• Oe la la, er zullen wel wat zware gesprekken komen bij de Spelers van het Nederlands Elftal. In de discotheek zijn een aantal foto's gemaakt waar 0.a Dirk Kuyt en Johny Heittinga die al een ring om hun vinger hebben , maar niet van de dames kunnen afblijven
    http://esportes.terra.com.br/futebol/fotos/0,,OI157226-EI1832,00-Apos+amistosos+holandeses+curtem+noite+no+Rio+de+Janeiro.html


    MEXICO-STAD - Vijf Mexicaanse spelers zijn bij een dopingcontrole voorafgaand aan het toernooi om de Gold Cup in de Verenigde Staten betrapt op het gebruik van clenbuterol. Onder hen is PSV-verdediger Francisco Rodriguez, de enige 'buitenlander'.

    De andere positief bevonden spelers zijn Antonio Naelson Sinha, Edgar Dueñas (beiden Toluca), Christian Bermudez (Atlante) en doelman Guillermo Ochoa (America), die in de Mexicaanse competitie uitkomen.

    De secretaris van de nationale voetbalbond Decio de Maria Serrano heeft dat donderdag bekendgemaakt. Hij zei dat 14 spelers op 21 mei een dopingtest hebben ondergaan.

    Bron: Nu.nl

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Firm believer of all that is magic

    Die Luuk de Jong is ook niet lelijk(wbw)

    Maar het zijn hele charmante foto's(joehoe)


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Wtf guys, die wijven zijn lelijk? (zoals zij):


    Ze hebben bijna allemaal thuis een veel mooiere vrouw en vrijwel allemaal een stel kinderen zitten. Maar hé, men will be men. =]

    edit Deze vind ik dan weer wél geniaal x'D:

    [ bericht aangepast op 10 juni 2011 - 23:15 ]


    ars moriendi

    Zo schokkend vind ik die foto's van het Nederlands elftal echt niet hoor :') Ze gaan gewoon lekker uit en daar hoort dansen met de vrouwen ook bij. En ja, ze zijn getrouwd, maar het is alleen flirten dudies. Tenminste, wat hier weer is gegeven :3


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Veritas schreef:
    Die Luuk de Jong is ook niet lelijk(wbw)

    Maar het zijn hele charmante foto's(joehoe)

    Luuk is van mij, af!

    OT: Ik zag het gister op tv, naja, het zijn ook maar mannen.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    jonge, mogen die ook een keer los gaan, maar gregory is onschuldig (aaa)
    zie die foto, is ie gwn kei chill in zn pakkie <3


    Everything you want comes after you stop looking for it

    Anfield schreef:
    edit Deze vind ik dan weer wél geniaal x'D:


    Ik moest gewoon huilen van het lachen, geweldig die foto_O_


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Hobbelpaard schreef:
    Zo schokkend vind ik die foto's van het Nederlands elftal echt niet hoor :') Ze gaan gewoon lekker uit en daar hoort dansen met de vrouwen ook bij. En ja, ze zijn getrouwd, maar het is alleen flirten dudies. Tenminste, wat hier weer is gegeven :3


    Kill them with kindness.

    Laat ze toch lekker.

    Ik vind dat iedereen zich niet zo moet aanstellen. Op alle foto's is duidelijk dat er niet echt diep wordt ingegaan op die vreemde mevrouwtjes en degene die met mannen praten, nouja, ik ga ervan uit dat ze geen homo zijn en dat ziet er eigenlijk ook alleen maar vriendschappelijk uit. Mogen die gasten ook niet eens een feestje hebben? o.o

    Trouwens Heitinga en die ander die bekant staat te zoenen, ja, die twee hebben het wel verpest.

    [ bericht aangepast op 10 juni 2011 - 23:10 ]


    It ain't broke, so don't fix it.

    Als ze die foto's al erg vinden moeten ze voor de lol eens naar een schoolfeest bij mij komen,daar danst iedereen zo.
    Dat van die doping is gewoon stom.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    StJimmy schreef:
    Als ze die foto's al erg vinden moeten ze voor de lol eens naar een schoolfeest bij mij komen,daar danst iedereen zo.
    Dat van die doping is gewoon stom.

    Lol, op jou schoolfeest zijn de meesten waarschijnlijk nog niet getrouwd en hebben ze hoogstwaarschijnlijk nog geen kinderen + een voorbeeldfunctie =']


    ars moriendi

    Anfield schreef:
    (...)
    Lol, op jou schoolfeest zijn de meesten waarschijnlijk nog niet getrouwd en hebben ze hoogstwaarschijnlijk nog geen kinderen + een voorbeeldfunctie =']

    Nee dat niet(hoewel bij sommige zou ik niet eens verbaast zijn) maar ik wou alleen aangeven dat dat dansen echt niet zo erg is.
    Ik weet niet of ze getrouwd zijn,als dat zo is is het wel stom. Maar dat dansen op zich niet. Dat is tegenwoordig normaal.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall