• Story.
    Coöperation X is een ondergrondse, criminele organisatie in Amerika die rijk probeert te worden door wapenhandel. Ze plukken jongeren van de straat, brengen ze naar een inrichting, plaatsen een microchip onder hun huid achter hun oor en manipuleren zo hun brein. Vervolgens laten ze hen allerlei geheime opdrachten uitvoeren zoals inbreken op de computer van de president, waardoor oorlog en verderf in de wereld blijven. Iedereen krijgt een codenaam: Boy of Girl met een nummer. Op het moment dat de chip zijn werk doet, vergeten de jongeren hun eigen naam.

Intention.
    De andere jongeren bij Coöperation X redden, voordat ze door de politie opgepakt worden en voor altijd in de cel verdwijnen.

Information.
    Je personage heeft één speciale gave, waar de mensen zijn achter gekomen en daarom ben je weggestuurd en op een kale vlakte achtergelaten. Ze vonden je niet menselijk en waren bang dat je een gevaar voor de organisatie kon worden.

Persons.
    Girls:
    001 (Katelyn Valentina Caputo - IHEARTNIALLx - Gedachten en gevoelens waarnemen)
    002 (Esti Nicole Lovey - LovingStyles)
    003 (Liv Sheeran - Edinburgh - Hypnotiseren)
    004 (Juliétta Stone - x Desire - Kan met geesten praten)
    005 (Evy Selene Mcgomery - Sweetest - Visioenen door aanraking)
    006 (Jade Sky Bright - HurtedHeart - Energie manipuleren)
    007 (Yasmin Lexi Carter - LovingStyles)
    008 (Nadia Lockwood - Midna - Water en bloed besturen)
    009 (Chiya Amorina Hoshi - Randomness - Humeur manipuleren)
    010
    011 (Flame Mount - ForeverZaynx - Onzichtbaarheid)
    012

Boys:
    013 (Willem Tedde Rolfe - IHEARTNIALLx - Bovenmenselijke lichamelijke krachten)
    014
    015 (Björn Levi Muse - ForeverZaynx - Wind besturen)
    016 (Jayden Jason Bright - HurtedHeart - Pijn manipuleren)
    017 (Alive - Diapal - Beheerst vuur)
    018 (Ivar Chesule - Spyclon - Duisternis creëren/manipuleren)
    019 (Max Evans - SUMMERx - Elektriciteit sturen)
    020 (Liam Oliver Sanz - Properius - Metaal en ijzer besturen)
    021 (James William Jackson - CarrotNiall - Details van verleden en toekomst zien)
    022 (Aaron Lawson - SUMMERx - Wolven oproepen)
    023 (Dean Robinson Homers - GoedeleLover - Waanbeelden oproepen)
    024

The begin.
    Je personage komt bij je positieve op en kale vlakte. Je weet niet meer wie je bent en waar je vandaan komt. Het enigste wat naast je ligt is een rugzak met overlevingsspullen. Je draagt een spijkerbroek, een wit t-shirt en in je kleding zijn merkjes genaaid met je nummer. De eerste dagen moet je zien te overleven en langzaam merk je dat je hele speciale gaven hebt.
    Let op: Je mag niet direct allemaal bij elkaar komen.

Map.

Ware Grootte.

Regels.
    - Seksuele teksten mogen.
    - Maximaal twee personage's per account.

[ bericht aangepast op 26 feb 2012 - 16:11 ]

[Info: Bovenmenselijke lichamelijke krachten; Mijn personage kan ook van gedaante veranderen.]

Boy 013.
    Kom op.. Kom op wie? Ik weet niet wie ik ben! Snel trek ik aan mijn kleren om te zien of ik ergens iets kan vinden. Een merkje. Boy 13. Daar heb ik veel aan! Woedend trap ik tegen het zand, dat veroorzaakt een stofwolk en ik begin te hoesten. Ik begin te rennen en ga hard op mijn bek, ik voel niet meer als een mens aan.. Ik lijk op.. Wat ben ik?! Direct draai ik rondjes. Wat is dit, waarom lijk ik op een luipaard?! Ik ren verder, hopend dat ik uit mezelf kan gaan, of ik weet het niet. Helder denken lukt me niet meer. Ik ren verder en kom bij een bos. Mijn blik glijd rond en ik zie een meisje. Uit mijn bek komt een zacht gepiep en zachtjes loop ik op haar af.

[ bericht aangepast op 25 feb 2012 - 22:41 ]

Randomness schreef:
    (...)
    Mag je dan door de hele RPG alleen één iemand ontmoeten?

Of twee mensen, maar maak niet direct groepjes. Anders is het overleven er snel af.

[Op welk meisje loop je af? ]

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

Boy 018

Ik kijk even naar beneden en zie dat ik een spijkerbroek en een wit t-shirt draag. Een klein merkje met de tekst 'Boy 018' stond erop geschreven. Hmm, dat kwam me ergens bekend van voor, maar waarvan?
    Ik kijk nog even in de tas voor me en zie een briefje Hier is alles wat je nodig hebt om te overleven. stond er sierlijk op geschreven. Ik kijk nog even in de tas en zie wa overlevings spullen zoals gedroogd eten en een zaklamp. Dat was écht wat ik nu nodig had hé.

I only miss you when I'm breathing

[Midna, ik weet niet of er meer zijn, maar Chiya is in het bos.]

Girl 009
    Ik keek in de tas die ik inmiddels ook mee had genomen.
    Op het briefje stond dat er alles in zat wat ik nodig had om te overleven.
    'Leugens,' zei ik met het briefje voor me. 'Mijn iPod zit er niet in.'

[ bericht aangepast op 25 feb 2012 - 22:44 ]

[Je weet maar nooit XD]

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

[Kies maar. Hij/Het loopt op 009 af.. Als je dat wilt, hé.]

IHEARTNIALLx schreef:
    [Kies maar. Hij/Het loopt op 009 af.. Als je dat wilt, hé.]

[Jahoor :3 Is 'ie knap?]

Boy 017

Na een tijdje geijsbeerd te hebben, zit ik in de kleermakerszit op de grond voor me uit te staren. Vroeg of laat zal ik wel uit deze stomme droom ontwaken. In de tussentijd ga ik hier zitten lijden.
    Ergens zegt een stemmetje in me dat dit geen droom is en ik hulp moet gaan halen, maar ik ga dus echt niet ronddwalen op een eindeloze vlakte. Dat zal mijn dood betekenen. Als je in een droom kunt sterven, dan.

Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

[Ik moet om 23:00 weg D:]

002
    Okee geen reactie. Ik zit dus echt in de middle of nowhere. Met een zucht pak ik doe ik de rugzak op mijn rug en besluit op zoek te gaan naar menselijk leven.

007
    Ik sta op en kijk weer om me heen maar ik zie niemand. Geweldig. Ik laat me weer op de grond vallen en pak de rugzak om te kijken wat er in zit.

To the stars who listen — and the dreams that are answered

[Keur maar. Klik !]

Randomness schreef:
    [Ik moet om 23:00 weg D:]

[Ik ook.. Naja, moet. Ik wil niet.]

Girl 008

Stiekem begon ik dorst te krijgen. Ik haalde het flesje uit mijn tas en nam een paar slokken. Ik keek er even naar. 'Hoe kon die persoon denken dat ik het er hier mee kon doen?' mompelde ik. Ik stopte het flesje in me tas en keek om me heen. Ik begon al wat gras te zien en enkele bosjes. Dat was tenminste al iets, maar toch kwam het me er niet bekend voor. Ik zuchtte, waar was mijn geheugen heen?

IHEARTNIALLx schreef:
    (...)

[Ik ook.. Naja, moet. Ik wil niet.]

[Same here.
    Hij is goedgekeurd door de R.J.K. :9~ (Randomness' Jongens Keuring)]

Girl 009
    Ik nam een slokje water uit het flesje. Niet te veel, ik moest hier mee overleven.
    Opeens zag ik een jongen hier naartoe rennen. Zou hij me gezien hebben, of rende hij gewoon op het bos af?

[ bericht aangepast op 25 feb 2012 - 22:55 ]