• Story.
    Coöperation X is een ondergrondse, criminele organisatie in Amerika die rijk probeert te worden door wapenhandel. Ze plukken jongeren van de straat, brengen ze naar een inrichting, plaatsen een microchip onder hun huid achter hun oor en manipuleren zo hun brein. Vervolgens laten ze hen allerlei geheime opdrachten uitvoeren zoals inbreken op de computer van de president, waardoor oorlog en verderf in de wereld blijven. Iedereen krijgt een codenaam: Boy of Girl met een nummer. Op het moment dat de chip zijn werk doet, vergeten de jongeren hun eigen naam.

Intention.
    De andere jongeren bij Coöperation X redden, voordat ze door de politie opgepakt worden en voor altijd in de cel verdwijnen.

Information.
    Je personage heeft één speciale gave, waar de mensen zijn achter gekomen en daarom ben je weggestuurd en op een kale vlakte achtergelaten. Ze vonden je niet menselijk en waren bang dat je een gevaar voor de organisatie kon worden.

Persons
    Girls
    001 
    002 (Esti Nicole Lovey - LovingStyles)
    003 (Liv Sheeran - Edinburgh - Hypnotiseren)
    004 (Juliétta Stone - x Desire - Kan met geesten praten)
    005 (Evy Selene Mcgomery - Sweetest - Visioenen door aanraking)
    006 (Jade Sky Bright - HurtedHeart - Energie manipuleren)
    007 (Yasmin Lexi Carter - LovingStyles)
    008 (Nadia Lockwood - Midna - Water en bloed besturen)
    009 (Chiya Amorina Hoshi - Randomness - Humeur manipuleren)
    010 
    011 (Flame Mount - ForeverZaynx - Onzichtbaarheid)
    012

Boys:
    013 (Willem Tedde Rolfe - IHEARTNIALLx - Bovenmenselijke lichamelijke krachten)
    014
    015 (Björn Levi Muse - ForeverZaynx - Wind besturen)
    016 (Jayden Jason Bright - HurtedHeart - Pijn manipuleren)
    017 (Alive - Diapal - Beheerst vuur)
    018 (Ivar Chesule - Spyclon - Duisternis creëren/manipuleren)
    019 (Max Evans - SUMMERx - Elektriciteit sturen)
    020 (Liam Oliver Sanz - Properius - Metaal en ijzer besturen)
    021 (James William Jackson - CarrotNiall - Details van verleden en toekomst zien)
    022 (Aaron Lawson - SUMMERx - Wolven oproepen)
    023 (Dean Robinson Homers - GoedeleLover - Waanbeelden oproepen)
    024

The begin.
    Je personage komt bij je positieve op en kale vlakte. Je weet niet meer wie je bent en waar je vandaan komt. Het enigste wat naast je ligt is een rugzak met overlevingsspullen. Je draagt een spijkerbroek, een wit t-shirt en in je kleding zijn merkjes genaaid met je nummer. De eerste dagen moet je zien te overleven en langzaam merk je dat je hele speciale gaven hebt.
    Let op: Je mag niet direct allemaal bij elkaar komen.

Map.

Ware grootte.

Regels.
    - Seksuele teksten mogen.
    - Maximaal twee personage's per account.

©IHEARTNIALLX

[ bericht aangepast op 28 feb 2012 - 15:51 ]

To the stars who listen — and the dreams that are answered

[Aha ok ;d]

Girl 008

17 keek me grijnzend aan. 'Nee, eigenlijk snap ik het niet. Maar ja, dat is jullie smaak van jongens, denk ik,' zei hij en ik lachte. 'Ik denk dat het gewoon een feit is,' zei ik lachend. 'Maar jij weet dus ook niet waar je vandaan komt en zo?'

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

Boy 017

'Ik denk dat het gewoon een feit is,' lacht ze weer. Ik weet niet of ik het als compliment moet opvangen. 'Maar jij weet dus ook niet waar je vandaan komt en zo?'
    Ik schud mijn hoofd. 'Ik weet helemaal niets meer van mijn verleden. Natuurlijk nog wel hoe ik moet praten en zo, maar voor de rest is het allemaal een zwart gat.'

Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

Girl 008

'Ik weet helemaal niets meer van mijn verleden. Natuurlijk nog wel hoe ik moet praten en zo, maar voor de rest is het allemaal een zwart gat,' zei hij. We stonden nog steeds bij het water. Ik keek hem even aan. 'Ik vind dit allemaal raar,' zei ik terwijl ik hem meenam naar de rest. Ik dacht dat hij dat wel fijner zou vinden, dan heel de tijd bij het water staan.

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

Boy 017

'Ik vind dit allemaal raar,' zegt ze, waarna ze een aanstalten maakt om weer terug te lopen. Ik loop met haar mee, en plof dan weer neer op de grond.
    'Ja, dat is het ook,' beaam ik. 'Het is allemaal een groot raadsel.'

Girl 008

'Ja, dat is het ook. Het is allemaal een groot raadsel,' zei hij nadat hij neer plofte op de grond. Ik zelf ging zo ver mogelijk in de schaduw zitten. Ik pakte me flesje en dronk daaruit. 'Heb jij trouwens iets scherps?' vroeg ik aan hem en keek naar me broek. 'Ik denk dat ik dit onding wil inkorten,' voegde ik met een lachje er aan toe.

Boy 017

8 verstopt zich zo diep mogelijk onder een boom, wat ik begrijp. Zij houdt niet van die felle zon. Ik vind die verrukkelijk.
    Ik probeer zo dicht mogelijk bij haar te gaan zitten - aan de rand van de schaduw - zodat we toch nog wat kunnen praten.
    'Heb jij trouwens iets scherps?' vraagt 8. 'Ik denk dat ik dit onding wil inkorten.' Ze doelt op haar broek.
    'Ik zal wel even kijken,' is mijn antwoord terwijl ik mijn tas omkieper. Ik heb de gehele inhoud nog niet eens helemaal onderzocht. Net als ik 8 besluit teleur te stellen, valt mijn blik op een klein zakmesje.
    'Hier.' Ik overhandig haar het mesje.

Girl 008

17 Ging aan de rand van de schaduw zitten. 'Ik zal wel even kijken,' zei hij en hij kieperde zijn tas leeg. Ik keek even naar me broek, om te kijken hoe ik hem zou inkorten. 'Hier,' zei hij. Ik keek hem aan en hij overhandigde mij een klein zakmesje. 'Serieus, waarom heb ik alleen waardeloze spullen?' vroeg ik en ik begon me broek kapot te snijden. Daarbij lette ik wel op dat ik me eigen niet open haalde. Ik besloot om de broek net boven me knieën af te korten.

Boy 017

'Serieus, waarom heb ik alleen waardeloze spullen?' vraagt ze geërgerd als ze het mesje aanpakt. Ik grijns. Vervolgens begint ze in haar broek te snijden. Ik ga op mijn rug op de grond liggen en vouw mijn armen over elkaar. Dat "kommetje" leg ik achter mijn hoofd neer en ik laat mijn hoofd erop rusten. Zo hoef ik niet met mijn achterhoofd op de grond te gaan liggen.

[ bericht aangepast op 27 feb 2012 - 20:00 ]

[Kommetje? ;d iets gemist? XD]

Girl 008

De jongen was gaan liggen. Eventjes keek ik hem glimlachend aan en ging toen weer verder met me broek. Na veel gekloot had ik aan beide kanten even veel eraf gehaald. Het was iets korter dan de bedoeling, maar niet te kort. Ik legde de restjes van de broek op een stapeltje. Ik stond op en draaide een rondje. 'Wat vind je?' vroeg ik.

[@LovingStyles: Supermega bedankt dat je een nieuw topic hebt aangemaakt. (:]

Mijn laatste stukjes post:

Girl 009
    Ik knikte. 'Zullen we water op gaan zoeken? Ik denk niet dat ik erg lang overleef op één flesje water.' Ik stond op.

:')

[ bericht aangepast op 27 feb 2012 - 20:11 ]

[@Midna: Ik weet niet hoe ik die over elkaar gevouwen armen anders moest noemen. :P]

Boy 017

'Wat vind je?' vraagt 8. Als ik opkijk zie ik dat ze al opgestaan is en een rondje draait.
    'Goed,' zeg ik glimlachend. 'Heb je het al wat koeler?'

[ bericht aangepast op 27 feb 2012 - 20:09 ]

[Ohw haha ik las verkeerd XD]

Girl 008

'Goed. Heb je het al wat koeler?' vroeg hij. Ik haalde mijn schouders op. 'Een beetje, maar ik ga er niet nog meer van af halen,' zei ik lachend. Ik legde zijn zakmesje op zijn buik. Ik pakte me flesje en begon weer te drinken. 'Blij als de zon minder is,' zei ik met een lachje.

[Omg, heb je serieus de hele dag op me gewacht? :O!]

Boy 013.
    "Zullen we water op gaan zoeken? Ik denk niet dat ik erg lang overleef op één flesje water," Ik knik instemmend. "Waag het om nog één keertje naar me te wijzen," Waarschuw ik haar. "Maar, het is goed om naar water te zoeken," Mompel ik.

Boy 017

'Een beetje, maar ik ga er niet nog meer vanaf halen,' lacht ze schouderophalend. Dan legt ze het mesje op mijn buik. Die bol ik zo dik mogelijk op, zodat het mesje er vanaf glijd en op de grond beland. Vervolgens raap ik het op en doe het in mijn tas.
    'Blij als de zon minder is,' zegt 8 lachend. Het valt me op dat ze nogal veel lacht. Niet dat dat erg is of zo, zo ziet ze er juist leuker uit.
    'Ik juist niet.'