• Story.
    Coöperation X is een ondergrondse, criminele organisatie in Amerika die rijk probeert te worden door wapenhandel. Ze plukken jongeren van de straat, brengen ze naar een inrichting, plaatsen een microchip onder hun huid achter hun oor en manipuleren zo hun brein. Vervolgens laten ze hen allerlei geheime opdrachten uitvoeren zoals inbreken op de computer van de president, waardoor oorlog en verderf in de wereld blijven. Iedereen krijgt een codenaam: Boy of Girl met een nummer. Op het moment dat de chip zijn werk doet, vergeten de jongeren hun eigen naam.

    Intention.
    De andere jongeren bij Coöperation X redden, voordat ze door de politie opgepakt worden en voor altijd in de cel verdwijnen.

    Information.
    Je personage heeft één speciale gave, waar de mensen zijn achter gekomen en daarom ben je weggestuurd en op een kale vlakte achtergelaten. Ze vonden je niet menselijk en waren bang dat je een gevaar voor de organisatie kon worden.

    Persons.
    Girls:
    001 (Katelyn Valentina Caputo - IHEARTNIALLx - Gedachten en gevoelens waarnemen)
    002 (Esti Nicole Lovey - LovingStyles)
    003 (Liv Sheeran - Edinburgh - Hypnotiseren)
    004 (Juliétta Stone - x Desire - Kan met geesten praten)
    005 (Evy Selene Mcgomery - Sweetest - Visioenen door aanraking)
    006 (Jade Sky Bright - HurtedHeart - Energie manipuleren)
    007 (Yasmin Lexi Carter - LovingStyles)
    008 (Nadia Lockwood - Midna - Water en bloed besturen)
    009 (Chiya Amorina Hoshi - Randomness - Humeur manipuleren)
    010
    011 (Flame Mount - ForeverZaynx - Onzichtbaarheid)
    012

    Boys:
    013 (Willem Tedde Rolfe - IHEARTNIALLx - Bovenmenselijke lichamelijke krachten)
    014
    015 (Björn Levi Muse - ForeverZaynx - Wind besturen)
    016 (Jayden Jason Bright - HurtedHeart - Pijn manipuleren)
    017 (Alive - Diapal - Beheerst vuur)
    018 (Ivar Chesule - Spyclon - Duisternis creëren/manipuleren)
    019 (Max Evans - SUMMERx - Elektriciteit sturen)
    020 (Liam Oliver Sanz - Properius - Metaal en ijzer besturen)
    021 (James William Jackson - CarrotNiall - Details van verleden en toekomst zien)
    022 (Aaron Lawson - SUMMERx - Wolven oproepen)
    023 (Dean Robinson Homers - GoedeleLover - Waanbeelden oproepen)
    024

    The begin.
    Je personage komt bij je positieve op en kale vlakte. Je weet niet meer wie je bent en waar je vandaan komt. Het enigste wat naast je ligt is een rugzak met overlevingsspullen. Je draagt een spijkerbroek, een wit t-shirt en in je kleding zijn merkjes genaaid met je nummer. De eerste dagen moet je zien te overleven en langzaam merk je dat je hele speciale gaven hebt.
    Let op: Je mag niet direct allemaal bij elkaar komen.

    Map.


    Ware Grootte.

    Regels.
    - Seksuele teksten mogen.
    - Maximaal twee personage's per account.

    [ bericht aangepast op 26 feb 2012 - 16:11 ]

    Girl 002
    'niet zo arrogant doen hè,' grinnik ik waarna ik plagerig mijn tong naar hem uitsteek en even over zijn buik kietel.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Boy 017

    'Niet zo arrogant doen, hè,' grinnikt 2. Ze steekt haar tong uit en kietelt even over mijn buik.
    'Een voordeel aan die felle zon,' zeg ik. 'Je wordt wel lekker bruin.' Ik werp een blik op haar blote buik.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    [Ik ga wel naar 018; 001 komt eraan.]

    Girl 001.
    Uit mijn ooghoeken zie ik iemand lopen, mijn hersens werken niet goed. Dus ik kan de werkelijkheid met mijn verbeelding niet onderscheiden. "Hé.. hee," Kan ik uitbrengen. Het klinkt droog, verdrietig, zielig. Alles. Ik weet het niet. Wat moet ik hier? Wat.. Ik sluit mijn ogen. De gene die er loopt.. Wees alsjeblieft werkelijkheid. Ik blijf op mijn knieën zitten, op de warme grond.

    [ bericht aangepast op 26 feb 2012 - 12:11 ]

    Girl 002
    'klopt,' antwoord ik, 'perfecte reden waarom jij ook je shirt uit moet doen,' zeg ik er met een kleine grijns achteraan.

    [wanneer mogen ze eigenlijk meer mensen ontmoeten?]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Boy 017

    'Klopt,' antwoordt ze. 'Perfecte reden waarom jij ook je shirt uit moet doen.'
    Er verschijnt een grijns rondom mijn lippen en ik trek mijn shirt dan ook maar uit. 'Pas op, bleke huid-gevaar.'

    [Ik moet gaan, ben er later nog wel.]


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    [Later, als iedereen mensen heeft ontmoet. Op een gegeven moment laten we ze allemaal bijeen komen bij de rivier. (:]

    Boy 18

    Ik hoor een kreet van naast ons en ik kijk op, ik zie een menselijke gedaante op de grond zitten. Volgens mij waa het een meisje, maar ik kon het nog niet met alle zekerheid zeggen. 'Kom,' zeg ik tegen 8 en ren een beetje naar de richting waar ik nog steeds vaag iemand zie zitten op de grond.

    [ bericht aangepast op 26 feb 2012 - 12:20 ]


    I only miss you when I'm breathing

    Boy 015.

    Nog steeds ben ik verbaasd over de plotselinge verplaatsing van mijn lichaam. Ik loop weer terug naar de boom en laat me, met mijn rug tegen de boom aan, naar beneden zakken.

    [Iemand die naar Björn wilt gaan? Of Leighton?]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [@foreverzaynx is stuur mijn andere meisje zo wel, zet eerst nog even de laptop aan]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Hihii. Je vergeet je cijfer ;) ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Girl 001.
    Nee, de gedaante is niet mijn verbeelding geweest. Ik zie echt twee mensen lopen. "Hi, hier!" Roep ik met een droge kreet, sta langzaam op en zwaai met mijn armen. Laat ze hierheen komen, laat ze mijn taal kunnen spreken! Snel doe ik een schietgebedje.

    [Shiiiiiit, ik heb alles gemist!]


    There's power in the words you whisper.

    Boy 18

    De gedaante staat op en begint met haar armen te zwaaien, als het een haar was. Ik hoor ook dat ze wat roept maar wat kan ik niet precies horen, ik versnel mijn pas en kom steeds dichter bij.


    I only miss you when I'm breathing

    Girl 007
    Na een tijdje lopen kom ik uit bij een bos. Dan zie ik ineens een jongen tegen een boom aanzitten. Snel loop ik naar hem toe, 'Hee! ehm, weet jij misschien waar we zijn?'

    Girl 002
    Hij grijnst en trekt zijn shirt uit. 'Pas op, bleke huid-gevaar.' zegt hij dan. Ik kijk even naar zijn gespierde buik. 'Dat valt wel mee hoor. En nu kan je tenminste een beetje bruin worden,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered