• Ik ga een storie schrijven over dat Quizlet word bedreigt door een hacker genaamd Qnonymous maar daar heb ik natuurlijk rollen voor nodig. Graag zou ik daarvoor echte users gebruiken, dus als je mee wil doen zeg het dan hieronder!

    Dit moet je invullen:

    Naam:
    Leeftijd:
    Vrienden:
    Interesses:



    falling doesn't feel this bad when i know you've fallen this way too.

    Naam: Manon/Patholoog
    Leeftijd: 20
    Vrienden: Iedereen op het forum, maar het meeste babbel ik met Yolanda, Jasmijn en Marie.
    Interesses: Uh, schrijven, cello spelen, biologie. (Is het niet leuker dit te doen op basis van diegene zijn profiel?)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Klinkt leuk! Ik doe mee!
    Naam: Nadine
    Leeftijd: 13 jaar.
    Vrienden: iedereen!
    Interesses: My Little Pony, wolven, achtbanen....

    ik wil meedoen!^^


    Naam: Femke/JamesPotter
    Leeftijd: 18 jaar
    Vrienden: Ik spreek de meesten van het forum wel, maar toch vooral Anna/GredWeasley
    Interesses: Schrijven, Harry Potter, Quizlet, herten, biologie, vast wel meer.

    Als je meer dingen nodig hebt, moet je het even vragen^^


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Naam: Addie/Petit
    Leeftijd: 13 jaar
    Vrienden: Ik praat met veel mensen maar met Lucca/Wampus ben ik echt enorm close. Oh en Qing/Metamorphoses ook.
    Interesses: Ik heb altijd ideeën om te schrijven die ik nooit te goed op papier kan zetten, talen, Quizlet, mopshondjes, talen en huggles en complimenten enzo.

    [ bericht aangepast op 23 juli 2016 - 14:31 ]


    Heaven is a place that we all have

    Leuk idee!

    Naam: Anne/GrandR
    Leeftijd: 20
    Vrienden: In elk geval[ Gini en Mulitcoloured. En ik praat ook geregeld met/ ben ook vrienden met Thymbraeus, Krolock, Aerodactyl en sommige anderen ook wel.
    Interesses: fandoms (ga ze niet allemaal opnoemen), schrijven en lezen, muziek, psychologie, Engels, tattoo's, boksen, dieren (met name katten, maar heel veel eiegenlijk)

    [ bericht aangepast op 20 juli 2016 - 15:17 ]


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Naam: Maxime/Raisei
    Leeftijd: 17
    Vrienden: Ondertussen zitten zij niet meer op Quizlet, maar Hazelx, Finley en Hazell(zij is nog wel actief volgens mij)
    Interesses: Lezen, schrijven, tekenen, anime kijken, ballet, muziek luisteren, naar concerten gaan. En niet te vergeten: Harry Potter!!!!

    [ bericht aangepast op 24 juli 2016 - 12:52 ]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Klinkt interessant!
    Naam: Ivy / Broken_
    Leeftijd: 13
    Vrienden: Ik zit nog niet echt lang op Quizlet dus nog geen ;)
    Interesses: lezen, schrijven, tekenen, piano spelen, talen, mijn favoriete series kijken: Doctor Who en Pretty Little Liars. Verder ben ik nog fan van Harry Potter, the Hunger Games, Sherlock, Melanie Martinez en Alessia Cara.

    [ bericht aangepast op 20 juli 2016 - 17:47 ]


    Always remember; you're stronger than you seem,,braver than you believe and smarter than you think.

    Leuk idee!
    Naam: Vera/ Fictionalworld
    Leeftijd: 15
    Vrienden: Ehmm... Heb ik niet echt (al zit ik er wel meer ongeveer anderhalf jaar erop..)
    Interesses: Hungergames, beetje Divergent, verslaafd aan MBTI, overleving quizen, schrijven maar nog nooit een verhaal afgemaakt, worldbuilding, overleven, vossen, andere dieren, fantasy, rollen maken.


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    Naam: Wolfram
    Leeftijd: 15
    Vrienden: Kuroshitsuji_Me
    Interesses: Horror, Wolven, Anime, Games

    Naam: Melissa / Josiah
    Leeftijd: 14
    Vrienden: AIex, Aderyn, Parveen, SamueI, Florian, Ada, Samanthablaze en Chlorisse.
    Interesses: Schrijven (surprise), lezen (double surprise), photomanipulatie en digitaal tekenen.


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Naam: Nikki / Assassin
    Leeftijd: 23
    Vrienden: Wampus, SPECS, Swampert, Villainess, Dauth, Aerodactyl
    Interesses: Lezen, schrijven, sporten


    Your make-up is terrible

    Naam: Sena/Xanthe
    Leeftijd:18
    Vrienden: (ik zoek straks even de usernames op)
    Interesses: lezen, sporten, anime/series/films kijken en gezellig zijn hier en eender waar op het internet ^^


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Naam: Britt
    Leeftijd: 17
    Vrienden: veel, maar vooral syoxisia
    Interesses: lezen, schrijven, muziek, films


    Spinning around, I'm weightless.

    Naam: Brechtje
    Leeftijd: 12
    Vrienden: _Shinx,Jayfeather,_Revolution
    Interesses: Schrijven, lezen... dat was het...

    [ bericht aangepast op 25 juli 2016 - 12:33 ]


    i wanna die with you once or twice.

    Ik zie het ook wel zitten!

    NAAM: Shirley
    LEEFTIJD: 20
    VRIENDEN: Ik ben een beetje loner op Q
    INTERESSES: Voetbal, fotografie, boeken lezen, muziek beluisteren, ...


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”