• Story.
    Coöperation X is een ondergrondse, criminele organisatie in Amerika die rijk probeert te worden door wapenhandel. Ze plukken jongeren van de straat, brengen ze naar een inrichting, plaatsen een microchip onder hun huid achter hun oor en manipuleren zo hun brein. Vervolgens laten ze hen allerlei geheime opdrachten uitvoeren zoals inbreken op de computer van de president, waardoor oorlog en verderf in de wereld blijven. Iedereen krijgt een codenaam: Boy of Girl met een nummer. Op het moment dat de chip zijn werk doet, vergeten de jongeren hun eigen naam.

    Intention.
    De andere jongeren bij Coöperation X redden, voordat ze door de politie opgepakt worden en voor altijd in de cel verdwijnen.

    Information.
    Je personage heeft één speciale gave, waar de mensen zijn achter gekomen en daarom ben je weggestuurd en op een kale vlakte achtergelaten. Ze vonden je niet menselijk en waren bang dat je een gevaar voor de organisatie kon worden.

    Persons.
    Girls:
    001 (Katelyn Valentina Caputo - IHEARTNIALLx - Gedachten en gevoelens waarnemen)
    002 (Esti Nicole Lovey - LovingStyles)
    003 (Liv Sheeran - Edinburgh - Hypnotiseren)
    004 (Juliétta Stone - x Desire - Kan met geesten praten)
    005 (Evy Selene Mcgomery - Sweetest - Visioenen door aanraking)
    006 (Jade Sky Bright - HurtedHeart - Energie manipuleren)
    007 (Yasmin Lexi Carter - LovingStyles)
    008 (Nadia Lockwood - Midna - Water en bloed besturen)
    009 (Chiya Amorina Hoshi - Randomness - Humeur manipuleren)
    010
    011 (Flame Mount - ForeverZaynx - Onzichtbaarheid)
    012

    Boys:
    013 (Willem Tedde Rolfe - IHEARTNIALLx - Bovenmenselijke lichamelijke krachten)
    014
    015 (Björn Levi Muse - ForeverZaynx - Wind besturen)
    016 (Jayden Jason Bright - HurtedHeart - Pijn manipuleren)
    017 (Alive - Diapal - Beheerst vuur)
    018 (Ivar Chesule - Spyclon - Duisternis creëren/manipuleren)
    019 (Max Evans - SUMMERx - Elektriciteit sturen)
    020 (Liam Oliver Sanz - Properius - Metaal en ijzer besturen)
    021 (James William Jackson - CarrotNiall - Details van verleden en toekomst zien)
    022 (Aaron Lawson - SUMMERx - Wolven oproepen)
    023 (Dean Robinson Homers - GoedeleLover - Waanbeelden oproepen)
    024

    The begin.
    Je personage komt bij je positieve op en kale vlakte. Je weet niet meer wie je bent en waar je vandaan komt. Het enigste wat naast je ligt is een rugzak met overlevingsspullen. Je draagt een spijkerbroek, een wit t-shirt en in je kleding zijn merkjes genaaid met je nummer. De eerste dagen moet je zien te overleven en langzaam merk je dat je hele speciale gaven hebt.
    Let op: Je mag niet direct allemaal bij elkaar komen.

    Map.


    Ware Grootte.

    Regels.
    - Seksuele teksten mogen.
    - Maximaal twee personage's per account.

    [ bericht aangepast op 26 feb 2012 - 16:11 ]

    [@Lovingstyles: Diapal komt je redden. xD]

    Boy 017

    'Héé,' begroet ze me en ze bekijkt me fronsend. Haar blik blijft rusten bij mijn rugzak en t-shirt.
    'Dit is... gewoon een droom, toch?' zeg ik vaag en ik ga gefrustreerd met mijn hand door mijn haar.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    [What the... Gewoon freakin 6 pagina's gemist! Samenvatting?]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    [Iedereen is dus gewoon wakker geworden. Een paar zijn naar het bos gelopen, en daar zijn er twee elkaar tegen gekomen. Boy 017 en Girl 002 zijn elkaar ook tegen gekomen.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    [Okee, zullen wij elkaar dan ontmoeten? Aangezien de rest allemaal off is...]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    [Ja, is goed. Er mogen er maximaal drie bij elkaar. Girl 002 is van Lovingstyles, en die staat dus bij Boy 017.]


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    [Ok, en jij bent nu gewoon ook op een kale vlakte toch? Of ben je ook ergens in het bos?]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    [Nee, ik ben op de kale vlakte.]


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Girl 004

    Mijn hoofd tolde van alle gedachten die er verstrikt in waren geraakt. Hoe heette ik? Geen idee. Waar was ik? Groot raadsel. Waarom was ik hier? Een mysterie. Ik zette mijn handen tegen mijn mond. 'HALLOOO? IS DAAR IEMAND?' Mijn stem galmde tot ver over de vlaktes, hopend op een antwoord.


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Boy 017

    'Hallo? Is daar iemand?' De stem weergalmt over de vlakte en blijft vaak echoën.
    'Er zijn er dus meer,' mompel ik. 'Hier!' schreeuw ik dan zo hard mogelijk, en ik begin weer met mijn armen te zwaaien, zoals ik net ook deed.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Girl 004

    Een antwoord! Eindelijk. Ik zette mijn hand voor mijn ogen en zag in de verte een klein, bewegend streepje. Dus iemand had me gehoord. Ik begon opnieuw te lopen, en even later kwam inderdaad een jongen in beeld. 'Heey,' zei ik aarzelend. 'Weet jij waar we zijn?'

    [LOGAN LERMAAAN. :3]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Boy 017

    De persoon komt steeds dichterbij. Ook dit is een meisje. 'Heey,' zegt ze weifelend als ze bij me is. 'Weet jij waar we zijn?'
    'Ja,' antwoord ik hees. 'Dit is mijn droom.' Het klinkt nogal vaag, maar wat boeit het, het is toch mijn droom.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Girl 004

    Vaag trek ik mijn wenkbrauw op. 'Okee... waarom heb ik dan precies dezelfde droom?' Ik prikte mezelf nog een keer. 'Nope, geen droom.'


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Boy 017

    'Oké... waarom heb ik dan precies dezelfde droom?' Ze begint zichzelf te prikken. 'Nope, geen droom.'
    'Wacht,' zeg ik peinzend en ik knijp mezelf in mijn arm. Hoe hard ik ook knijp, er gebeurd niets. Mijn ogen sperren zich open.
    'Dit is... echt?'


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Boy 020

    Ik open langzaam mijn ogen. Mijn hoofd dessen pijn en het leek alsof ik heel lang geslapen had. Waar was ik? Mijn geheugen liet me in de steek en ik kijk rond.

    Boy 18

    Ik glimlach en open mijn flesje water wat ik nog in mijn hand heb, 'Ehm, net gebeurde er ook al iets raars met mijn schaduw,' antwoord ik na een paar flinke slokken te hebben genomen. 'Toen werd die heel lang, terwijl de zon recht boven me stond.' voeg ik er aan toe.


    I only miss you when I'm breathing