• Story.
    Coöperation X is een ondergrondse, criminele organisatie in Amerika die rijk probeert te worden door wapenhandel. Ze plukken jongeren van de straat, brengen ze naar een inrichting, plaatsen een microchip onder hun huid achter hun oor en manipuleren zo hun brein. Vervolgens laten ze hen allerlei geheime opdrachten uitvoeren zoals inbreken op de computer van de president, waardoor oorlog en verderf in de wereld blijven. Iedereen krijgt een codenaam: Boy of Girl met een nummer. Op het moment dat de chip zijn werk doet, vergeten de jongeren hun eigen naam.

    Intention.
    De andere jongeren bij Coöperation X redden, voordat ze door de politie opgepakt worden en voor altijd in de cel verdwijnen.

    Information.
    Je personage heeft één speciale gave, waar de mensen zijn achter gekomen en daarom ben je weggestuurd en op een kale vlakte achtergelaten. Ze vonden je niet menselijk en waren bang dat je een gevaar voor de organisatie kon worden.

    Persons.
    Girls:
    001 (Katelyn Valentina Caputo - IHEARTNIALLx - Gedachten en gevoelens waarnemen)
    002 (Esti Nicole Lovey - LovingStyles)
    003 (Liv Sheeran - Edinburgh - Hypnotiseren)
    004 (Juliétta Stone - x Desire - Kan met geesten praten)
    005 (Evy Selene Mcgomery - Sweetest - Visioenen door aanraking)
    006 (Jade Sky Bright - HurtedHeart - Energie manipuleren)
    007 (Yasmin Lexi Carter - LovingStyles)
    008 (Nadia Lockwood - Midna - Water en bloed besturen)
    009 (Chiya Amorina Hoshi - Randomness - Humeur manipuleren)
    010
    011 (Flame Mount - ForeverZaynx - Onzichtbaarheid)
    012

    Boys:
    013 (Willem Tedde Rolfe - IHEARTNIALLx - Bovenmenselijke lichamelijke krachten)
    014
    015 (Björn Levi Muse - ForeverZaynx - Wind besturen)
    016 (Jayden Jason Bright - HurtedHeart - Pijn manipuleren)
    017 (Alive - Diapal - Beheerst vuur)
    018 (Ivar Chesule - Spyclon - Duisternis creëren/manipuleren)
    019 (Max Evans - SUMMERx - Elektriciteit sturen)
    020 (Liam Oliver Sanz - Properius - Metaal en ijzer besturen)
    021 (James William Jackson - CarrotNiall - Details van verleden en toekomst zien)
    022 (Aaron Lawson - SUMMERx - Wolven oproepen)
    023 (Dean Robinson Homers - GoedeleLover - Waanbeelden oproepen)
    024

    The begin.
    Je personage komt bij je positieve op en kale vlakte. Je weet niet meer wie je bent en waar je vandaan komt. Het enigste wat naast je ligt is een rugzak met overlevingsspullen. Je draagt een spijkerbroek, een wit t-shirt en in je kleding zijn merkjes genaaid met je nummer. De eerste dagen moet je zien te overleven en langzaam merk je dat je hele speciale gaven hebt.
    Let op: Je mag niet direct allemaal bij elkaar komen.

    Map.


    Ware Grootte.

    Regels.
    - Seksuele teksten mogen.
    - Maximaal twee personage's per account.

    [ bericht aangepast op 26 feb 2012 - 16:11 ]

    [My topcs]


    I only miss you when I'm breathing

    [Aboo]

    [Speel met je Cijfer + Daaronder de tekst
    Omdat je jezelf niet meer kent weet je niet hoe je gezicht eruit ziet.]

    [ bericht aangepast op 25 feb 2012 - 22:09 ]

    [Abooo.]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Girl 009
    Ik werd wakker met hoofdpijn. Geen wekker, alleen droge, bruine grond. Ik keek naar mijn kleren. Ik dacht dat ik mijn "allergic to Mondays" shirt voor het laatst aanhad? Er stond een nummer in.
    Girl 009 stond er. Great, society. Nu ben ik opeens een nummer.
    Ik zuchtte, stond op en begon te lopen. Geen idee waarheen, gewoon lopen.

    [ bericht aangepast op 25 feb 2012 - 22:05 ]

    Girl 005 ~ Visioenen door aanraking

    Met knallende hoofdpijn werd ik wakker. De zonnestralen brandden op mijn netvlies en mijn handen grepen om me heen. Ik deed mijn ogen beter open en zag dat ik op een kale vlakte was. Waar was ik? Aan mijn rug voelde ik een rugzak. Verward deed ik hem af en keek er in. Allemaal spullen die ik nodig had om te overleven. Op mijn shirt was een klein merkje genaaid. 'Girl 004', stond er op. Wat the heck, waar was ik nou weer in beland.

    [ bericht aangepast op 26 feb 2012 - 9:12 ]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Boy 017 ~ Vuur

    Als ik wakker wordt, merk ik gelijk mijn droge keel op. Ik smak een paar keer met mijn mond en slik hevig, maar ik moet gewoon water hebben. Een zucht verlaat mijn lippen.
    Dan pas open ik mijn ogen.
    Voor me doemt een eindeloze vlakte op. Verward kom ik overeind en schud mijn hoofd. Waar ben ik? Wie ben ik?
    Ik ga even met mijn hand langs mijn wang, en merk dat die onder het vuil zit. Peinzend begin ik op mijn nagels te bijten. Is dit een droom?


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Boy 015.

    Ik knipper even met mijn ogen en langzaam kom ik omhoog. Met mijn hand ga ik over de grond en pak een rugzak die naast me ligt. Verward schud ik met mijn hoofd en kijk naar het witte t-shirt dat ik draag. Met moeite sta ik op en kijk rond, op zoek naar een teken van leven, maar niets te zien.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [mijn topics dumpen ;D ik schrijf zo wel ff een stuk]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Boy 014.

    Ik schud even met mijn krulletjes en kijk naar de open blauwe lucht. Waar ben ik beland? Wie ben ik? En waar kom ik in gods naam vandaan? Zijn de vragen die ik mezelf in gedachte stel. Ik kijk naar het genaaide nummer in mijn shirt. 014 Staat erin. Vaag..


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Girl 005 ~ Visioenen door aanraking

    Zuchtend stond ik op en begon te lopen. Ik zette moedeloos mijn handen in mijn blonde haren en kneep mijn ogen tot spleetjes. Had ik gisteren een wild feest gehad? Had ik een hersenschudding? Ik had werkelijk geen flauw idee. Was dit een droom? In een poging mezelf wakker te maken, kneep ik in mijn arm. 'Au, verdomme.' Siste ik. O whatever, niemand kon me toch horen. Er was geen vogeltje te vinden die maar een fluitje uitstootte. Het irriteerde me.

    [ bericht aangepast op 26 feb 2012 - 9:13 ]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Girl 002
    'Laat me slapen mam,' mompel ik als ik wakker word. Ik open mijn ogen en vlieg gelijk overeind. Dit ziet er niet uit als een slaapkamer. 'What the fuck,' mompel ik. Voorzichtig kom ik overeind en kijk om me heen. Waar ben ik invredesnaam. Ik knijp even in mijn arm om te controleren of ik wel wakker ben. Het doet pijn dus ik ben wakker. Ik merk op dat ik een wit t-shirt draag. In het klein staat er Girl 002 op.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Girl 001.
    Mijn hoofd bonkt, alsof er iemand met een hamer op heeft geslagen. Ik ga mijn lichaam af, van mijn hoofd tot mijn tenen. Met mijn armen druk ik mezelf omhoog en het wordt direct zwart. Misselijk val ik achterover en blijf zo nog even liggen. Ondanks dat ik zware hoofdpijn kan ik nog wel normaal denken. Waar ben ik? Wie ben ik? Wat is er gebeurt? Ik probeer nogmaals te gaan zitten, het lukt. Met mijn arm wrijf ik over mijn hoofd en door mijn ogen. Ze voelen raar aan, alsof het niet mijn gezicht is. Ik probeer mijn benen te bewegen, het doet zeer, maar gelukkig zijn ze niet verlamt. Door het droge stof hoest ik even en merk hoeveel ik dorst ik eigenlijk heb. Mijn blik glijd rond en ziet een rugzak. Ik kruip ernaar toe en kieper de zak om. Een water fles, ik draai hem open. Hij is vol! Ik drink eruit en bedenkt me dat ik het beste iets kan bewaren, voor het geval ik hier nog lang zit.

    Boy 013.
    Hoestend word ik wakker. Wakker? Ik kan me niet meer herrineren dat ik híer ben gaan slapen. Even gaat er een misselijk gevoel door me heen, maar ik weet me kalm te houden. Rustig ga ik rechtop zitten en voel eigenlijk hoe veel pijnlijk mijn ledematen zijn. Ik heb het gevoel dat ik uit een vliegtuig ben gegooid zonder parachute. Alsof.. Zwak schud ik mijn hoofd. Door de hitte kan ik niet goed denken. Alle rare ideeën spoken door mijn hoofd. Ik schud opnieuw met mijn hoofd om ze te verdrijven. Vermoeid sta ik op en begin een eind te lopen. Het heeft geen zin, het lijkt wel een zandbak waar je nooit meer uit komt. Ik zak door mijn knieën en weet één ding zeker. Ik ga dood.

    Girl 008

    Met barstende koppijn stond op ik op. Ik keek om me heen, maar het kwam me niet bekend voor. Hoe kwam ik hier? Ik keek omlaag en zag dat ik de afgrijselijkste kleren aan had die je maar kon bedenken. Wie was ik eigenlijk? Op me kleren zag overal het nummer 008 staan. Naast me zag ik een tas staan. Ik keek er in en er zaten maar enkele dingen in. Een veer, een elastiekje, een fles water, iets wat op een pijl leek en een klein briefje. Ik bekeek het briefje. Dit is alles wat je nodig heb. Stond erop. Het was in sierlijke letters. Van wie was dit? Ik keek weer om me heen. Niks.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Girl 009 | Humeur manipuleren
    Ik hoorde niks. Geen vogel, geen hond. Er waren ook geen planten, zelfs geen cactus of zo. Ik zag niets behalve droge grond, blauwe lucht zonder één wolkje en de brandende zon.
    Ik veegde het zweet van mijn voorhoofd. Ik haalde een elastiekje uit mijn broekzak en deed mijn haar op een staart.