• Short Stories


    Het idee voor deze verhalen staat bij het verhaal zelf, klik op de link hierboven.


    Idee in het kort: geef me een idee en een paar hoofdpersonen en ik schrijf een kort verhaal voor je!


    Alle personages en verhaal-ideeën zijn mogelijk (ook fanfictions), dus leef je uit!

    [ bericht aangepast op 26 feb 2012 - 16:28 ]


    To love another person is to see the face of God. - Victor Hugo

    Ik wil hier wel wat neerzetten maar ik heb geen idee :( sorry xx

    Kun je een verhaal schrijven over:

    een meisje (Joyce) en een jongen (Tom) zijn beste vrienden. Ze wonen naast elkaar en zitten op dezelfde school. Dan merken ze dat ze gevoelens voor elkaar hebben, en proberen er alles aan te doen om het geheim te houden voor elkaar. Door veel blunders komen ze uiteindelijk toch bij elkaar.
    Joyce: blond halflang haar. Blauwe ogen. Vriendelijk en soms wat brutaal. Behulpzaam en ze is 16 jaar.
    Tom: witblond haar kort in een modern kapsel. Ook blauwe ogen. 17 jaar. Vriendelijk en veel humor. Houd van thriller films...

    Dankjewel alvast!

    Xxxx

    Naïve (17) en Joshua (18) zijn beste vrienden met elkaar. Joshua is verliefd op Naïve maar Naïve niet op hem. Hij wil Naïve jaloers maken met een ander meisje, maar Naïve word beste vriendinnen met dat meisje. Joshua is zowat hopeloos geworden en verteld zijn gevoelens aan Naïve. Naïve ontwijkt hem voortaan en ziet hem nooit meer.

    Naïve:



    Joshua:


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."