• Story.
    Coöperation X is een ondergrondse, criminele organisatie in Amerika die rijk probeert te worden door wapenhandel. Ze plukken jongeren van de straat, brengen ze naar een inrichting, plaatsen een microchip onder hun huid achter hun oor en manipuleren zo hun brein. Vervolgens laten ze hen allerlei geheime opdrachten uitvoeren zoals inbreken op de computer van de president, waardoor oorlog en verderf in de wereld blijven. Iedereen krijgt een codenaam: Boy of Girl met een nummer. Op het moment dat de chip zijn werk doet, vergeten de jongeren hun eigen naam.

    Intention.
    De andere jongeren bij Coöperation X redden, voordat ze door de politie opgepakt worden en voor altijd in de cel verdwijnen.

    Information.
    Je personage heeft één speciale gave, waar de mensen zijn achter gekomen en daarom ben je weggestuurd en op een kale vlakte achtergelaten. Ze vonden je niet menselijk en waren bang dat je een gevaar voor de organisatie kon worden.

    Persons
    Girls
    001 
    002 (Esti Nicole Lovey - LovingStyles)
    003 (Liv Sheeran - Edinburgh - Hypnotiseren)
    004 (Juliétta Stone - x Desire - Kan met geesten praten)
    005 (Evy Selene Mcgomery - Sweetest - Visioenen door aanraking)
    006 (Jade Sky Bright - HurtedHeart - Energie manipuleren)
    007 (Yasmin Lexi Carter - LovingStyles)
    008 (Nadia Lockwood - Midna - Water en bloed besturen)
    009 (Chiya Amorina Hoshi - Randomness - Humeur manipuleren)
    010 
    011 (Flame Mount - ForeverZaynx - Onzichtbaarheid)
    012

    Boys:
    013 (Willem Tedde Rolfe - IHEARTNIALLx - Bovenmenselijke lichamelijke krachten)
    014
    015 (Björn Levi Muse - ForeverZaynx - Wind besturen)
    016 (Jayden Jason Bright - HurtedHeart - Pijn manipuleren)
    017 (Alive - Diapal - Beheerst vuur)
    018 (Ivar Chesule - Spyclon - Duisternis creëren/manipuleren)
    019 (Max Evans - SUMMERx - Elektriciteit sturen)
    020 (Liam Oliver Sanz - Properius - Metaal en ijzer besturen)
    021 (James William Jackson - CarrotNiall - Details van verleden en toekomst zien)
    022 (Aaron Lawson - SUMMERx - Wolven oproepen)
    023 (Dean Robinson Homers - GoedeleLover - Waanbeelden oproepen)
    024

    The begin.
    Je personage komt bij je positieve op en kale vlakte. Je weet niet meer wie je bent en waar je vandaan komt. Het enigste wat naast je ligt is een rugzak met overlevingsspullen. Je draagt een spijkerbroek, een wit t-shirt en in je kleding zijn merkjes genaaid met je nummer. De eerste dagen moet je zien te overleven en langzaam merk je dat je hele speciale gaven hebt.
    Let op: Je mag niet direct allemaal bij elkaar komen.


    Map.



    Ware grootte.

    Regels.
    - Seksuele teksten mogen.
    - Maximaal twee personage's per account.

    ©IHEARTNIALLX

    [ bericht aangepast op 28 feb 2012 - 15:51 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Girl 002
    'Ja, dat weet ik. Maar dat hoef je niet te doen,' grijnst hij waarna hij zijn tong weer een beetje uitsteekt. 'Kietelen dan?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Boy 18

    Mijn ogen, nja eigenlijk mijn pupillen, worden groot als ze het woord 'kietelen' uitspreekt. Dat was iets wat ik me maar al te goed herinnerde, 'Nee alsjeblieft, dat niet?' smeek ik met een pruil lip.


    I only miss you when I'm breathing

    Girl 002
    'Nee alsjeblieft, dat niet?' smeekt hij met een pruil lip. 'Te laat,' zeg ik nonchalant waarna ik hem op zijn buik begin te kietelen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Boy 18

    Als haar handen mijn buik ook maar net beginnen te kietelen komt er een hoge korte gil uit mijn mond, het klonk bijna lasof ik een meisje was. 'Oh oeps,' mompel ik voor ik weer moet lschen om haar handen die snel over mijn buik bewegen.


    I only miss you when I'm breathing

    Girl 002
    Ik grinnik even als er een hoge korte gil uit zijn mond komt. 'Oh oeps,' mompelt hij waarna hij weer moet lachen. 'Weet je zeker dat je een jongen bent?' vraag ik plagerig.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Boy 18

    Ik kijk haar even zuur aan en knik, 'Anders zag je hier toch wel iets,' grinnik ik en kijk naar mijn nog steeds blote borstkas. 'Of kijk ik heel verkeerd?'


    I only miss you when I'm breathing

    Girl 002
    'Anders zag je hier toch wel iets,' grinnikt hij en hij kijkt naar zijn blote borstkas, 'of kijk ik heel verkeerd?' 'Hmmm,' zeg ik terwijl ik even stop met kietel en mijn handen over zijn borstkas laat glijden, 'misschien heb je wel gewoon héle kleine,' grinnik ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Boy 18

    Ik grinnik even en kijk 2 in haar ogen, 'Ik heb altijd nog een bewijs, maar dat ga ik niet laten zien.' zeg ik als antwoord.


    I only miss you when I'm breathing

    Girl 002
    18 grinnikt even en kijkt in mijn ogen, 'Ik heb altijd nog een bewijs, maar dat ga ik niet laten zien.' Ik grinnik even, 'liefje, dat hoef ik ook niet te zien,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Boy 18

    Ik zucht even overdreven opgelucht, 'Trouwens, zo mag je me ook wel noemen in de plaats van 18.' zeg ik met omhoog gekrulde monhoeken.


    I only miss you when I'm breathing

    Girl 002
    Hij zucht overdreven opgelucht. 'Trouwens, zo mag je me ook wel noemen in de plaats van 18.' zegt hij met omhoog gekrulde mondhoeken. Ik grijns eventjes, 'Hmmm misschien. Wat heb je dan liever, liefje of schatje of misschien honnepon? Tijger kan ook nog,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Boy 18

    'Nou in ieder geval niet honnepon, dat doet me denken aan een tampon.' zeg ik. 'En tijger is ook weer zo cliché,' voeg ik er nog aan toe.


    I only miss you when I'm breathing

    Girl 002
    'Nou in ieder geval niet honnepon, dat doet me denken aan een tampon. En tijger is ook weer zo cliché,' zegt hij. 'Okee, liefje of schatje?' grinnik ik terwijl ik hem weer een beetje begin te kietelen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Hmm, ik ga maar eens, tot vandaag]

    Boy 18

    'Hmm, kies jij maar. Wat je het leukst vind,' zeg ik met een kleine grijns die snel over gaat op een echte lach als 2 me weer begint te kietelen.


    I only miss you when I'm breathing

    [ik ga ook zo a.]
    Girl 002
    'Hmm, kies jij maar. Wat je het leukst vind,' zegt hij met een kleine grijns die overgaat in een lach. 'Okee, dan wordt het liefje,' grinnik ik terwijl ik mijn vingers nog sneller zijn buik laat kietelen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered