 (Alive - Diapal - Beheerst vuur)
    018 (Ivar Chesule - Spyclon - Duisternis creëren/manipuleren)
    019 (Max Evans - SUMMERx - Elektriciteit sturen)
    020 (Liam Oliver Sanz - Properius - Metaal en ijzer besturen)
    021 (James William Jackson - CarrotNiall - Details van verleden en toekomst zien)
    022 (Aaron Lawson - SUMMERx - Wolven oproepen)
    023 (Dean Robinson Homers - GoedeleLover - Waanbeelden oproepen)
    024

The begin.
    Je personage komt bij je positieve op en kale vlakte. Je weet niet meer wie je bent en waar je vandaan komt. Het enigste wat naast je ligt is een rugzak met overlevingsspullen. Je draagt een spijkerbroek, een wit t-shirt en in je kleding zijn merkjes genaaid met je nummer. De eerste dagen moet je zien te overleven en langzaam merk je dat je hele speciale gaven hebt.
    Let op: Je mag niet direct allemaal bij elkaar komen.

Map.

Ware grootte.

Regels.
    - Seksuele teksten mogen.
    - Maximaal twee personage's per account.

©IHEARTNIALLX

[ bericht aangepast op 28 feb 2012 - 15:51 ]

To the stars who listen — and the dreams that are answered

['k Ben moe & ga naar bed. Doegh !]

[En het liedje Alone Again is WEER op de radio van hyves.. -te lui om zelf muziek op te zoeken en aan te doen-]

Girl 008

'Nee, daar heb ik geen behoefte aan. En al had ik dat wel, dan had ik toen wel iets anders aan mijn hoofd. Maar goed, laat ook maar. Zullen we gaan eten?' vroeg hij. Ik haalde mijn schouders op. 'Ik heb niet zo heel veel zin in vlees. Misschien dat ik straks ga kijken of hier ergens vruchten zijn of fruit,' zei ik.

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

[Ik luister soms ook naar die Hyves radio. (A)]

Boy 017

Ze haalt haar schouders op. 'Ik heb niet zo heel veel zin in vlees,' laat ze me vervolgens weten. 'Misschien dat ik straks ga kijken of hier ergens vruchten zijn... of fruit.'
    Dat lijkt me eerlijk gezegd nogal sterk, maar ik besluit haar hoop niet te verpesten en knik alleen maar. Dan kijk ik afwachtend naar 2 en 18, die nog steeds een eindje verderop aan het wandelen zijn. Zou 2 niet meer terug willen komen?

[ bericht aangepast op 27 feb 2012 - 22:19 ]

Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

[@midna Dat liedjee is leeuk (:]
    Girl 002
    'Snap ik, en je wil vast nog niet meteen terug naar de anderen?' zegt 18. 'Nee, niet echt. Ik heb gewoon even rust nodig,'mompel ik, 'maar jij mag wel blijven hoor,' zeg ik er snel achteraan.

[Haha geloof me na duizend keer gehoord te hebben op 1 dag word hij irritant XD en ik ken nog steeds het liedje niet uit me hoofd vet vaag xd Geen pakkend liedje..]

Girl 008

We zwegen. 2 en 18 waren nog steeds aan het praten. 'Zullen ze nog terug komen denk je?' vroeg ik aan hem. Ik keek hem aan. 'Ga je anders straks mee zoeken?' vroeg ik er nog achter aan.

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

Boy 017

'Zullen ze nog terug komen, denk je?' vraagt 8 aan me.
    '2... ik weet het niet zeker, ik denk dat ze uit mijn buurt wilt blijven,' zeg ik terwijl ik mijn teleurstelling probeer te verbergen. 'En 18 kan wel terugkomen, maar ik denk dat hij bij 2 blijft.' Ik slik.
    'Ga je anders mee zoeken?' vraagt 8 vervolgens.
    'Ja, is goed,' stem ik in terwijl ik me naar haar toe draai.

Girl 008

'2... ik weet het niet zeker, ik denk dat ze uit mijn buurt wilt blijven,' begon hij. Ik kon de teleurstelling horen. 'En 18 kan wel terugkomen, maar ik denk dat hij bij 2 blijft,' zei hij erna en slikte. Ik knikte naar hem. 'Ja, is goed,' antwoordde hij nog op mijn vraag en hij draaide zich naar me toe. Ik deed eventjes mijn arm om hem heen. 'Het komt goed,' zei ik met een glimlach. Ik liep naar me tas toe en pakte mijn pijl eruit. Ook pakte ik een flesje. 'Misschien dat hij eindelijk van pas kom,' zei ik met een lachje en keek naar me pijl.

Boy 017

Plotseling slaat ze haar arm over mijn schouders heen. 'Het komt goed,' zegt ze met een geruststellende glimlach. Het voelt prettig aan, iemand die me steunt. Dan laat ze me los en buigt zich naar haar tas toe, waar ze een flesje en een pijl uitpakt. 'Misschien dat hij eindelijk van pas komt,' zegt ze dan lachend, doelend op de pijl.
    Ik grinnik, werp nog een blik op 18 en 2 en loop dan naar haar toe.

Boy 18

'Nee, niet echt. Ik heb gewoon even rust nodig,'mompelt 2, 'maar jij mag wel blijven hoor,' zegt ze er nog achteraan. 'Ik blijf wel,' glimlach ik, 'Zelfs met plezier,' voeg ik er aan toe.

I only miss you when I'm breathing

Girl 008

Ik keek nog even na 18 en 2. 'Wij zijn op jacht,' roep ik lachend en ik keek naar 17. 'Ik schat de kans alleen niet hoog dat we wat vinden,' zei ik en ik nam een slok van me water.

Girl 002
    'Ik blijf wel,' glimlacht 18, 'Zelfs met plezier'. Ik glimlach even naar hem, 'zullen we dan wel in de schaduw gaan zitten? Ten minste voor zover dat kan dan,'

Boy 017

'Wij zijn op jacht,' roept 8 lachend naar 2 en 18. 'Ik schat de kans alleen niet hoog dat we wat vinden,' zegt ze dan weer tegen mij. Ik knik en loop verder het bos in met haar.
    'Heb je weer 'n droge mond?' wil ik weten als ik zie dat ze weer zit te zuipen.

Girl 008

We liepen richting het bos. 'Heb je weer 'n droge mond?' vroeg hij. Ik hield een vinger voor me mond. 'Shtt, anders jaag je het fruit weg,' zei ik lachend en ik keek hem aan. Ik knikte. 'Ja, hij was droog,' biechtte ik zachtjes op.

Boy 18

Ik hoor vaag dat 8 iets roept maar wat weet ik niet precies, 'Ja, laten we gaan zitten in de schaduw,' antwoord ik en loop haar voor naar een schaduw plekje onder een boom.

I only miss you when I'm breathing

Boy 017

'Shtt, anders jaag je het fruit weg.' Ik schiet in de lach. 'Ja, hij was droog,' biecht ze dan op.
    'Oké. Maar ik denk eerlijk gezegd niet dat er hier fruit hangt.'

[Ik moet gaan, ben er morgen(ochtend) weer.]