• Story.
    Coöperation X is een ondergrondse, criminele organisatie in Amerika die rijk probeert te worden door wapenhandel. Ze plukken jongeren van de straat, brengen ze naar een inrichting, plaatsen een microchip onder hun huid achter hun oor en manipuleren zo hun brein. Vervolgens laten ze hen allerlei geheime opdrachten uitvoeren zoals inbreken op de computer van de president, waardoor oorlog en verderf in de wereld blijven. Iedereen krijgt een codenaam: Boy of Girl met een nummer. Op het moment dat de chip zijn werk doet, vergeten de jongeren hun eigen naam.

Intention.
    De andere jongeren bij Coöperation X redden, voordat ze door de politie opgepakt worden en voor altijd in de cel verdwijnen.

Information.
    Je personage heeft één speciale gave, waar de mensen zijn achter gekomen en daarom ben je weggestuurd en op een kale vlakte achtergelaten. Ze vonden je niet menselijk en waren bang dat je een gevaar voor de organisatie kon worden.

Persons
    Girls
    001 
    002 (Esti Nicole Lovey - LovingStyles)
    003 (Liv Sheeran - Edinburgh - Hypnotiseren)
    004 (Juliétta Stone - x Desire - Kan met geesten praten)
    005 (Evy Selene Mcgomery - Sweetest - Visioenen door aanraking)
    006 (Jade Sky Bright - HurtedHeart - Energie manipuleren)
    007 (Yasmin Lexi Carter - LovingStyles)
    008 (Nadia Lockwood - Midna - Water en bloed besturen)
    009 (Chiya Amorina Hoshi - Randomness - Humeur manipuleren)
    010 
    011 (Flame Mount - ForeverZaynx - Onzichtbaarheid)
    012

Boys:
    013 (Willem Tedde Rolfe - IHEARTNIALLx - Bovenmenselijke lichamelijke krachten)
    014
    015 (Björn Levi Muse - ForeverZaynx - Wind besturen)
    016 (Jayden Jason Bright - HurtedHeart - Pijn manipuleren)
    017 (Alive - Diapal - Beheerst vuur)
    018 (Ivar Chesule - Spyclon - Duisternis creëren/manipuleren)
    019 (Max Evans - SUMMERx - Elektriciteit sturen)
    020 (Liam Oliver Sanz - Properius - Metaal en ijzer besturen)
    021 (James William Jackson - CarrotNiall - Details van verleden en toekomst zien)
    022 (Aaron Lawson - SUMMERx - Wolven oproepen)
    023 (Dean Robinson Homers - GoedeleLover - Waanbeelden oproepen)
    024

The begin.
    Je personage komt bij je positieve op en kale vlakte. Je weet niet meer wie je bent en waar je vandaan komt. Het enigste wat naast je ligt is een rugzak met overlevingsspullen. Je draagt een spijkerbroek, een wit t-shirt en in je kleding zijn merkjes genaaid met je nummer. De eerste dagen moet je zien te overleven en langzaam merk je dat je hele speciale gaven hebt.
    Let op: Je mag niet direct allemaal bij elkaar komen.

Map.

Ware grootte.

Regels.
    - Seksuele teksten mogen.
    - Maximaal twee personage's per account.

©IHEARTNIALLX

[ bericht aangepast op 28 feb 2012 - 15:51 ]

To the stars who listen — and the dreams that are answered

Girl 008

'Proberen kan altijd en nu komt het aan op geluk,' zei hij, terwijl hij een stukje verder liep. Ik liep met hem mee en keek ondertussen om me heen. 'Wat voor beesten leven eigenlijk in deze hitte? Ik kom alleen op slangen en ik moet toch echt bijna dood zijn van de honger voordat je mij een slang ziet eten,' zei ik. Ik ging even tegen een boom aan leunen. 'Wacht even,' zei ik en ik veegde over me voorhoofd. 'Misschien dat jij geweldig presteer in deze hitte, maar ik niet,' zei ik met een lachje.

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

Boy 017

'Wat voor beesten leven eigenlijk in deze hitte?' vraagt 8. Ik kom alleen op slangen, en ik moet toch echt bijna dood zijn van de honger voordat je mij een slang ziet eten.' Ze gaat in de schaduw staan en leunt tegen een boom aan. 'Wacht even.' Ze veegt wat zweet van haar voorhoofd. 'Misschien dat jij geweldig presteert in deze hitte, maar ik niet,' lacht ze.
    'Ik voel me geweldig,' zeg ik gemeend. 'Echt. Ik heb het totaal niet té warm, of zo. Ik voel me echt fit.'

Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

Dubbelpost

[ bericht aangepast op 28 feb 2012 - 10:38 ]

Girl 008

'Ik voel me geweldig. Echt. Ik heb het totaal niet té warm, of zo. Ik voel me echt fit,' zei hij. Ik keek hem aan. Ik dronk het laatste beetje op. 'Er komt een tijd dat de rollen zijn omgedraaid,' zei ik met een lachje. Ik ging weer recht op staan en liep verder.

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

Girl 002
    'Geen probleem,' antwoord ik met een glimlach. Dan zucht ik even, 'zullen we zo maar eens terug gaan?'

Boy 18

ik knik, 'Ja ze zullen ons vast hebben gemist,' grinnik ik terwijl ik op sta en een hand uitsteek naar 2.

I only miss you when I'm breathing

Boy 017

'Er komt een tijd dat de rollen zijn omgedraaid,' zegt 8 lachend.
    Mijn gezicht vertrekt. 'Ik hoop niet dat het gaat regenen. Maar dat hoor je wel vaak, hè? Dat op van die hete vlaktes, het 's nachts heel erg hard stormt.'

Girl 002
    'Ja, ze zullen ons vast hebben gemist,' grinnikt 18. Hij staat op en steekt zijn hand naar me uit. Ik neem zijn hand aan en zodra ik overeind sta laat ik die weer los. Voordat we terug lopen pak ik nog snel mijn spullen van de grond.

Girl 008

'Ik hoop niet dat het gaat regenen. Maar dat hoor je wel vaak, hè? Dat op van die hete vlaktes, het 's nachts heel erg hard stormt,' zei hij. Ik keek hem aan en zag dat zijn gezicht vertrokken was. 'Klinkt op dit moment heerlijk voor mij,' zei ik zachtjes. Mijn mond begon weer droog te raken. Ik ging weer tegen een boom aan leunen. 'Zullen we zo terug gaan?' vroeg ik aan hem.

Boy 18

2 komt overeind met behulp van mij en pakt daarna haar spullen van de grond, ze laat mijn hand los en we lopen terug. Als we op dezelfde plek zijn waar we net zaten kijk ik een beetje raar op, want 17 en 8 waren hier niet.

Boy 017

'Klinkt op dit moment heerlijk voor mij,' zegt 8 zacht. 'Zullen we zo teruggaan?' vraagt ze dan.
    'Ja, is goed,' stem ik in. 'We hebben voor vandaag wel genoeg aan dat vlees van mij. En 2 en 18 hebben ook nog vlees in hun tas. Dus voorlopig hoeven we nog niet te jagen, denk ik.'
    Ik draai me om en loop met 8 terug naar de plek waar 2 en 18 net liepen.

Girl 008

'Ja, is goed. We hebben voor vandaag wel genoeg aan dat vlees van mij. En 2 en 18 hebben ook nog vlees in hun tas. Dus voorlopig hoeven we nog niet te jagen, denk ik,' zei hij. We liepen weer terug, naar waar we vandaan kwamen. 'Zo lang ik maar drinken heb ben ik blij,' zei ik met een klein lachje. Ik keek nog wat om me heen, maar nog steeds zag ik niks wat op een dier of fruit leek.

Girl 002
    'Ze zullen vast zo wel terug komen,' zeg ik tegen 18 als we zien dat 17 en 8 er niet zijn. 'Hun spullen liggen hier namelijk nog'. Net als ik dat heb gezegd komen ze er aan gelopen.

[ bericht aangepast op 28 feb 2012 - 11:02 ]

Boy 18

Ik knik als ik ook hun spullen zie en ik loop weer iets naar het water, 'Hmm, misschien kunnen we zo wel vis proberen te vangen?' stel ik voor als ik af en toe iets door het water zie glijden.

Boy 017

'Zo lang ik drinken heb, ben ik blij,' hoor ik 8 zeggen met een lach.
    We komen aan bij onze spullen en ik zie 2 en 18 al staan. 'Hai.' Meer weet ik niet echt te zeggen.