• Story.
    Coöperation X is een ondergrondse, criminele organisatie in Amerika die rijk probeert te worden door wapenhandel. Ze plukken jongeren van de straat, brengen ze naar een inrichting, plaatsen een microchip onder hun huid achter hun oor en manipuleren zo hun brein. Vervolgens laten ze hen allerlei geheime opdrachten uitvoeren zoals inbreken op de computer van de president, waardoor oorlog en verderf in de wereld blijven. Iedereen krijgt een codenaam: Boy of Girl met een nummer. Op het moment dat de chip zijn werk doet, vergeten de jongeren hun eigen naam.

Intention.
    De andere jongeren bij Coöperation X redden, voordat ze door de politie opgepakt worden en voor altijd in de cel verdwijnen.

Information.
    Je personage heeft één speciale gave, waar de mensen zijn achter gekomen en daarom ben je weggestuurd en op een kale vlakte achtergelaten. Ze vonden je niet menselijk en waren bang dat je een gevaar voor de organisatie kon worden.

Persons
    Girls
    001 
    002 (Esti Nicole Lovey - LovingStyles)
    003 (Liv Sheeran - Edinburgh - Hypnotiseren)
    004 (Juliétta Stone - x Desire - Kan met geesten praten)
    005 (Evy Selene Mcgomery - Sweetest - Visioenen door aanraking)
    006 (Jade Sky Bright - HurtedHeart - Energie manipuleren)
    007 (Yasmin Lexi Carter - LovingStyles)
    008 (Nadia Lockwood - Midna - Water en bloed besturen)
    009 (Chiya Amorina Hoshi - Randomness - Humeur manipuleren)
    010 
    011 (Flame Mount - ForeverZaynx - Onzichtbaarheid)
    012

Boys:
    013 (Willem Tedde Rolfe - IHEARTNIALLx - Bovenmenselijke lichamelijke krachten)
    014
    015 (Björn Levi Muse - ForeverZaynx - Wind besturen)
    016 (Jayden Jason Bright - HurtedHeart - Pijn manipuleren)
    017 (Alive - Diapal - Beheerst vuur)
    018 (Ivar Chesule - Spyclon - Duisternis creëren/manipuleren)
    019 (Max Evans - SUMMERx - Elektriciteit sturen)
    020 (Liam Oliver Sanz - Properius - Metaal en ijzer besturen)
    021 (James William Jackson - CarrotNiall - Details van verleden en toekomst zien)
    022 (Aaron Lawson - SUMMERx - Wolven oproepen)
    023 (Dean Robinson Homers - GoedeleLover - Waanbeelden oproepen)
    024

The begin.
    Je personage komt bij je positieve op en kale vlakte. Je weet niet meer wie je bent en waar je vandaan komt. Het enigste wat naast je ligt is een rugzak met overlevingsspullen. Je draagt een spijkerbroek, een wit t-shirt en in je kleding zijn merkjes genaaid met je nummer. De eerste dagen moet je zien te overleven en langzaam merk je dat je hele speciale gaven hebt.
    Let op: Je mag niet direct allemaal bij elkaar komen.

Map.

Ware grootte.

Regels.
    - Seksuele teksten mogen.
    - Maximaal twee personage's per account.

©IHEARTNIALLX

[ bericht aangepast op 28 feb 2012 - 15:51 ]

To the stars who listen — and the dreams that are answered

Girl 008

Het meisje was wakker geworden en vroeg hoelang ze had geslapen. 'Ik denk wel minder dan een uur,' zei 17. Het viel me nou pas op dat 18 ook lag te slapen. 'Echt, hoe kunnen jullie door die hitte slapen? Ik wou dat ik dat kon,' zei ik.

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

Girl 002
    'Ik heb geen besef van tijd, maar voor mijn doen valt het wel mee.Ik denk wel minder dan een uur.' zegt 17. 'Echt, hoe kunnen jullie door die hitte slapen? Ik wou dat ik dat kon,' zegt 8. Ik haal mijn schouders op. Als ik even opzij kijk zie ik dat 18 ook slaapt. Ik grinnik even als ik zie dat hij in een foetus houding ligt.

Boy 017

'Echt, hoe kunnen jullie door die hitte slapen?' vraagt 8 jaloers. 'Ik wou dat ik dat kon.'
    Ik ga overeind zitten en besef dat we dat lapje vlees helemaal vergeten zijn en gewoon hebben laten liggen. 'Gaan we dat vlees eigenlijk nog opeten?'

Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

Girl 008

Het meisje haalde haar schouders op. Ze grinnikte toen ze 18 zag slapen. 'Gaan we dat vlees eigenlijk nog opeten?' vroeg 17. Ik haalde me schouders op. Ik kreeg een idee. Ik ging staan en draaide me flesje open. Bedenkelijk keek ik naar 18. Toen keek ik even naar de andere twee. 'Mag ik?' vroeg ik en ik keek weer naar 18.

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

Boy 18

Ik open mijn ogen langzaam en knipper een paar keer tegen het licht, ik hoorde vaag watvover vlees en eten en kom overeind. 'Wie zei wat over eten?' vraag ik slaperig waarna ik me uitrek en even gaap.

I only miss you when I'm breathing

Girl 002
    'Mag ik?' vraagt 8 als ze het flesje water heeft open gedraaid en naar 18 kijkt. Maar die wordt al wakker. 'Wie zei wat over eten?' zegt hij slaperig. Ik grinnik even, 'ik zei toch dat jongens alleen maar aan eten denken,'

[ bericht aangepast op 27 feb 2012 - 21:00 ]

[Waarom zag ik die aankomen XD]

Boy 013.
    "Kunnen we even stoppen voor ik dood neerval?" Zucht ze met een droge mond, en ik kijk haar aan. "Is goed," Mompel ik en ga zitten. Nu merk ik hoe slecht ik het heb, af en toe komen er zwarte vlekken voor mijn ogen en mijn tong is droog.

Girl 008

'Wie zei wat over eten?' zei 18 opeens. Ik zuchtte en draaide me flesje weer dicht. Ik hoorde het meisje grinniken. 'Ik zei toch dat jongens alleen maar aan eten denken,' zei ze. Ik knikte en ging zitten. 'Dat is te merken, daar gaat mijn lolletje,' mompelde ik.

Boy 017

18 wordt wakker. 'Wie zei wat over eten?' mompelt hij.
    'Ik zei toch dat jongens alleen maar aan eten denken,' zegt 2 grinnikend.
    'Hé, niet alle jongens zijn hetzelfde!' probeer ik mezelf weer te verdedigen.

Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

Boy 18

'Ik zei toch dat jongens alleen maar aan eten denken,' hoor ik 2 naast me zeggen. 'Dat is te merken, daar gaat mijn lolletje,' mompelt 8. 'Hé, niet alle jongens zijn hetzelfde!' probeert 17 zichzelf te verdedigen.
    Ik grinnik even en kijk 8 aan, 'Welk lolletje?' vraag ik aan haar.

Girl 008

'Hé, niet alle jongens zijn hetzelfde!' zei 17. Ik lachte weer zachtjes. 'Welk lolletje?' vroeg 8. Ik keek hem aan en glimlachte. 'Mag ik het laten zien?' vroeg ik blij.

Girl 002
    'Hé, niet alle jongens zijn hetzelfde!' verdedigt 17 zichzelf. 'Dus,' begin ik, 'je zegt dat je anders bent dan normale jongens?'

Girl 009
    Ik plofte neer op het hete zand en sprong meteen weer op.
    'Damn! Dat zand is heet,' zei ik. 'Dan maar staan.'

Boy 18

8 Keek me met een glimlach aan, 'Mag ik het laten zien?' vroeg ze blij. Ik haal mijn schouders iets op, 'Doe wat je niet laten kan,' grijns ik.