• Story.
    Coöperation X is een ondergrondse, criminele organisatie in Amerika die rijk probeert te worden door wapenhandel. Ze plukken jongeren van de straat, brengen ze naar een inrichting, plaatsen een microchip onder hun huid achter hun oor en manipuleren zo hun brein. Vervolgens laten ze hen allerlei geheime opdrachten uitvoeren zoals inbreken op de computer van de president, waardoor oorlog en verderf in de wereld blijven. Iedereen krijgt een codenaam: Boy of Girl met een nummer. Op het moment dat de chip zijn werk doet, vergeten de jongeren hun eigen naam.

Intention.
    De andere jongeren bij Coöperation X redden, voordat ze door de politie opgepakt worden en voor altijd in de cel verdwijnen.

Information.
    Je personage heeft één speciale gave, waar de mensen zijn achter gekomen en daarom ben je weggestuurd en op een kale vlakte achtergelaten. Ze vonden je niet menselijk en waren bang dat je een gevaar voor de organisatie kon worden.

Persons
    Girls
    001 
    002 (Esti Nicole Lovey - LovingStyles)
    003 (Liv Sheeran - Edinburgh - Hypnotiseren)
    004 (Juliétta Stone - x Desire - Kan met geesten praten)
    005 (Evy Selene Mcgomery - Sweetest - Visioenen door aanraking)
    006 (Jade Sky Bright - HurtedHeart - Energie manipuleren)
    007 (Yasmin Lexi Carter - LovingStyles)
    008 (Nadia Lockwood - Midna - Water en bloed besturen)
    009 (Chiya Amorina Hoshi - Randomness - Humeur manipuleren)
    010 
    011 (Flame Mount - ForeverZaynx - Onzichtbaarheid)
    012

Boys:
    013 (Willem Tedde Rolfe - IHEARTNIALLx - Bovenmenselijke lichamelijke krachten)
    014
    015 (Björn Levi Muse - ForeverZaynx - Wind besturen)
    016 (Jayden Jason Bright - HurtedHeart - Pijn manipuleren)
    017 (Alive - Diapal - Beheerst vuur)
    018 (Ivar Chesule - Spyclon - Duisternis creëren/manipuleren)
    019 (Max Evans - SUMMERx - Elektriciteit sturen)
    020 (Liam Oliver Sanz - Properius - Metaal en ijzer besturen)
    021 (James William Jackson - CarrotNiall - Details van verleden en toekomst zien)
    022 (Aaron Lawson - SUMMERx - Wolven oproepen)
    023 (Dean Robinson Homers - GoedeleLover - Waanbeelden oproepen)
    024

The begin.
    Je personage komt bij je positieve op en kale vlakte. Je weet niet meer wie je bent en waar je vandaan komt. Het enigste wat naast je ligt is een rugzak met overlevingsspullen. Je draagt een spijkerbroek, een wit t-shirt en in je kleding zijn merkjes genaaid met je nummer. De eerste dagen moet je zien te overleven en langzaam merk je dat je hele speciale gaven hebt.
    Let op: Je mag niet direct allemaal bij elkaar komen.

Map.

Ware grootte.

Regels.
    - Seksuele teksten mogen.
    - Maximaal twee personage's per account.

©IHEARTNIALLX

[ bericht aangepast op 28 feb 2012 - 15:51 ]

To the stars who listen — and the dreams that are answered

[Ik laat her wel even bij het water.. XD dan kan ik zo beneden oppassen xd]

Girl 008

Helaas kreeg ik al gauw weer een droge mond. Met me twee flesjes liep ik richting het water. Ik negeerde de rest en ging aan de rand zitten. De vissen waren er nog. Ik vulde me flesje en er gebeurde hetzelfde als net. Ik zuchtte eventjes. Ik legde de flesjes naast me en ging in een kleermakerszit zitten. Ik keek naar de vissen en het water. 'Is het gek dat ik hun bloed voel/hoor stromen?' mompelde ik.

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

Girl 002
    'Dankje,' zeg ik tegen 17 als hij me het mesje geeft waarna ik even naar hem glimlach. 'Sorry dat ik zo schreeuwde. Ik hou niet echt van dode dieren,' zeg ik, 'vooral niet als ze zo stinken als die vis,' lach ik er zachtjes achteraan.

Boy 017

8 gaat aan de waterkant zitten en het water loopt weer in straaltjes de flesjes in. 'Is het gek dat ik hun bloed voel en hoor stromen?' mompelt ze dan. Ik weet niet of ze het tegen haarzelf heeft of tegen ons, dus geef ik maar geen antwoord.
    'Dankje.' 2 pakt het mesje met een glimlach aan. 'Sorry dat ik zo schreeuwde. Ik hou niet echt van dode dieren. Vooral niet als ze zo stinken als die vis.' Ze lacht zacht.
    Ik grijns naar haar. 'Dat snap ik wel, is ook niet echt mijn favoriet.'

Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

[Ik ga even hond uitlaten, ben zo terug.]

Girl 002
    17 grijnst, 'Dat snap ik wel, is ook niet echt mijn favoriet.' Ik lach weer eventjes, 'ik hoop echt dat er hier op een wonderbaarlijke wijze een boom verschijnt met eetbaar eten er aan,' grinnik ik. Dan pak ik mijn broek en begin die in te korten. Af en toe kijk ik even op om naar 17 te glimlachen.

Boy 017

Ze lacht even. 'Ik hoop echt dat er hier op een wonderbaarlijke wijze een boom verschijnt met eten eraan,' zegt ze dan grinnikend.
    'Misschien is dat jouw "gave" wel?' grap ik. Ze begint haar broek in te korten en kijkt me soms even aan om te glimlachen. Ik trek mijn knieën op en verveel me een beetje. Dan bedenk ik dat ik misschien wat kan doen met dat vuur en wijs heel voorzichtig, echt héél voorzichtig naar de grond met mijn vinger.
    Dikke, grote vlammen spuwen uit mijn vinger en omhullen mijn benen. Verbijsterd kijk ik toe en probeer ik het te laten stoppen, maar het lukt niet. Omdat ik niet wil dat het 2 raakt, kruip ik van haar weg.

Girl 002
    Ik kijk verschrikt op als ik ineens vlammen zie. De vlammen omhullen 17 zijn benen. Ik kijk hem bezorgd aan. 'Ehm, kan ik iets doen?' vraag ik terwijl ik zit te overwegen om hem in de rivier te gooien.

Boy 017

'Ehm, kan ik iets doen?' vraagt 2 bezorgd.
    Ik schud mijn hoofd. 'Nee, ik heb alles onder controle!' Ik probeer zelfverzekerd te klinken, maar het komt er nogal wanhopig uit.
    Ik begin wild met mijn benen te schudden, in de hoop dat de vlammen doven, maar ze worden alleen maar groter.

Girl 008

'Nee, ik heb alles onder controle!' hoorde ik opeens. Ik keek achter me en grote steekvlammen zag ik bij 17. 'Dat noem je onder controle? Kom hier!' riep ik naar hem.

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

Girl 002
    'Nee, ik heb alles onder controle!' zegt hij maar het klinkt wanhopig. Hij schudt met zijn been maar de vlammen worden alleen maar groter. Ik kan niet bij hem komen zonder zelf iets te verbranden dus ik kan hem niet het water in krijgen. 'Rol door het zand!' roep ik dan, 'dat werkt meestal ook,'

Boy 017

'Dat noem je onder controle?' hoor ik achter me. 'Kom hier!'
    8 wenkt me. Aarzelend kom ik dichterbij, maar ik houd toch een beetje afstand, want ik wil niet dat de vlammen haar raken. Wat kan zij hier nou tegen doen? Vroeg of laat verdwijnt het vuur toch wel.
    'Rol door het zand!' hoor ik 2 roepen. 'Dat helpt meestal ook!'
    Ik probeer dat, maar het heeft geen zin. 'De vlammen zijn te sterk! Ze komen... uit mij,' roep ik terug.

[ bericht aangepast op 28 feb 2012 - 14:51 ]

Boy 18

Ik lig al weer rustig te slapen kn het zand, tot ik gegil hoor en omhoog schiet. 17 zijn benen zijn helemaal in vuur gehuld, ik hoor 2 iets zeggen over zand en 8 iets over dat hij bij haar moet komen. Wat ze precies zeiden hoor ik niet, daar was ik nog te slaperig voor.

I only miss you when I'm breathing

Girl 008

Aarzelend kwam hij dichterbij. Hij nam nog wel wat afstand. Ik deed mijn handen in het water en maakte een kommetje. Ik gooide het tegen hem aan. Wat ik dacht een klein beetje te zijn, bleek een hele golf te wezen.

Boy 017

Eén seconde te laat besef ik wat 8 gaat doen.
    'Nee!' schreeuw ik nog, maar ik word al overspoeld door een paar meter hoge golf van water. Ik word tegen de grond aan gedrukt, en voel me alsof ik in mijn nakie over de noordpool loop.
    Bibberend en lijkbleek blijf ik in het overgebleven plasje water liggen. Ja, het vuur van mijn benen was gedoofd. Maar mijn hele lichaam van binnen ook zowat.

[ bericht aangepast op 28 feb 2012 - 14:58 ]

Girl 008

'Nee!' schreeuwde hij nog. Te laat besefte ik dat het te veel was. De jongen werd tegen de vlakte aan geduwd. Bibberend lag hij op de grond. Geschrokken krabbelde ik naar hem toe. Hij was gedoofd, maar tegen welke prijs? 'Oh god het spijt me!' zei ik tegen hem. 'Ik wist niet dat dit gebeurde,' zei ik zachtjes erachter aan.