• Echt, die vader van hem is nu boos op zijn slechte cijfers eln hij zit onredelijk te doen
    Hij heeft gewoon moeite met leren. Dat kan toch?


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Ja dat kan denk ik.

    Ik heb ook medelijden met mijn (achter) neefje zijn lichaam neemt geen ijzer en eiwitten op. Nu moet hij bucking dure spuiten nemen (meer dan 1000 euro). Hij is 11 jaar en weegt 19 kilo yay not


    Shoganai i ne~

    Oh wat zielig, zeg.
    Natuurlijk zijn er mensen die minder goed kunnen leren. Is het geen oplossing voor jouw neefje om misschien een niveau lager te gaan?? Misschien is het wel te moeilijk voor hem?


    Every scrap of you would be taken from me, watched as you signed your name Marjorie

    Misschien moet je neefje de tijd nemen om te leren. Ik ken ook mensen die problemen hebben door leerproblemen, maar daar maken ze het zelf naar, door gewoon echt niet te leren. Anders, zoals Blabbermouth zegt, een niveau lager.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Blabbermouth schreef:
    Oh wat zielig, zeg.
    Natuurlijk zijn er mensen die minder goed kunnen leren. Is het geen oplossing voor jouw neefje om misschien een niveau lager te gaan?? Misschien is het wel te moeilijk voor hem?

    Als ie echt slechte cijfers haalt, dan kan ie beter inderdaad een niveau lager gaan of bijlessen nemen of iets dergelijks.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Merwin schreef:
    Als ie echt slechte cijfers haalt, dan kan ie beter inderdaad een niveau lager gaan of bijlessen nemen of iets dergelijks.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt