• Story.
    Coöperation X is een ondergrondse, criminele organisatie in Amerika die rijk probeert te worden door wapenhandel. Ze plukken jongeren van de straat, brengen ze naar een inrichting, plaatsen een microchip onder hun huid achter hun oor en manipuleren zo hun brein. Vervolgens laten ze hen allerlei geheime opdrachten uitvoeren zoals inbreken op de computer van de president, waardoor oorlog en verderf in de wereld blijven. Iedereen krijgt een codenaam: Boy of Girl met een nummer. Op het moment dat de chip zijn werk doet, vergeten de jongeren hun eigen naam.

Intention.
    De andere jongeren bij Coöperation X redden, voordat ze door de politie opgepakt worden en voor altijd in de cel verdwijnen.

Information.
    Je personage heeft één speciale gave, waar de mensen zijn achter gekomen en daarom ben je weggestuurd en op een kale vlakte achtergelaten. Ze vonden je niet menselijk en waren bang dat je een gevaar voor de organisatie kon worden.

Persons.
    Girls:
    001 (Katelyn Valentina Caputo - IHEARTNIALLx - Gedachten en gevoelens waarnemen)
    002 (Esti Nicole Lovey - LovingStyles)
    003 (Liv Sheeran - Edinburgh - Hypnotiseren)
    004 (Juliétta Stone - x Desire - Kan met geesten praten)
    005 (Evy Selene Mcgomery - Sweetest - Visioenen door aanraking)
    006 (Jade Sky Bright - HurtedHeart - Energie manipuleren)
    007 (Yasmin Lexi Carter - LovingStyles)
    008 (Nadia Lockwood - Midna - Water en bloed besturen)
    009 (Chiya Amorina Hoshi - Randomness - Humeur manipuleren)
    010
    011 (Flame Mount - ForeverZaynx - Onzichtbaarheid)
    012

Boys:
    013 (Willem Tedde Rolfe - IHEARTNIALLx - Bovenmenselijke lichamelijke krachten)
    014
    015 (Björn Levi Muse - ForeverZaynx - Wind besturen)
    016 (Jayden Jason Bright - HurtedHeart - Pijn manipuleren)
    017 (Alive - Diapal - Beheerst vuur)
    018 (Ivar Chesule - Spyclon - Duisternis creëren/manipuleren)
    019 (Max Evans - SUMMERx - Elektriciteit sturen)
    020 (Liam Oliver Sanz - Properius - Metaal en ijzer besturen)
    021 (James William Jackson - CarrotNiall - Details van verleden en toekomst zien)
    022 (Aaron Lawson - SUMMERx - Wolven oproepen)
    023 (Dean Robinson Homers - GoedeleLover - Waanbeelden oproepen)
    024

The begin.
    Je personage komt bij je positieve op en kale vlakte. Je weet niet meer wie je bent en waar je vandaan komt. Het enigste wat naast je ligt is een rugzak met overlevingsspullen. Je draagt een spijkerbroek, een wit t-shirt en in je kleding zijn merkjes genaaid met je nummer. De eerste dagen moet je zien te overleven en langzaam merk je dat je hele speciale gaven hebt.
    Let op: Je mag niet direct allemaal bij elkaar komen.

Map.

Ware Grootte.

Regels.
    - Seksuele teksten mogen.
    - Maximaal twee personage's per account.

[ bericht aangepast op 26 feb 2012 - 16:11 ]

Girl 008

Ik haalde uit me tas de pijl en bekeek die. Ik zou daar vissen mee kunnen steken, maar er is hier geen water. Ik heb ook geen boog. Ik zuchtte. Ik wil wel eens weten wie die briefje had geschreven. Ik liep verder met de pijl nog steeds in me handen.

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

[Ik ben moe & ga slapen. Truste !]

Boy 023
    Ik keek na denkend naar het label. Hoe langer ik er naar keek hoe vreemder ik het vond. Ik keek naar de inhoud van de tas maar mijn keel was droog en schor dus besloot ik eerst wat water te zoeken voordat ik alles goed ging bekijken. Ik haalde mijn hand door mijn haar en ergens was ik nieuwsgierig welke kleur haar ik had. Ik keek even rond of ik iemand zag om het te vragen maar omdat dat niet het geval was trok ik een haar uit mijn hoofd. Ik keek er een paar minuten nadenkend na. Het haartje was zo klein dat ik de kleur niet goed kon zien. Ik zuchtte en liet hem uit mijn handen vallen. Eerst drinken zoeken.

"Ignite, my love. Ignite."

Boy 18

Verveeld loop ik verder, totdat ik echt een persoon [girl 008] in een van de stipjes van net herken.Ik begin sneller te lopen, bijna te rennen en herken steeds meer een echt mens. Upik knipper og eenpaar keer om er zeker van te zijn dat het niet verbeelding is. Maar nee, dat was het niet.

[ bericht aangepast op 25 feb 2012 - 23:47 ]

I only miss you when I'm breathing

[Schat!! je doet het weer ;D je bent een cijfer geen Ivar ;D althans nog niet ;d]

Girl 008

Ik stopte even met lopen en keek weer om me heen. Ik dacht dat ik wat zag bewegen, maar ik wist het niet zeker. Ik pakte mijn flesje en dronk een paar slokjes. Het geen wat ik zag bewegen werd steeds een beetje groter. Verbeelde ik het me nu of was daar gewoon iemand?

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

Boy 18

Ik begin nog wat harder te rennen, ik zie dat de persoon lange haren heeft en ook slank is. Het deed me vermoeden dat het een meisje was, al wist ik niet precies waarom. Als ik nog dichterbij kom herken ik de persoon echt als een meisje en begin ik van uitputting iets langzamer te lopen.

Girl 008

Het gevalletje kwam steeds dichterbij. Ik keek goed en het had zo beetje dezelfde kleren aan als mij. Toen drong het tot me door dat ik mijn shirt nog steeds uit had. Ik zuchtte, pech gehad. Het kwam steeds dichterbij. Kort, blond haar. De persoon had mij ook gezien, want hij begon langzamer te lopen. Ik borg mijn pijl op en liep naar hem toe.

Boy 18

Ik zag da het meisje geen shirt aan had, maar ach wat boeide het ik zoch nu naar menselijk leven. Ze komt ook naar mij toe en ik glimlach, ze bergt iets op maar ik zie niet precies wat. Ik zag nu ook dat ze donker haar had, en ze had iets in haar haar. Maar wat zag ik niet.

[ bericht aangepast op 26 feb 2012 - 0:03 ]

Girl 008

Ik rende het laatste stukje naar hem toe. Ik zag dat hij glimlachte. Al gauw stond ik voor de jongen. Hij was een halve kop groter dan mij. Ik deed mijn handen in mijn zij en keek hem vragend aan. 'Wie ben jij?' vroeg ik gelijk aan hem.

[Haha ik zie net dat je mijn geboortejaar heb als berichtending XD 1994 xd]

What did i missed?

[Gefeliciteerd xd]

Boy 18

Nu ze voor me stond zag ik wat het was, een veer. Het stond best wel grappig om eerlijk te zijn. Ze was ongeveer een halve kop kleiner dan mij en ik glimlach nog steeds even, 'Ehm goede vaag,' mompel ik wat in mezelf. 'Ehm ik ben Boy 18,' besluit ik me maar voor te stellen, na een lange on onaangename stilte.

Proprius schreef:
    What did i missed?

[iedereen wordt een beetje wakker. Je mag elkaar ontmoeten maar eerst mag je maar max 2 personen ontmoeten en je weet je gave nog niet gelijk]

To the stars who listen — and the dreams that are answered

Girl 008

'Ehm goede vaag,' mompelde hij. Wie wist zijn eigen naam nou niet? Wou ik zeggen, maar dat deed ik niet. Ik wist zelf mijn eigen naam ook niet. Het was een tijdje stil. 'Ehm ik ben Boy 18,' zei hij. 'Aangenaam,' zei ik en ik keek hem aan. 'Hoe kom jij eigenlijk aan die kleren?' vroeg ik aan hem en wees naar zijn broek en shirt. Misschien dat hij het wist, dan wist ik gelijk waar de mijne hoogstwaarschijnlijk vandaan kwamen.

Ivar

'Eh, nog een goede vraag. Ik had ze aan toen ik net wakker werd,' antwoord ik na weer een lange stilte. 'En dat was ongeveer een half uur geleden.' voeg ik er nog aan toe.

Girl 008

Er was weer een akelige stilte. 'Eh, nog een goede vraag. Ik had ze aan toen ik net wakker werd en dat was ongeveer een half uur geleden,' zei hij. Ik zuchtte en keek eventjes om me heen. 'Schiet ik niks mee op, maar noem mij dan maar Girl 008 en nee ik ben geen spion of zo,' zei ik. Bij het laatste lachte ik zachtjes. Mijn ogen vielen toen op zijn tas. 'Wat zit daar in?' vroeg ik nieuwsgierig.