• De titel zegt denk ik genoeg ^^

    Ik zie mezelf over twintig jaar als afgestudeerd en wel, mèt baan (hopen dat dit bij de politie is (cop)), twee à drie schatten van kinderen en een lieve man/vriend.
    I know, het is een le standaard, maar toch ;]

    Btw: We weten dat we allemaal over twintig jaar aan de voeten liggen van de meest geweldige vrouwelijke dictator (ik noem geen namen), don't worry (cat)


    Deep inside, I've never felt alive

    Volgens een Facebook app zit ik over 20 jaar vast in de gevangenis XD
    maar ik zie mezelf over 20 jaar als succesvol fysiotherapeute/ psygologe of actrise XD
    Ik weet het, nogal uiteenlopende keuze XD
    En een super leuke vriend natuurlijk en misschien in verwachting van een kindje als ik dat geluk mag hebben.


    Hell is what you make it.

    Dan ben ik getrouwd met Niall en eet ik iedere dag chocola in Narnia.

    Yeah, laat maar ^^ Nah, dan heb ik een man, een tweeling die Lizzy en Phoebe heten, verder ben ik psycholoog en in mijn vrije tijd schrijver en woon ik ergens waar er Engels wordt gesproken en waar bergen zijn.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Over twintig jaar zit ik hopelijk niet vast in zo'n cliché sleur van werk, huishouden, relatie, gezin en allerlei sociale verwachtingen.


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Over een twintig jaar ben ik getrouwd met een goed verdienende maar vooral lieve en knappe man en we wonen in een mooi huis met twee kinderen, een zoontje en een dochter waarvan de namen er nog niet echt toe doen. Het liefst woon ik ergens buiten Nederland, misschien Engeland of in het mooie Frankrijk oid. Oh en natuurlijk verdien ik zelf goed, alleen weet ik nog niet waarmee. (:


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Als 34.
    ;p Nee ik heb wel een idee, maar ik zie wel hoe mijn leven loopt.


    You've cat to be kitten me right meow.

    Dan ben ik fucking 37. Dan hoop ik dat ik kinderen mag hebben en een leuke baan en een leuke man :3 En nog wel een beetje reizen af en toe.


    SLOAN.

    over 20 jaar hoop ik dat ik mijn eigen kledingzaakje heb, een leuke vriend/man en 2 kinderen. ik wil in ieder geval niet een kantoorbaan waar je elke dag hetzelfde doet.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    over 20 jaar hoop ik dat ik ben afgestudeerd als kinderarts, dan heb ik een leuke baan en misschien zelfs wel een vriend en ben in Afrika geweest voor artsen zonder grenzen en woon ik nu in Zwisterland waar ik in mijn vrije tijd boeken schrijf


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Dan ben ik al 37! Dan hoop ik twee kinderen te hebben, een meisje en een jongen en getrouwd te zijn. En dan ben ik een goed-verdienende psychologe die veel plezier heeft in haar werk, en misschien een eigen praktijk heeft. En ik reis veel en eet veel sushi.

    Dat lijkt me wel wat. (:

    Over 20 jaar zie ik mezelf als een slimmer iemand.. Aangezien ik net met me muis over et klokje ging terwijl in me hoofd zat te denken hoe oud ik dan zou wezen... Echt. alsof dat ding me zou gaan helpen XD
    Mja dan ben ik 37 wat ik oud vind klinken D: en ik daar nog niet aan wil denken ;D


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Dan ben ik 35. Ik zie mezelf dan voor me met een gezinnetje en een leuke baan. Man, kind(eren), gelukkig leven.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Rond die tijd hoop ik te zijn verhuisd naar Canada en hier een mooie carrière hebben opgebouwd. En natuurlijk niet zonder een prachtig gezin met twee kinderen en een kat.


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Over twintig jaar ben ik personal trainster of journaliste. Het liefste ben ik dan minimaal een keer olympisch kampioen geweest en kan ik vloeiend Japans spreken.
    Ik heb een lieve vriend of man.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik zou niet weten met welke baan ik me zie, maar als ik dus 35 ben, dan zie ik mezelf met tot dan 2 kinderen. Eentje van zes, eentje van drie. Met een hele lieve man. Mijn derde komt dan waarschijnlijk er bijna aan. :Y)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik zie mezelf over 20 jaar de wereld rond reizen om een vrouwelijke wannabe-dictator in haar voorhoofd te prikken en te irriteren :Y)

    Met mijn leger hamsters en ponies natuurlijk!


    quidquid excusatio prandium pro