• Story.
    Coöperation X is een ondergrondse, criminele organisatie in Amerika die rijk probeert te worden door wapenhandel. Ze plukken jongeren van de straat, brengen ze naar een inrichting, plaatsen een microchip onder hun huid achter hun oor en manipuleren zo hun brein. Vervolgens laten ze hen allerlei geheime opdrachten uitvoeren zoals inbreken op de computer van de president, waardoor oorlog en verderf in de wereld blijven. Iedereen krijgt een codenaam: Boy of Girl met een nummer. Op het moment dat de chip zijn werk doet, vergeten de jongeren hun eigen naam.

    Intention.
    De andere jongeren bij Coöperation X redden, voordat ze door de politie opgepakt worden en voor altijd in de cel verdwijnen.

    Information.
    Je personage heeft één speciale gave, waar de mensen zijn achter gekomen en daarom ben je weggestuurd en op een kale vlakte achtergelaten. Ze vonden je niet menselijk en waren bang dat je een gevaar voor de organisatie kon worden.

    Persons
    Girls
    001 
    002 (Esti Nicole Lovey - LovingStyles)
    003 (Liv Sheeran - Edinburgh - Hypnotiseren)
    004 (Juliétta Stone - x Desire - Kan met geesten praten)
    005 (Evy Selene Mcgomery - Sweetest - Visioenen door aanraking)
    006 (Jade Sky Bright - HurtedHeart - Energie manipuleren)
    007 (Yasmin Lexi Carter - LovingStyles)
    008 (Nadia Lockwood - Midna - Water en bloed besturen)
    009 (Chiya Amorina Hoshi - Randomness - Humeur manipuleren)
    010 
    011 (Flame Mount - ForeverZaynx - Onzichtbaarheid)
    012

    Boys:
    013 (Willem Tedde Rolfe - IHEARTNIALLx - Bovenmenselijke lichamelijke krachten)
    014
    015 (Björn Levi Muse - ForeverZaynx - Wind besturen)
    016 (Jayden Jason Bright - HurtedHeart - Pijn manipuleren)
    017 (Alive - Diapal - Beheerst vuur)
    018 (Ivar Chesule - Spyclon - Duisternis creëren/manipuleren)
    019 (Max Evans - SUMMERx - Elektriciteit sturen)
    020 (Liam Oliver Sanz - Properius - Metaal en ijzer besturen)
    021 (James William Jackson - CarrotNiall - Details van verleden en toekomst zien)
    022 (Aaron Lawson - SUMMERx - Wolven oproepen)
    023 (Dean Robinson Homers - GoedeleLover - Waanbeelden oproepen)
    024

    The begin.
    Je personage komt bij je positieve op en kale vlakte. Je weet niet meer wie je bent en waar je vandaan komt. Het enigste wat naast je ligt is een rugzak met overlevingsspullen. Je draagt een spijkerbroek, een wit t-shirt en in je kleding zijn merkjes genaaid met je nummer. De eerste dagen moet je zien te overleven en langzaam merk je dat je hele speciale gaven hebt.
    Let op: Je mag niet direct allemaal bij elkaar komen.


    Map.



    Ware grootte.

    Regels.
    - Seksuele teksten mogen.
    - Maximaal twee personage's per account.

    ©IHEARTNIALLX

    [ bericht aangepast op 28 feb 2012 - 15:51 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Girl 002
    17 schreeuwt nog nee maar het water golft al over hem heen. Hij valt op de grond en ziet lijkbleek. Snel loop ik naar hem toen en hurk bij hem neer. 'Hoe voel je je?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Boy 017

    8 en 2 komen naar me toe. Hun lippen gaan op en neer, maar ik kan niet goed verstaan wat ze zeggen.
    'Koud...' is het enige wat ik uit kan brengen.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Girl 002
    'Koud...' is het enige wat hij zegt. Ik help hem een beetje overeind en sla mij armen om hem heen in de hoop dat hij weer een beetje warm wordt. 'Het komt wel goed,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Girl 008

    'Koud...' zei hij. Het meisje hielp hem overeind en sloeg haar armen om hem heen. Ze vertelde hem dat het goed kwam. 'Wat kan ik doen?' vroeg ik aan hun beide.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Boy 017

    2 slaat haar armen om me heen. 'Het komt wel goed,' zegt ze geruststellend.
    'Wat kan ik doen?' vraagt 8 terwijl ze ons allebei aankijkt.
    Ik kan op dit moment niet zo goed praten, dus geef ik geen antwoord. Mijn hele lichaam trilt en ik ben een beetje aan het klappertanden.
    'L-l... leg me.. i... in de zon,' stotter ik. Dat is het enige wat ik nu wil. De zon.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Girl 002
    'L-l... leg me.. i... in de zon,' stottert hij. Voorzichtig trek ik hem mee naar de zon. 'Ehm, als je je shirt uit trekt ben je sneller droog...' zeg ik aarzelend.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Girl 008

    'L-l... leg me.. i... in de zon,' zei hij. Het meisje trok hem voorzichtigjes de zon in. 'Ehm, als je je shirt uit trekt ben je sneller droog...' zei ze. De aarzeling. Hulpeloos keek ik ze beide aan. 'Het spijt me,' zei ik zachtjes tegen hem. Ik keek even naar 18, die lag te slapen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Boy 017

    Ze trekt me de schaduw uit. Ik schenk haar een dankbare blik en ga dan voorzichtig liggen.
    'Ehm, als je je shirt uittrekt ben je sneller droog,' zegt 2 aarzelend. Ik knik en probeer mijn kletsnatte shirt uit te trekken, maar dat gaat nogal moeilijk.
    'Het spijt me,' zegt 8 zacht tegen me. Ik knik naar haar, we praten er later nog wel over. Nu eerst opdrogen en warm worden.

    [Ik ga, moet een bordspel gaan spelen. xD Ben er straks nog wel.]

    [ bericht aangepast op 28 feb 2012 - 15:17 ]


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Girl 002
    Hij knikt en probeert zijn shirt uit te trekken maar het lukt niet echt. Ik zorg er even voor dat hij overeind gaat zitten en trek dan zijn shirt uit waarna ik hem weer zachtjes op het zand duwt. 'Gelukkig is het hier snikheet dus als het goed is ben je zo weer opgewarmd'

    [okee is goed a.]

    [ bericht aangepast op 28 feb 2012 - 15:19 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Veel plezier met je bordspel XD]

    Girl 008

    De jongen knikte naar me. Ik wist niet hoe ik dat op moest vatten. Hij had zijn shirt uitgedaan en lag weer in het zand. Ik liet eventjes mijn blik over hem glijden. Na een tijdje hoorde/voelde ik zijn bloed stromen. Heel eventjes keek ik de andere twee aan. Zouden die het ook horen/voelen?


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Boy 18

    Ik kijk even naar naar 17 die helemaal nat in de zon lag, ik draai me maar om en loop een eind van de andere weg naar de waterkant. Ze hadden er toch niet veel aan behalve drukte als ik ging helpen. Ik llat me aan het water vallen en begin iets te water trappelen terwijl ik naar het water staar.


    I only miss you when I'm breathing

    [O23, OO7 en O15 nog steeds bij het water?


    "Ignite, my love. Ignite."

    GoedeleLover schreef:
    [O23, OO7 en O15 nog steeds bij het water?


    [yup a.]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    nieuwe topic


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Boy O23
    Ik zuchtte. 'En we kunnen niet van deze vlakte af?' Het klonk zo simpel. Rond lopen en uiteindelijk zou deze vlakte toch ergens op houden? Ik begon een beetje aan mijn witte shirt te frunniken.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    "Ignite, my love. Ignite."