• Story.
    Coöperation X is een ondergrondse, criminele organisatie in Amerika die rijk probeert te worden door wapenhandel. Ze plukken jongeren van de straat, brengen ze naar een inrichting, plaatsen een microchip onder hun huid achter hun oor en manipuleren zo hun brein. Vervolgens laten ze hen allerlei geheime opdrachten uitvoeren zoals inbreken op de computer van de president, waardoor oorlog en verderf in de wereld blijven. Iedereen krijgt een codenaam: Boy of Girl met een nummer. Op het moment dat de chip zijn werk doet, vergeten de jongeren hun eigen naam.

    Intention.
    De andere jongeren bij Coöperation X redden, voordat ze door de politie opgepakt worden en voor altijd in de cel verdwijnen.

    Information.
    Je personage heeft één speciale gave, waar de mensen zijn achter gekomen en daarom ben je weggestuurd en op een kale vlakte achtergelaten. Ze vonden je niet menselijk en waren bang dat je een gevaar voor de organisatie kon worden.

    Persons.
    Girls:
    001 (Katelyn Valentina Caputo - IHEARTNIALLx - Gedachten en gevoelens waarnemen)
    002 (Esti Nicole Lovey - LovingStyles)
    003 (Liv Sheeran - Edinburgh - Hypnotiseren)
    004 (Juliétta Stone - x Desire - Kan met geesten praten)
    005 (Evy Selene Mcgomery - Sweetest - Visioenen door aanraking)
    006 (Jade Sky Bright - HurtedHeart - Energie manipuleren)
    007 (Yasmin Lexi Carter - LovingStyles)
    008 (Nadia Lockwood - Midna - Water en bloed besturen)
    009 (Chiya Amorina Hoshi - Randomness - Humeur manipuleren)
    010
    011 (Flame Mount - ForeverZaynx - Onzichtbaarheid)
    012

    Boys:
    013 (Willem Tedde Rolfe - IHEARTNIALLx - Bovenmenselijke lichamelijke krachten)
    014
    015 (Björn Levi Muse - ForeverZaynx - Wind besturen)
    016 (Jayden Jason Bright - HurtedHeart - Pijn manipuleren)
    017 (Alive - Diapal - Beheerst vuur)
    018 (Ivar Chesule - Spyclon - Duisternis creëren/manipuleren)
    019 (Max Evans - SUMMERx - Elektriciteit sturen)
    020 (Liam Oliver Sanz - Properius - Metaal en ijzer besturen)
    021 (James William Jackson - CarrotNiall - Details van verleden en toekomst zien)
    022 (Aaron Lawson - SUMMERx - Wolven oproepen)
    023 (Dean Robinson Homers - GoedeleLover - Waanbeelden oproepen)
    024

    The begin.
    Je personage komt bij je positieve op en kale vlakte. Je weet niet meer wie je bent en waar je vandaan komt. Het enigste wat naast je ligt is een rugzak met overlevingsspullen. Je draagt een spijkerbroek, een wit t-shirt en in je kleding zijn merkjes genaaid met je nummer. De eerste dagen moet je zien te overleven en langzaam merk je dat je hele speciale gaven hebt.
    Let op: Je mag niet direct allemaal bij elkaar komen.

    Map.


    Ware Grootte.

    Regels.
    - Seksuele teksten mogen.
    - Maximaal twee personage's per account.

    [ bericht aangepast op 26 feb 2012 - 16:11 ]

    Girl 001.
    Uit mijn ooghoeken zie ik iemand lopen, mijn hersens werken niet goed. Dus ik kan de werkelijkheid met mijn verbeelding niet onderscheiden. "Hé.. hee," Kan ik uitbrengen. Het klinkt droog, verdrietig, zielig. Alles. Ik weet het niet. Wat moet ik hier? Wat.. Ik sluit mijn ogen. De gene die er loopt.. Wees alsjeblieft werkelijkheid. Ik blijf op mijn knieën zitten, op de warme grond.

    Boy 018 ~ Schaduw/Duisternis Beheersen

    Ik kijk weer even rond en zie nog niks op de kale vlakte voor me, en ook niks anders dan bomen en struiken in het bos achter mij. Ik kijk omhoog en zie dat de zon op zijn hoogste punt staat, ongeveer dan. Ik laat mijn hoofd zakken, wat moest ik nou doen? Verveeld staar ik naar mijn lange uitgestrekte schaduw, wacht is even! Hoe kon mijn schaduw zo lang zijn, terwijl de zon recht boven me scheen en niet vanuit een hoek!?


    I only miss you when I'm breathing

    [Hey Niall, what about 013? D:]

    Boy 017

    Heel even denk ik uit mijn ooghoeken een beweging te zien (Girl 002), maar doe de moeite niet om op te kijken. Allemaal verbeelding, ...
    Wacht, ik weet mijn naam niet eens. Hoe zal ik mezelf dan noemen? Zeventien? Aangezien dat nummer op mijn t-shirt staat. Dus...
    Allemaal verbeelding, 17.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    002
    Serieus, hoe ben ik in deze zandbak beland? Zo ver ik weet ben ik niet uit gegaan gisteravond. Ik schraap mijn keel weer, 'Halloooo?!' roep ik weer.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Mag Björn al iets met zijn gaven doen en dat hij dan helemaal in de war raakt ofzo?]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Randomness schreef:
    [Hey Niall, what about 013? D:]


    [013 kan van gedaante verwisselen en hij is nu dus een luipaard, zonder dat hij er van weet.. dus.. best lastig. jij kan er vast iets mee? ^^]

    Boy 017

    'Hallooooo!' hoor ik opeens naast me. Nou ja, naast me, er zit wel een grote afstand tussen. Fronsend kijk ik op en zie in de verte een stipje heen en weer lopen.
    Ik denk er niet bij na, spring op en begin hevig heen en weer te zwaaien met mijn armen. 'Hier!'


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    ForeverZaynx schreef:
    [Mag Björn al iets met zijn gaven doen en dat hij dan helemaal in de war raakt ofzo?]


    [Ofcourse!]

    Girl 008

    Bij de bosjes liet ik me even zakken. Het was nog al warm. Zonder er bij na te denken trok ik me witte shirt uit. Ik keek omlaag en zag dat ik een witte bh aan had met soort indianen printje. Fronsend keek ik ernaar. Het zag er leuk uit, daar niet van. Maar sinds wanneer had ik deze?

    [of zijn die ondergoed ook allemaal zo saai? ;d]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Oh oké, ty (;]

    Girl 009
    Wait a minute. Dat was geen jongen. Het was een.. luipaard? In een woestijn?
    Ik liep langzaam achteruit. Ik was te geschrokken om te rennen, en ik wist dat hij me dan als prooi zou zien en achter me aan zou gaan. Of was dat nou bij tijgers?
    Rustig, 009, dacht ik. Mijn naam wist ik niet meer, dus ik heette voorlopig gewoon 009.

    [Tot morgen D:]

    [ bericht aangepast op 25 feb 2012 - 23:04 ]

    002
    'Hier!' hoor ik iemand ineens roepen. Ik kijk op en zie iemand heen en weer zwaaien met zijn/haar armen. Eindelijk. Ik haal even mijn hand door mijn haar waarna ik zijn/haar kant op loop.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Boy 015.

    Wanneer ik bij de bomen ben aangekomen en nog steeds geen teken van leven heb gevonden, leun ik tegen een boom aan en zucht ik even geërgerd, waarna ik op de grond val. Okee.. Ik leunde toch tegen een boom aan? Denk ik en kijk dan op. Mijn ogen worden groot van verbazing. Hoe, wat? Ik stond net toch tégen die boom aan en niet tien meter verderop? Oke, dit is heel erg vaag..


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Boy 18 ~ Duisternis/Schaduw Beheersen

    Ik hoor vaag wat geluiden maar negeer ze, want ik kijk nog steeds verbaasd naar mijn schaduw die gewoon niet kan kloppen als je naar de stand van de zon keek. Ik kijk even op naar de richting waar ik net wat geluid hoorde en zie vaag wat stipjes, nee het waren vast Fata Morganas. Of te wel een verbeelding veroorzaakt door hitte.
    Ik kijk weer even naar beneden en kijk weer verbaasd naar mijn schaduw alsik zie dat deze bijna niet te zien is, zoals die normaal zou moeten deze tijd van de dag.


    I only miss you when I'm breathing

    Boy 013.
    Met een helse kreet val ik op de grond, beweeg en verander terug in een normale jongen. "Aueuh," Met pijn over mijn hele lichaam blijf ik een moment op de grond liggen. Dan kijk ik naar het meisje en merk dat ik me nog nooit zo erg geschaamd heb. Snel sta ik op uit het zand en klop het van mijn broek. "Uh.." Stotter ik en haal verlegen een hand door mijn haar. Wat is er met mij gebeurt? Wat ben ik?