• Story.
    Coöperation X is een ondergrondse, criminele organisatie in Amerika die rijk probeert te worden door wapenhandel. Ze plukken jongeren van de straat, brengen ze naar een inrichting, plaatsen een microchip onder hun huid achter hun oor en manipuleren zo hun brein. Vervolgens laten ze hen allerlei geheime opdrachten uitvoeren zoals inbreken op de computer van de president, waardoor oorlog en verderf in de wereld blijven. Iedereen krijgt een codenaam: Boy of Girl met een nummer. Op het moment dat de chip zijn werk doet, vergeten de jongeren hun eigen naam.

Intention.
    De andere jongeren bij Coöperation X redden, voordat ze door de politie opgepakt worden en voor altijd in de cel verdwijnen.

Information.
    Je personage heeft één speciale gave, waar de mensen zijn achter gekomen en daarom ben je weggestuurd en op een kale vlakte achtergelaten. Ze vonden je niet menselijk en waren bang dat je een gevaar voor de organisatie kon worden.

Persons.
    Girls:
    001 (Katelyn Valentina Caputo - IHEARTNIALLx - Gedachten en gevoelens waarnemen)
    002 (Esti Nicole Lovey - LovingStyles)
    003 (Liv Sheeran - Edinburgh - Hypnotiseren)
    004 (Juliétta Stone - x Desire - Kan met geesten praten)
    005 (Evy Selene Mcgomery - Sweetest - Visioenen door aanraking)
    006 (Jade Sky Bright - HurtedHeart - Energie manipuleren)
    007 (Yasmin Lexi Carter - LovingStyles)
    008 (Nadia Lockwood - Midna - Water en bloed besturen)
    009 (Chiya Amorina Hoshi - Randomness - Humeur manipuleren)
    010
    011 (Flame Mount - ForeverZaynx - Onzichtbaarheid)
    012

Boys:
    013 (Willem Tedde Rolfe - IHEARTNIALLx - Bovenmenselijke lichamelijke krachten)
    014
    015 (Björn Levi Muse - ForeverZaynx - Wind besturen)
    016 (Jayden Jason Bright - HurtedHeart - Pijn manipuleren)
    017 (Alive - Diapal - Beheerst vuur)
    018 (Ivar Chesule - Spyclon - Duisternis creëren/manipuleren)
    019 (Max Evans - SUMMERx - Elektriciteit sturen)
    020 (Liam Oliver Sanz - Properius - Metaal en ijzer besturen)
    021 (James William Jackson - CarrotNiall - Details van verleden en toekomst zien)
    022 (Aaron Lawson - SUMMERx - Wolven oproepen)
    023 (Dean Robinson Homers - GoedeleLover - Waanbeelden oproepen)
    024

The begin.
    Je personage komt bij je positieve op en kale vlakte. Je weet niet meer wie je bent en waar je vandaan komt. Het enigste wat naast je ligt is een rugzak met overlevingsspullen. Je draagt een spijkerbroek, een wit t-shirt en in je kleding zijn merkjes genaaid met je nummer. De eerste dagen moet je zien te overleven en langzaam merk je dat je hele speciale gaven hebt.
    Let op: Je mag niet direct allemaal bij elkaar komen.

Map.

Ware Grootte.

Regels.
    - Seksuele teksten mogen.
    - Maximaal twee personage's per account.

[ bericht aangepast op 26 feb 2012 - 16:11 ]

Boy 18

'Aangenaam,' zeg ik met een kleine grijns om wat ze op het laatst zei. 'Oh, van alles. Dingen om hier te kunnen overleven,' antwoord ik op haar vraag. 'En jij hebt dezelfde tas, ook met dezelfde inhoud?' vraag ik na haar te hebben bestudeerd.

[ bericht aangepast op 26 feb 2012 - 0:42 ]

I only miss you when I'm breathing

[Eey ukelele je doet het weer ;P]

Girl 008

'En jij hebt dezelfde tas, ook met dezelfde inhoud?' vroeg hij en ik schudde mijn hoofd. 'Veer, elastiekje, pijl, flesje water en een briefje waarop staat; Dit is alles wat je nodig heb,' zei ik en ik zuchtte. 'Hoe ben jij hier eigenlijk gekomen? of weet je dat ook niet?'

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

Boy 18

Ik haal mijn schouders op, 'Nee ik heb echt geen idee, ik werd net wakker en ik wist en weet niet wat er allemaal daarvoor is gebeurt.' antwoord ik. 'Alsof ik een kater heb of iets dergelijks,' mompel ik er nog achteraan,

[ bericht aangepast op 26 feb 2012 - 0:48 ]

[En je doet het weer ;P]

Girl 008

'Alsof ik een kater heb of iets dergelijks,' mompelde hij. Ik hield me hoofd weer een beetje schuin. 'Nou weet ik niet dat ik opgelucht moet zijn of bang, aangezien dat ook mijn verhaal is,' zei ik tegen hem. Ik pakte me flesje en nam een paar slokken. Ik keek ernaar en zag dat het al half leeg was. 'Serieus. Hoe kom die persoon van het briefje erop dat ik het hiermee zou redden,' mompelde ik.

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

[damn het is echt irritant dat je niet meerdere mensen mag ontmoeten. Ik verveel me :(]

To the stars who listen — and the dreams that are answered

[Fml xd]

Boy 18

'Misschien heeft het met elkaar te maken?' mompel ik weer in mezelf.
    'Anders mag je nog wel wat van mijn water,' bied ik haar aan terwijl ik mijn tas al af en open doe. 'Als je wilt dan,' voeg ik er aan toe.

Girl 008

Ik keek hem dankbaar aan en schudde lichtjes mijn hoofd. 'Nee, is van jou,' zei ik met een glimlach. 'Ik wil wel eens weten waarom het briefje dacht dat ik alleen dit nodig had,' zei ik en ik zuchtte weer. 'Nog al frustrerend om dingen te herinneren die je niet meer weet,' mompelde ik en ik keek de jongen weer aan. 'Wat voor dingen weet jij allemaal over je eigen?'

[Btw. Ben je Belgisch?]

Ivar

'Niet veel, alleen dat ik hier nu sta en niet aan het dromen ben.' Antwoord ik met een sip en teleurgesteld gezicht.

[Nee, hoezo?]

Girl 008

'Niet veel, alleen dat ik hier nu sta en niet aan het dromen ben,' zei hij. Ik zag dat hij sip en teleurgesteld keek. Ik lachte zachtjes. Aarzelend deed ik een arm om hem heen. 'Het komt goed,' zei ik tegen hem en glimlachte.

[Oh gewoon, vroeg ik me af]

Boy 18

Ik glimlach als ze haar arm om me heen slaat en knik, 'Ja, ook al weet ik nog niet wanneer. Het komt vast goed,' stem ik met haar in. 'Die veer staat je trouwens goed,' grijns ik er nog achteraan.

[Ghehe ik woon juist in het noorden van Nederland ;p]

Girl 008

'Die veer staat je trouwens goed,' zei hij en ik glimlachte. 'Dank je. Zou ik veren altijd al leuk hebben gevonden denk je?' vroeg ik toen. Ik had mijn arm nog steeds om hem heen en keek een beetje om me heen. 'En hetzelfde geld voor indianen?'

Boy 18

'Hmm, misschien wel.' antwoord ik met een grijns. Ik voelde me wel goed bij ha- 'WOW! Wat is er met je schaduw aan de hand? Toen ik er naar keek veranderde hij helemaal van vorm!' schreeuw ik verschrikt uit.

Girl 008

'WOW! Wat is er met je schaduw aan de hand? Toen ik er naar keek veranderde hij helemaal van vorm!' schreeuwde hij. Geschrokken liet ik hem los en keek ik omlaag. Bezorgd keek ik naar de jongen. 'Gaat het wel goed?' vroeg ik bezorgd. 'Kom, even zitten,' zei ik tegen hem. Ik ging alvast zitten en trok hem voorzichtigjes mee.

Boy 18

'Ja, ja. Dat lijkt me het beste ja,' antwoord ik nog steeds geschrokken. 'Volgens mij begin ik te hallicuneren ofzo,' mompel ik terwijl ik me mee laat trekken door Girl 8.

Girl 008

'Volgens mij begin ik te hallicuneren ofzo,' mompelde hij en ik sloeg weer mijn arm om hem heen. 'Ga wat drinken,' zei ik vriendelijk tegen hem. 'Heb je dit vaker?'

[Ik ben trouwens morgen ochtend eerst bij me oma. Hoog uit rond 1 uur ben ik we weer]

[ bericht aangepast op 26 feb 2012 - 1:46 ]