• Story.
    Coöperation X is een ondergrondse, criminele organisatie in Amerika die rijk probeert te worden door wapenhandel. Ze plukken jongeren van de straat, brengen ze naar een inrichting, plaatsen een microchip onder hun huid achter hun oor en manipuleren zo hun brein. Vervolgens laten ze hen allerlei geheime opdrachten uitvoeren zoals inbreken op de computer van de president, waardoor oorlog en verderf in de wereld blijven. Iedereen krijgt een codenaam: Boy of Girl met een nummer. Op het moment dat de chip zijn werk doet, vergeten de jongeren hun eigen naam.

Intention.
    De andere jongeren bij Coöperation X redden, voordat ze door de politie opgepakt worden en voor altijd in de cel verdwijnen.

Information.
    Je personage heeft één speciale gave, waar de mensen zijn achter gekomen en daarom ben je weggestuurd en op een kale vlakte achtergelaten. Ze vonden je niet menselijk en waren bang dat je een gevaar voor de organisatie kon worden.

Persons
    Girls
    001 
    002 (Esti Nicole Lovey - LovingStyles)
    003 (Liv Sheeran - Edinburgh - Hypnotiseren)
    004 (Juliétta Stone - x Desire - Kan met geesten praten)
    005 (Evy Selene Mcgomery - Sweetest - Visioenen door aanraking)
    006 (Jade Sky Bright - HurtedHeart - Energie manipuleren)
    007 (Yasmin Lexi Carter - LovingStyles)
    008 (Nadia Lockwood - Midna - Water en bloed besturen)
    009 (Chiya Amorina Hoshi - Randomness - Humeur manipuleren)
    010 
    011 (Flame Mount - ForeverZaynx - Onzichtbaarheid)
    012

Boys:
    013 (Willem Tedde Rolfe - IHEARTNIALLx - Bovenmenselijke lichamelijke krachten)
    014
    015 (Björn Levi Muse - ForeverZaynx - Wind besturen)
    016 (Jayden Jason Bright - HurtedHeart - Pijn manipuleren)
    017 (Alive - Diapal - Beheerst vuur)
    018 (Ivar Chesule - Spyclon - Duisternis creëren/manipuleren)
    019 (Max Evans - SUMMERx - Elektriciteit sturen)
    020 (Liam Oliver Sanz - Properius - Metaal en ijzer besturen)
    021 (James William Jackson - CarrotNiall - Details van verleden en toekomst zien)
    022 (Aaron Lawson - SUMMERx - Wolven oproepen)
    023 (Dean Robinson Homers - GoedeleLover - Waanbeelden oproepen)
    024

The begin.
    Je personage komt bij je positieve op en kale vlakte. Je weet niet meer wie je bent en waar je vandaan komt. Het enigste wat naast je ligt is een rugzak met overlevingsspullen. Je draagt een spijkerbroek, een wit t-shirt en in je kleding zijn merkjes genaaid met je nummer. De eerste dagen moet je zien te overleven en langzaam merk je dat je hele speciale gaven hebt.
    Let op: Je mag niet direct allemaal bij elkaar komen.

Map.

Ware grootte.

Regels.
    - Seksuele teksten mogen.
    - Maximaal twee personage's per account.

©IHEARTNIALLX

[ bericht aangepast op 28 feb 2012 - 15:51 ]

To the stars who listen — and the dreams that are answered

Boy 18

Ik kan nog net een soort gelijk gilletje binnenhouden maar een slappe lach begint wel, 'Oke-e, maa-ar houd als-alsjeblieft op.' stammel ik tussen het lachen door.

[Sorry dat ik nu zo slecht schrijf, maar ben net wakker en ik ben moe terwijl ik niet meer kan slapen -_- ]

I only miss you when I'm breathing

[Ik wil niet meer slapen x'D. Ik heb mijn eerste cadeautjes al binnen. :9~]

'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

[Oh, gefeliciteerd xd]

Girl 002
    'Hmmm,' zeg ik,'en waarom zou ik stoppen?'

[x'D. Dankje.]

'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

Boy 18

'O-omdat het k1kietelt!' zeg ik weer lachend tegen haar.

Girl 002
    Ik kietel hem nog even door waarna ik stop. 'Nou vooruit dan maar, omdat ik zo ontzettend lief begin,' zeg ik lachend.

Boy 018

'En wiens schuld is dat?' vraagt ze kwaad. 'Je hebt ze weggejaagd!'
    Ze begint te lachen, en ik glimlach een beetje. 'Dat wordt dan alsnog vlees eten,' zegt ze dan sip.
    'In ieder geval wel wárm vlees,' zeg ik opgewekt. 'Tenminste, dat hoop ik. Ik hoop dat ik het weer zo lekker warm kan krijgen met mijn hand.'

Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

Boy 18

Ik glmlach even, 'Dankje,' zeg ik en kijk haar even in haar ogen aan.

Girl 008

'In ieder geval wel wárm vlees. Tenminste, dat hoop ik. Ik hoop dat ik het weer zo lekker warm kan krijgen met mijn hand,' zei hij. Ik keek hem eventjes aan. 'Misschien wel,' zei ik met een glimlach. Ik keek nog eventjes om me heen. 'Waarom is hier nou geen fruit.'

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

Boy 017

'Misschien wel,' zegt ze glimlachend terwijl ze me aankijkt. Dan kijkt ze weer om zich heen. 'Waarom is hier nou geen fruit...'
    'Ik denk omdat we op een droge, kale vlakte zitten met hier en daar wat bos,' zeg ik droog. 'En als hier allemaal fruit groeide, dan snap ik niet waarom ze ons vlees hebben meegegeven, aangezien hier dan toch genoeg eten groeit. Dus het lijkt me logisch als er geen fruit groeit.'

Girl 008

'Ik denk omdat we op een droge, kale vlakte zitten met hier en daar wat bos,' zei hij droog. Ik rolde met mijn ogen, natuurlijk. 'En als hier allemaal fruit groeide, dan snap ik niet waarom ze ons vlees hebben meegegeven, aangezien hier dan toch genoeg eten groeit. Dus het lijkt me logisch als er geen fruit groeit,' zei hij daarna. Ik krabde aan me hoofd en keek hem aan. 'Verklaar dan even waar mijn vlees is?' zei ik tegen hem. Ik liep nog eventjes verder. 'Wouden ze mij laten uithongeren of zo?'

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

Boy 017

Ze rolt halverwege mijn "verhaal" met haar ogen, maar ik doe alsof ik het niet zie.
    'Verklaar dan even waar mijn vlees is?' zegt ze. 'Wouden ze mij laten uithongeren, of zo?'
    'Ik denk dat dat sowieso hun bedoeling was, ons laten uithongeren. Maar waar jouw vlees is, dat weet ik niet,' is mijn verklaring. 'Met een beetje geluk komen we wat wild tegen waar we op kunnen jagen, dan hebben we tenminste nog wat vlees om op te eten.'

Girl 008

'Ik denk dat dat sowieso hun bedoeling was, ons laten uithongeren. Maar waar jouw vlees is, dat weet ik niet. Met een beetje geluk komen we wat wild tegen waar we op kunnen jagen, dan hebben we tenminste nog wat vlees om op te eten,' zei hij. Ik zuchtte eventjes en keek toen naar mijn pijl. 'Ik denk dat die wild slimmer is dan ons en dat ze nu op een plek zijn met fruit,' mompelde ik zachtjes. Ik keek hem weer even aan. 'We kunnen het proberen, maar jaag ze niet weg!' zei ik lachend. Ik nam weer paar slokken.

Boy 017

Ze kijkt naar de pijl. 'Ik denk dat die wild slimmer is dan ons, en dat ze nu op een plek zijn met fruit,' mompelt ze na een zucht. Dan kijkt ze weer naar mij. 'We kunnen het proberen, maar jaag ze niet weg!' Bij dat laatste lacht ze.
    'Proberen kan altijd.' Ik loop een stukje verder. 'En nu komt het aan op geluk.' De kans is namelijk klein dat we een rendier of zo vinden.