• Story.
    Coöperation X is een ondergrondse, criminele organisatie in Amerika die rijk probeert te worden door wapenhandel. Ze plukken jongeren van de straat, brengen ze naar een inrichting, plaatsen een microchip onder hun huid achter hun oor en manipuleren zo hun brein. Vervolgens laten ze hen allerlei geheime opdrachten uitvoeren zoals inbreken op de computer van de president, waardoor oorlog en verderf in de wereld blijven. Iedereen krijgt een codenaam: Boy of Girl met een nummer. Op het moment dat de chip zijn werk doet, vergeten de jongeren hun eigen naam.

    Intention.
    De andere jongeren bij Coöperation X redden, voordat ze door de politie opgepakt worden en voor altijd in de cel verdwijnen.

    Information.
    Je personage heeft één speciale gave, waar de mensen zijn achter gekomen en daarom ben je weggestuurd en op een kale vlakte achtergelaten. Ze vonden je niet menselijk en waren bang dat je een gevaar voor de organisatie kon worden.

    Persons.
    Girls:
    001 (Katelyn Valentina Caputo - IHEARTNIALLx - Gedachten en gevoelens waarnemen)
    002 (Esti Nicole Lovey - LovingStyles)
    003 (Liv Sheeran - Edinburgh - Hypnotiseren)
    004 (Juliétta Stone - x Desire - Kan met geesten praten)
    005 (Evy Selene Mcgomery - Sweetest - Visioenen door aanraking)
    006 (Jade Sky Bright - HurtedHeart - Energie manipuleren)
    007 (Yasmin Lexi Carter - LovingStyles)
    008 (Nadia Lockwood - Midna - Water en bloed besturen)
    009 (Chiya Amorina Hoshi - Randomness - Humeur manipuleren)
    010
    011 (Flame Mount - ForeverZaynx - Onzichtbaarheid)
    012

    Boys:
    013 (Willem Tedde Rolfe - IHEARTNIALLx - Bovenmenselijke lichamelijke krachten)
    014
    015 (Björn Levi Muse - ForeverZaynx - Wind besturen)
    016 (Jayden Jason Bright - HurtedHeart - Pijn manipuleren)
    017 (Alive - Diapal - Beheerst vuur)
    018 (Ivar Chesule - Spyclon - Duisternis creëren/manipuleren)
    019 (Max Evans - SUMMERx - Elektriciteit sturen)
    020 (Liam Oliver Sanz - Properius - Metaal en ijzer besturen)
    021 (James William Jackson - CarrotNiall - Details van verleden en toekomst zien)
    022 (Aaron Lawson - SUMMERx - Wolven oproepen)
    023 (Dean Robinson Homers - GoedeleLover - Waanbeelden oproepen)
    024

    The begin.
    Je personage komt bij je positieve op en kale vlakte. Je weet niet meer wie je bent en waar je vandaan komt. Het enigste wat naast je ligt is een rugzak met overlevingsspullen. Je draagt een spijkerbroek, een wit t-shirt en in je kleding zijn merkjes genaaid met je nummer. De eerste dagen moet je zien te overleven en langzaam merk je dat je hele speciale gaven hebt.
    Let op: Je mag niet direct allemaal bij elkaar komen.

    Map.


    Ware Grootte.

    Regels.
    - Seksuele teksten mogen.
    - Maximaal twee personage's per account.

    [ bericht aangepast op 26 feb 2012 - 16:11 ]

    Boy 017

    De persoon lijkt me gehoord te hebben en loopt naar me toe. Hoe dichterbij ze komt, hoe beter ik... haar kan zien. Ja, het is een haar. Ze heeft lange haren en is best wel slank. Vanaf hier lijkt het op een vrouw.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    [Tot morgen; 009. xdd]

    [wat heb ik allemaal gemist?]


    "Ignite, my love. Ignite."

    [Niks. Iedereen is wakker geworden en sommige beginnen elkaar te ontmoeten. That's all.]

    [kunnen we niet doen dat ze twee mensen mogen tegen komen? Dan heb je nog iets te doen als een van die offline is a.]

    002
    Als ik dichterbij kom zie ik dat de gestalte een jongen is. 'Hee,' begroet ik hem wanneer ik bij hem kom. Ik frons even als ik zie dat hij dezelfde rugzak heeft en ook een wit shirt draagt.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Ik ga slapie doen. @Maartje Ik van net een heel mogolisch dansje aan het doen en riep: "IK HEB ZIN IN DINSDAG. Dinsdag dinsdag. Ik heb zin in dinsdag." xDd.]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [Ik moet ook gaan, ben er morgen(ochtend) weer.]


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    [@Diapal: Tot Morgen!
    @ForeverZaynx: LOL. Ik deed ook mongolig. XDD Vanmiddag dan. ;p
    @LovingStyles: Je mag één of twee mensen ontmoeten.]

    [ bericht aangepast op 25 feb 2012 - 23:16 ]

    [@Maartje. Je bent mongolisch. En IK HEB ZIN IN DINSDAG !]
    [Laatste post :$]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Boy 023
    De hete zon brandde op mijn gezicht. Ik kreunde terwijl ik mijn ogen openende. Waar was ik? Ik zag een grote grasvlakte voor me. Verdwaasd keek ik om me heen. Nog een betere vraag? Wie was ik? Ik groef in mijn geheugen naar mijn naam en wat er gebeurd was maar er was niks. Geen aanwijzing of wat. Ik naar de grond naast me en kwam tot de ontdekking dat er een rugzak lag. Ik greep er naar en opende hem. Ik besloot eerst naar het label te kijken, misschien stond daar iets van een naam in. Boy 023, stond er in. Verbaasd keek ik er naar. Dat kon toch niet mijn naam zijn? Of wel?


    "Ignite, my love. Ignite."

    Girl 008

    Ik knoopte de t-shirt zo goed als het kon rond mijn middel. Ik deed mijn handen boven mijn ogen en keek weer rond.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Boy 18

    Ik besluit om maar iets te gaan doen, misschien gaan zoeken naar een menselijke beschaving of iets? Ik pakte mijn rug tas en deed die om, ik kijk rond me heen en besluit in de richting te lopen waar ik net iets wat op een stem leek hoorde.

    [ bericht aangepast op 25 feb 2012 - 23:25 ]


    I only miss you when I'm breathing

    [Schat, je bent hier een cijfer ;P]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [anyoneee die naar Girl 002 en Boy 017 wil :) ?]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Gewijzigd]

    [ bericht aangepast op 25 feb 2012 - 23:27 ]


    I only miss you when I'm breathing