• Hey,

    Ik heb twee stories:

    Dit zijn allemaal anime afbeeldingen:

    [url]http://www.quizlet.nl/stories/80849/anime-pictures/
    [/url]

    En dit is mijn geschreven verhaal:

    When the devil fell in love

    Als Selene voor straf naar aarde wordt gestuurd is ze alleen maar bezig met het verleiden van jongens en meisjes. Ze is niet menselijk en heeft dus geen menselijke gevoelens. Maar wat als ze die wel krijgt door lange tijd op aarde te zijn?

    [url]http://www.quizlet.nl/stories/79210/when-the-devil-fell-in-love/
    [/url]


    Ik zou het leuk vinden als je even kijkt. Als iemand zelf nog een leuke story heeft, zet hem hier neer en ik neem even een kijkje en misschien een abo.

    Xxx

    [ bericht aangepast op 28 maart 2012 - 18:33 ]


    People change, things go wrong, but just remember, life goes on...

    Ik dacht jeeeeeej anime plaatjes! En toen deed de link het niet.


    Happy Birthday my Potter!

    BloodyGum schreef:
    Ik dacht jeeeeeej anime plaatjes! En toen deed de link het niet.



    Ik heb de link er opnieuw in gezet. Ik hoop dat hij het nu wel doet.


    People change, things go wrong, but just remember, life goes on...

    Ronjaxx schreef:
    (...)


    Ik heb de link er opnieuw in gezet. Ik hoop dat hij het nu wel doet.


    Jep :)


    Happy Birthday my Potter!



    I Can But I Won't

    don't wanna think of all the different ways to kill you..
    I Can Kill you.. But I won't..


    Bij de 67ste Hongerspelen gebeurt het onverwachte,
    De McAlister Tweeling word uitgeloot, de tweeling die bijna geen moment van elkaars zijde wijken.. En de hel begind pas echt als ze de arena in worden gesleurd.. Alex word verlieft op een andere tribuut..


    Het orginele verhaal van Suzanne Collins
    Nederlands gesproken, nederlands geschreven


    Mischien dat je het leuk vind?

    [ bericht aangepast op 28 maart 2012 - 18:35 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Leuke story!


    People change, things go wrong, but just remember, life goes on...



    The city of history.
    Annabeth kan zich niks meer herinneren van haar jeugd. Als ze op een regenachtige dag, een boekje op zolder vind, wekt dit haar nieuwsgierigheid. Zo staat er in het boek dat haar ouders, niet haar echte ouders zijn, en dat haar echte vader er wel een heel bijzondere baan op na hield. Niet wetend of het boek echt is, of slechts een werk van fictie besluit Annabeth naar 'Raven fall' te vertrekken, een dorpje zo klein dat het niet eens op de kaart te vinden is, en bewoont word door de vreemste mensen. Langzaam komen herinneringen van vroeger weer terug, en leert ze zichzelf kennen, maar dan begint het avontuur pas echt.


    The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.

    The Quest of the Human Animal.

    Er wordt vaak gezegd dat een ongeluk je hele leven veranderd. Maar alleen mensen die dat ook daadwerkelijk hebben meegemaakt kunnen dat beamen. Maar wat zou je doen als iemand die je gered heeft je leven drastisch overhoop gooit, terwijl jij niks kan dan wachten en meewerken.

    Zou Adam zich kunnen redden als hij in een benarde situatie komt?
    Of heeft hij op ten duur toch hulp nodig om alle problemen op te kunnen lossen?
    Is er überhaupt wel iemand die hem kan helpen?
    Welkom bij The Quest of the Human Animal!


    #Algemeen, beschaafd en Nederlands geschreven.
    #Ik waarschuw niet voor nieuwe hoofdstukken, dus een abo lijkt me verstandig.
    #Tips zijn altijd welkom.
    #Alle personen behoren aan mij en zijn fictief.
    #De plaatsen zijn ook fictief, maar kunnen op een echte plaats gebaseerd zijn.
    #Fantasie, maar niet zo als in een fantasie wereld, alles speelt zich gewoon in de normale wereld af.



    Een zondag zonder zon is als
    blijdschap zonder vreugde, als
    leven zonder liefde, als
    oorlog met een einde, als
    brood zonder vuur, als
    opstand zonder revolutie, als
    kinderen met zorgen, als
    een land zonder leider.

    ~{-*-}~
    Oorlog is geen actie zonder einde. Hoop is altijd tevergeefs. Want zelfs als de rebellen gewonnen blijken te hebben, zijn er nog altijd aanhangers van de vorige leider. En die willen wraak.
    ~{-*-}~


    Btw, ik heb een abo genomen op je anime plaatjes story*O*


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.



    'Dreams are like stars, you may not reach them but they can still load to your destiny'



    Een meisje van ongeveer 20 jaar werkt als serveerster in het restaurant van haar ouders. Dan duikt er ineens een brief op van een oude vakantieliefde die haar wil zien. Na vele dingen die gebeuren besluit ze haar familie te verlaten en op zoek te gaan naar die oude vakantieliefde.


    Ik heb nog altijd rollen nodig. In dit topic kan je nog een rol maken, als je dat wilt.


    26 - 02 - '16

    Misschien vind je dit wat?

    Let the game begin



    Panda is een droomster,
    ze zit vaker in haar eigen wereld dan in de realiteit.
    Ze doet niets liever dan lekker wegdromen in de zon.
    Maar dan raakt ze verzeild in een spel,
    een spel in een andere wereld met een andere realiteit,
    en ze zal niet alleen voor haar eigen leven,
    maar ook voor dat van haar vrienden moeten spelen.

    "This is reality,
    my reality,
    and you have to fight
    to defend what you love
    in your reality.
    It's that simple."

    #Nederlands geschreven
    #Onbekende personen


    Cookies!

    Thanks voor de verhalen!!


    People change, things go wrong, but just remember, life goes on...

    Een jonge Brit verlaat Groot-Brittannië omdat hij alles heeft verloren en zet, samen met 2 vrienden, koers naar de nieuwe wereld.

    Ik heb m'n verhaal 16+ gedaan, maar het is eigenlijk al wel geschikt voor 15+(en misschien zelfs jonger, verschilt per persoon) er komt alleen wel geweld e.d. in voor.

    • Bevat soms engelse termen of woorden, zoals 'Sir' of 'Lord'.
    • Is gebasseerd op historische feiten.
    • Ieder hoofdstuk begint met een historische quote.


    [ bericht aangepast op 29 maart 2012 - 7:28 ]


    How many legs does a dog have if you call the tail a leg? Four. Calling a tail a leg doesn't make it a leg.

    Dankje!


    People change, things go wrong, but just remember, life goes on...

    Iemand nog een leuk hp verhaal?


    People change, things go wrong, but just remember, life goes on...

    The lost princess


    We are all exploirers trying to find ourselves.



    Korte uitleg van het verhaal:
    Ciara is een prinses in een andere wereld, ver weg van de aarde. Alleen was het met haar geboorte te gevaarlijk voor haar om in deze wereld te blijven leven. Daarom hebben haar ouders besloten haar naar de aarde toe te sturen, waar ze veilig als wees zou kunnen leven. Wel hebben haar ouders besloten haar op haar achttiende verjaardag terug te halen. Dit zorgt ervoor dat ze als ze op haar achttiende verjaardag door een oude poort fiets om naar school te komen, niet aan de andere kant van de poort verder fiets, maar door deze poort in haar eigen wereld beland. Natuurlijk snapt ze hier niks van en na een aantal dagen reizen komt ze iemand tegen, waar ze haar verhaal aan kan vertellen en die haar meeneemt naar het kasteel. Wat zal er gebeuren als ze erachter komen dat ze de verloren prinses is?


    Keep your head up, keep your heart strong